Mrezzye 11.10.2005 07:52:48 | |
---|
Alkoi vaan tuossa mietityttää, että kuinkahan suuret markkinat loppujen lopuksi vasurikitaroille on. Itse olen vasenkätinen, mutta kitaraa soitan "oikeakätisten tyylillä". Sinänsä se on hyvä, että valikoimaa kaupassa on huomattavasti enemmän käytettävissä. Toisaalta komppikäteni on selkeästi se heikompi lenkki soittelussani.. Mitenkäs te muut arvon tilusankarit, klasari- tahi bluesmiehet (-henkilöt) ja kaikki muut siitä väliltä, kitaraanne soittelette? Pidetään tukkimiehen kirjaa ja kommentoidakin toki saa. Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: I Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: |
Wasbesp 11.10.2005 07:53:59 | |
---|
Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset Onks kaikki Alexit laihoja? |
Kimmo72 11.10.2005 07:59:34 (muokattu 11.10.2005 08:01:17) | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Anselmi83 11.10.2005 08:07:47 (muokattu 11.10.2005 08:08:07) | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: there are more love songs than anything. if songs could make you do something, we'd all love each other. -frank zappa |
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: |
wrshredder 11.10.2005 09:01:27 (muokattu 11.10.2005 09:01:41) | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: III Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Romantikkoitkijät#23
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet |
Defactor 11.10.2005 09:38:48 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: |
Juhani_ko 11.10.2005 10:22:42 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Hei mä osaan lentää! |
Quu 11.10.2005 10:29:58 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: II Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
alppu 11.10.2005 10:30:09 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: II Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Rock'n'Roll Is Here To Stay! |
Kuha 11.10.2005 10:57:47 | |
---|
Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: oikeakätisellä kitaralla ja kielityksellä. Muistakaa venytellä. |
Tumocs 11.10.2005 11:30:05 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: III Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Oraalitollo
Romantikkoitkijät #22 |
Urmas Potkuri 11.10.2005 13:41:47 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: III Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Urmas Potkuri 11.10.2005 13:50:45 | |
---|
Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: oikeakätisellä kitaralla ja kielityksellä. ?? Jumaliste!? Velho mieheksi. :o Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Hohhoijaa 11.10.2005 14:00:26 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: III Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
wrshredder 11.10.2005 14:12:16 | |
---|
tää taitaa ennenpitkää mennä lukkoon, eihän tää ole keskustelua. ja tuolla meni se keski-ikä kyselykin lukkoon.. tiiä sitte. Romantikkoitkijät#23
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet |
ps3t 11.10.2005 14:46:13 | |
---|
Kaikista vammaisimmalla tavalla, eli olen vasenkätinen ja soitan vasenkätistä kitaraa mutta kielet ylösalaisin. Life is shit and then you fucking die. |
ravensoul 11.10.2005 15:18:21 | |
---|
Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: oikeakätisellä kitaralla ja kielityksellä. Ihme touhua. Eikös J. Aholakin soita noin. Tosin se onkin vasenkätinen basisti.. :D Mitenkäs se muuten oli, soittiko Hendrixin Tsimi käännetyllä kielityksellä? Vai oliko silläkin oikeakätisten keppi oikeakätisten kielityksellä? Jaa niin, on-topic, olen oikeakätinen ja soitan kuten oikeakätisten kuuluukin. Ja aina perus E-vireellä. Minussa ei ole mitään mielenkiintoista.. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät #27 Luojan kiitos, olen ateisti! |
sn 11.10.2005 15:20:20 | |
---|
Olen OIKEAkätinen, soitan kuten OIKEAkätisten kuuluukin: IIIIIIIII Olen VASENkätinen, soitan kuten VASENkätisten kuuluukin: I Olen VASENkätinen, soitan kuitenkin kuin OIKEAkätiset: III Olen OIKEAkätinen, soitan kuitenkin kuin VASENkätiset: onpa turha gallup ø |
ravensoul 11.10.2005 15:20:31 | |
---|
Kaikista vammaisimmalla tavalla, eli olen vasenkätinen ja soitan vasenkätistä kitaraa mutta kielet ylösalaisin. No tuo on jo aika hyvin. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät #27 Luojan kiitos, olen ateisti! |