Woland 10.10.2005 15:51:58 | |
---|
Noniin, kertokaahan ystävät onko juuri tuo kitara mistään kotoisin? halvalla sais. Tämän kokenut ihminen on tervetullut kertomaan että kannattaako ostaa. myös perustelut mukkaan. Erityisesti sitä Vintage mallia olen katellut. |
Härski 10.10.2005 16:04:47 (muokattu 10.10.2005 16:05:46) | |
---|
Tosi hyvä kitara hintaisekseen, aivan ylivoimainen. Huonoa siinä ovat mikit ja hardware, kuten kaikissa tuon hintaluokan vermeissä, mutta nuo ovat kyllä hyvin tehty ja tosihyvin soivista puista, että pelkkä mikkien vaihto riittää tekemmän tuosta todella hyvän soittimen. Koska tuo ei maksa juuri mitään, mikkeihin jäänee rahaa helposti. Jos niitä siis tahtoo edes vaihtaa. |
lxi 10.10.2005 16:08:46 | |
---|
Virittimet vaihdoin omaani, originaalit ovat aika kehnoja pitämään virettä. Kaunis kitara ja hintaisekseen kelpo. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
tommi_899 10.10.2005 16:09:05 | |
---|
tota vintege mallia olen kerran kokeillut, tulos siitä oli järjetön GAS. kaula oli kuin tehty mulle, viimeistely ihan ok, saundi oli hyvä ilman vahvaria, en ehtinyt vahvistimella koittamaan, mutta tuskin huono olisi ollut. mikit taisi olla samat kun mun lespaulissa, ne on sellaset ei huonot mutta ei hyvätkään. kyllä niillä soittelee.. en jostain syystä sitten ostanut tuota. en muista miksi |
Virittimet vaihdoin omaani, originaalit ovat aika kehnoja pitämään virettä. Kaunis kitara ja hintaisekseen kelpo. Kyl noi Groverit ainakin mun kepukassa hyvin on vireen pitänyt. |
Zeni 10.10.2005 17:02:05 | |
---|
Kyl noi Groverit ainakin mun kepukassa hyvin on vireen pitänyt. Tähän meinasin juuri itsekin sanoa, Itekin ostin tuollaisen Ch-61. Korealaisia kaikki aina haukkuu, tämä ainakin on koreasta ja ihan kelpo kepukka. Yllätyksekseni huomasin, että ne virittimet on Groverin. Ihan hyvin tuo on mulla vireen pitänyt,enkä edes tarkistele sitä ennen kuin kuulostaa huonolta. Kokemukseni perustuu puhtaaseen käyttöön, itse en omista mitään hifistely ominaisuuksia näissä hommissa. Miellytti ensimmäiset 6kuukautta, kunnes mikit alkoivat tuntua tunkkaisilta, toinen juttu on tuo talla mikä saisi olla parempi. Muuten ei valitettavaa. Mulla menee kohta molemmat vaihtoon. Niin ja se "ruma" lapakaan ei ole haitannut, kaverit kehui sitä Gibsonia hienommaksi. Itse en kiinnittänyt lapaan mitään huomiota ja huomasinkin vasta kun siitä mulle mainittiin. Kyllä se ajan kanssa alkaa vaikuttaa rumalta, kun kaikki sitä hokevat. !!!!!OSTAN MARSHALL POTIKAN NUPPEJA !! ELI NOITA MITÄ ON MARSUN VAHVAREISSA. TARJOA SUURIA JA PIENIÄ ERIÄ!!!!! |
lxi 10.10.2005 17:03:01 | |
---|
Kyl noi Groverit ainakin mun kepukassa hyvin on vireen pitänyt. Ilmankos -- meikäläisen mallissa (olisiko '99) ei ollut Grovereita. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
fox 10.10.2005 17:06:20 | |
---|
Niin ja se "ruma" lapakaan ei ole haitannut, kaverit kehui sitä Gibsonia hienommaksi. Itse en kiinnittänyt lapaan mitään huomiota ja huomasinkin vasta kun siitä mulle mainittiin. Kyllä se ajan kanssa alkaa vaikuttaa rumalta, kun kaikki sitä hokevat. Ei se oo ruma, se on Epiphonen klassinen ja oma.. ;) Meidän kitaristi muuten joskus kehu Epin kaulaa..luulis sen jotain tietävän kun on SG Std:lla soittanu 70-luvun puolesta..Ja edelleen.. |
Hohhoijaa 10.10.2005 18:14:18 | |
---|
Kyllä se ihan pätevältä peliltä pikatestauksen pohjalta vaikutti. Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
kentsus 25.10.2005 01:38:45 | |
---|
Omistan ja aika tyytyväinen ollut kyseiseen kitaraan. Myös kaveri jolla Gibson sg on kehunut. Huonoja puolia mainittakoon että virittimet pitäisi ehkä joskus vaihtaa laadukkaampiin ja jotkut hyvät mikit iskeä kiinni. Alkuperäiset mikit ovat kyllä toisaalta ihan hyvät, mutta saan niin kelpo hintaan Gibsonin sg fadedista mikit, että aattelin kokeilla. En usko et luovun tästä ihan heti kun oon vähän modannut :) Maksoin omasta G-400:sta 320e + gator-laukku 80e.. ihan hyvä hinta/laatu-suhde, tosin ehkä kävi säkä. Kuullut huonoakin epiphonesta, varsinkin Gibson-miehiltä. |