Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tolonen!
1 2 3 4 5 6 7
Nuages
05.10.2005 18:15:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainasin juuri kirjastosta Jukka Tolosen Tolosen! Mitä mieltä olette lätystä. Minusta tää on ihan perkuleen hyvää matskua!
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Karlsson
05.10.2005 18:23:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iha jees. Passanger To Paramaribo (vai miten se kirjotetaa) on ehkä paree vielä.
 
"Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05
leka
05.10.2005 18:26:12 (muokattu 05.10.2005 18:27:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään kovasti. Yleensähän kitaristien levyt ovat täynnä kitaraa, mutta Tolosen levyissä on muitakin soittimia ja hienoja sävellyksiä
 
Minusta taas Summer Games on paras levy.
 
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Nuages
05.10.2005 18:34:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään kovasti. Yleensähän kitaristien levyt ovat täynnä kitaraa, mutta Tolosen levyissä on muitakin soittimia ja hienoja sävellyksiä.

 
Nimenomaan. Samaa mieltä.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
aksiom
05.10.2005 18:50:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään myös minä.
 
Summer games ja Hook ovat omat suosikkini.
 
Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08)
BaariMikko
05.10.2005 19:42:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iha jees. Passanger To Paramaribo (vai miten se kirjotetaa) on ehkä paree vielä.
 
Tuo alkaa muistaakseni olla jo vähän pointitonta pilitystä. Summer Games on munkin suosikkini.
 
"Kun olen inspiroitunut, kaikki menee hyvin, mutta jos yritän menetellä oikein, seurauksena on katastrofi." -Keith Johnstone
Karlsson
05.10.2005 20:02:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo alkaa muistaakseni olla jo vähän pointitonta pilitystä. Summer Games on munkin suosikkini.
 
Höhö, pilitä toi nimibiisi, son paha. Munsta paree ku pari tota edeltänyttä levyä.
 
"Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05
AoA
06.10.2005 09:53:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tolonen!, Summergames, Hook, Hysterica. Hienoa stuffia kaikki.
 
T: Antsa
Rämppy
06.10.2005 12:38:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tolonen! on munsta tolosen paras levy.
 
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
gösplstorm
06.10.2005 15:53:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tolonen on paras! Se vetää hullun nopeesti, olin kerran sen yhellä keikalla UMOssa ja se oli siistii, ehkä musiikillisesti paras keikka ikinä missä oon ollu. Tolonen on hyvä, vaikka onhan sillä monta muutakin yhtä hyvää.
 
Pahin virheesi on aina myös viimeisesi. www.TheZippyWackos.com SAFBSRIYA #1
jjylli
06.10.2005 21:20:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä muistan kakarana kun kuuntelin isojen kundien juttuja. ne ylisti albert järvistä, että siinä on perkeleen kova kitaristi, suomen tokaks kovin ! arvatkaa kuka oli se vielä kovempi kitaristi.
 
fred
06.10.2005 23:26:04 (muokattu 07.10.2005 10:43:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain olen kuullut huhun, jonka mukaan Tolosen Tolonen! levyn vikkelä soitanta johtuu osittain siitä, että masteroinnissa olisi väännetty nauhurin pitch-nappulasta lisää kierroksia..
Voisiko olla?
Joka tapauksessa levyhän on aivan helvetin hieno. Klassikko.
 
Toinen lemppari Tolos-LP on Hook. Jos Tolosen debyyttilevy kärsi huonosta äänityksestä, niin tätä parempia saundeja saa kyllä hakea. Levyhän tehtiin Tukholman Marcus Musicissa äänittäjänä legendaarinen Leif Mases.
 
pliksu
07.10.2005 07:37:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään myös minä.
 
Summer games ja Hook ovat omat suosikkini.
 
>-)))> #13 Selvä se, herra Länsituuli, mutta jäätynyt korppu ei kelpaa murha-aseeksi.
Karlsson
07.10.2005 09:46:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain olen kuullut huhun, jonka mukaan Tolosen Tolonen! levyn vikkelä soitanta johtuu osittain siitä, että masteroinnissa olisi väännetty nauhurin pitch-nappulasta lisää kierroksia..
Voisiko olla?
Joka tapauksessa levyhän on aivan helvetin hieno. Klassikko.

 
Hmm, kieltämättä ihmettelin outoa soundia tolla levyllä. Sustain menee varsinkin skittasoundissa ei erikoisesti. Tiedä sitten...
 
"Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05
Cuisma
08.10.2005 10:43:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko muuten kuulleet Tolosen "Tolonen plays Coltrane" levyä?
 
Aika keskinkertainen tekele. Ei minua ainakaan säväyttänyt. Ja tunnelmaa latisti entisestään Tolosen käyttämä räkäsärösoundi.
 
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.
G-mies
08.10.2005 12:31:31 (muokattu 08.10.2005 12:32:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko muuten kuulleet Tolosen "Tolonen plays Coltrane" levyä?
 
Kuultu on. Kitaristina monet soundivalinnat pistävät tosiaan miettimään; toisaalta taas sävellysten voima kantaa aika pitkälle: arvosana: 3.5 / 5 tähteä.
 
"Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now."
Ernesti
09.10.2005 12:52:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma lempparini Tolosen tavarasta on the hook. Ja kyllä passenger ja hysterica toimii kans.. Just nimenomaan Tolosen levyt ei oo sitä kitaraa täynnä vaan sieltä löytyy kaikenmaailman muut hommat ja pirun hyviä sovituksia ym... Älyttömän kova ukko!! Suomen paras..
 
Traditional grip!!
Henga
09.10.2005 18:36:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tolonen! ja Summer Games on olluna miun lempilevyjä jo pidemmän aikoo.
 
voltasparta
11.10.2005 10:37:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kukas tää tanja on ? onks se delannu? dedicated to tanja
:EE
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Heartwood
11.10.2005 19:14:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän sivuraiteita kolutaan mutta heittäkääpä jotain Tasavallan Presidentin levyjä joihin olisi syytä tutustua. Olen ajatellut jo jonkin aikaa ostaa jonkun pumpun tuotoksen eivätkä suositukset olisi ollenkaan pahasta.
 
"The colonel is breakdancing! Give me a break!" -William Shatner
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «