mkarttun 03.10.2005 14:19:29 | |
---|
Minulla olis tälläinen yhdistelmä: Korg CX3:n ja H&K:n Rotosphere, mutta murheena tuntuu edelleen olevan että en saa kunnon räkäistä urku soundia aikaiseksi. leslie värinät jää vielä vähän turhan pliisuiksi. jotenkin puuttuu munat siitäkin :( Onko kenelläkään ehdotuksia paremmasta leslie-efektistä (leslie-kaappia ei oo varaa ostaa) vai saisinkos lisäpotkua jollainen esim. PODin efektilaitteella mitä oon nähnyt käytettävän esin Nord Electronin kanssa.. Hjelppiä ja mielipiteitä. Mieluinen urkusoundi löytyy mielestäni Robben Fordin urkurilta..on toki monia muitakin. Mitä enemmän luet, sitä enemmän tiedät. Mitä enemmän tiedät, sitä enemmän unohdat. Mitä enemmän unohdat, sitä vähemmän tiedät... |
M.i.k.key 03.10.2005 14:55:40 | |
---|
Tsekkaas Motion Soundin tuotteet. Niissä on putkia ja jopa liikkuvia roottoreita mallista riippuen. Mä lopetan nää hommat! |
mkarttun 03.10.2005 15:11:56 | |
---|
Tsekkaas Motion Soundin tuotteet. Niissä on putkia ja jopa liikkuvia roottoreita mallista riippuen. Jeees jees...käväsin katsomassa ja vaikuttavia pelejähän nuo on. tosin hintaakin piisaa. onko halvempaa ratkaisua? Täytyis päästä koittaan tuollaista motionia. Mitä enemmän luet, sitä enemmän tiedät. Mitä enemmän tiedät, sitä enemmän unohdat. Mitä enemmän unohdat, sitä vähemmän tiedät... |
Windreaper 03.10.2005 16:19:44 | |
---|
Dynacord CLS222 on ihan hyvä ja klassinen lepasimu, kannattaa kokeilla. Räkää saa juuri kaappi/vahvistinmallinnuksilla, säröpedaaleilla ja viime kädessä vaikkapa kehämodulaattorilla (ring mod). |
Janus 03.10.2005 20:18:52 | |
---|
Dynacord CLS222 on ihan hyvä ja klassinen lepasimu, kannattaa kokeilla. Ihan mielenkiinnosta, onko arviota paljonko noita on tällä hetkellä Suomessa liikenteessä? "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
maza 04.10.2005 09:11:13 | |
---|
Dynacordit tuntuvat yhtäkkiä olevan kiven alla; vielä pari vuotta sitten niitä sai Saksan ebaystä muutamalla kympillä. Harmillista. Itsellänihän oli tuollainen ja tyhmyyttäni sen möin, vieläpä säälittävän halvalla. Se oli kyllä pikkuvikainen yksilö. Nyt ostin reilulla huntilla Korg G4:n Yamaha SK-20:n kaveriksi; kyllähän tuotakin sietää ja paremmalta (eli räkäisemmältä :) se kuulostaa kuin Rolandin VR-760:n urkuosio. Oli siinä Dynacordissa kyllä itse Lepa paremmin mallinnettu, mutta säröähän siitä ei saa vaan kaveriksi tarvitsee jonkun erillisen (putki)etusen. |
maza 04.10.2005 09:11:57 | |
---|
Motion Soundin lisäksi kantsii tietysti harkita esim. Dynacordin tai Wersin Lepaa, joita saa tuolta ebaystä satasella. Pienellä modifioinnilla soundaa oikein hyvältä! |
Leikari 04.10.2005 12:50:40 | |
---|
minnoon käyttänyt dynacordin dls 2?? -mallia - - netissä analogisia kehutaan parempisoundisiksi - en ole verrannut, mutta minulle on kelvannut. Kehuttiin 90-luvun alussa pystyyn Keyboard -magazinessa + oli "paras" lesliemallintajien testissä (mm. korgin pedali ainoa, joka jotenkin pärjäsi) - maksoi silloin jotian 7000,- FIM - omani ostin käytettynä noin 150,- egellä (parametrien säätönupissa on kyllä ajoittain häikkää). Pedalilla voi pistää pyörimään ja sammuttaa sekä säätää nopeutta. Tietokoneella voi säätää yli 30 parametria - - ja niinpä kävi, että sysex -tilassa onnistuin putsaamaan koneesta kaikki tehdasasetukset (12) -- noita olen yrittänyt ajoittain metsästää netistä vaan ei löytynyt vielä - nyt siis omat säädöt, jotka ovat vähän sitä ja tätä - mielenkiintoisia kyllä eikä varmaan oikeasta lesliestä lähde samoja (urkuria ei pitäisi hymyilyttää) en ole myymässä enkä ole muita nähnyt myynnissä Soitetaan jamia! |
M.i.k.key 04.10.2005 14:56:08 | |
---|
Mä lopetan nää hommat! |
Fuzzy Boner 04.10.2005 16:46:28 | |
---|
Mulla on sellanen Motion Pro Saapuilija |
hiski 04.10.2005 16:50:40 | |
---|
|
HeavyMachinery 10.10.2005 14:47:47 (muokattu 10.10.2005 14:47:55) | |
---|
Digitechin leslie simulator 1 räkki unitin kone 12ax7 putkella. Puskee vielä puusterillä sen putken ruvelle kunnolla niin toimii ihan hyvin... Minä tiedän - siis pelkään ! |
"Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
M.i.k.key 11.10.2005 00:34:35 | |
---|
Meniköhän jo kun ei näy enään mitään? Oliko halpakin? Se tais olla tuommoinen 760-malli ja hinta taisi olla alle tonnin. Mä lopetan nää hommat! |