Artist 09.10.2005 17:22:54 | |
---|
Mitäs mieltä täällä ollaan The Crampsista? Jonkin verran itse on tullut kuultua, ja aika hyvältä (vai pitäisikö sanoa pahalta) se meininki vaikuttaa. Milläs levyllä on kannattavinta tutustua The Crampsiin? Muutama biisi on tullut kuultua "Fiends of Dope Island" albumilta, samoin kuin siltä niiden ekalta albumilta. Flame Job oli joskus lainassa, mutta ei ainakaan silloin ihan hirveästi kolahtanut. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
Jani The Rock 09.10.2005 17:30:52 | |
---|
Cramps on parhaimmillaan ihan saatanallisen loistava, huonoimmillaan lähinnä puuduttava. Kyllähän sitä jonniin verran tulee kuunneltua. Flamejob on mun mielestäni ihan kohtuuhyvä levy. Sado County Auto Show ja Naked Girl Falling Down The Stairs on aivan hemmetin hyviä biisejä! Sitten kun joskus saa sen rokabilibändin kasaan, niin ensin mainittu löytää takuuvarmasti tiensä ohjelmistoon. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
tigrushka 09.10.2005 18:58:33 | |
---|
Oma lempilevyni on Smell of Female, Stay Sick! ja A Date with Elvis tulevat seuraavaksi. Vanhemmista biiseistä tykkään eniten Garbagemanista: "Do you want the real thing or are you just talking?" Gretchin twangia on aina ilo kuulla... I got stripes ^..^ |
Feggy 09.10.2005 19:07:54 | |
---|
Musta Songs the lord taught us ja Psychedelic Jungle on parhaat...on se hurja. |
Artist 09.10.2005 19:35:06 | |
---|
Flamejob on mun mielestäni ihan kohtuuhyvä levy. Sado County Auto Show ja Naked Girl Falling Down The Stairs on aivan hemmetin hyviä biisejä! Juu, tuo jälkimmäinen on kyllä kova biisi. Sado County Auto Show:ta en muista, tuosta on aika kauan aikaa kun olen Flamejobin kuullut. Stupidosta irtoaisi Songs The Lord Taught Us 7.9:ään euroon ja Flamejob euron halvemmalla. Täytyypi mennä huomenna käymään. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
tigrushka 09.10.2005 19:52:03 | |
---|
Stupidosta irtoaisi Songs The Lord Taught Us 7.9:ään euroon ja Flamejob euron halvemmalla. Täytyypi mennä huomenna käymään. Suosittelen Songs The Lord Taught Us:ia. I got stripes ^..^ |
Blue Moon 10.10.2005 06:33:30 | |
---|
Varhaisen "Gravest Hits" - EP:n materiaali on myös mainiota, eritoten kupan syömät versiot rockabillyklassikoista "The Way I Walk" (Jack Scott) ja "Domino" (Roy Orbison). Löytyy uudelleenjulkastuna ainakin "Off the Bone" - kokoelmalta. - Blues ain't nothin' but a lowdown shakin' chill - |
konehes 10.10.2005 09:25:52 | |
---|
Flamejob on mun mielestäni ihan kohtuuhyvä levy. Itse olen kuullut vain Flamejobin, mutta ei oikein iskenyt. Laulupuoli jotenkin tökki minulle ja junnaavuutta oli vähän liikaa. Pitäisi kai tutustua enemmän orkesteriin. |
Feggy 10.10.2005 09:45:26 | |
---|
Itse olen kuullut vain Flamejobin, mutta ei oikein iskenyt. Laulupuoli jotenkin tökki minulle ja junnaavuutta oli vähän liikaa. Pitäisi kai tutustua enemmän orkesteriin. Kyllä se Flamejob on aika kalpea verrattuna bändin alkuaikojen tuotoksiin. Tuo Off the bone on ihan hyvä johdatus asiaan. |
Blue Moon 10.10.2005 09:55:06 | |
---|
Kyllä se Flamejob on aika kalpea verrattuna bändin alkuaikojen tuotoksiin. Samaa mieltä. Melko puuduttava lätty vaikka toki siltäkin hetkensä löytyy. - Blues ain't nothin' but a lowdown shakin' chill - |
Maailmankaikkeuden parhaita bändejä. Toinen, huomattavasti liian vähän hehkutusta osakseen saanut yhtye, joka sivuaa hieman aihetta roots-meiningillään on Jeffrey Lee Pierce-vainaan Gun Club. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Feggy 10.10.2005 10:46:55 | |
---|
Maailmankaikkeuden parhaita bändejä. Toinen, huomattavasti liian vähän hehkutusta osakseen saanut yhtye, joka sivuaa hieman aihetta roots-meiningillään on Jeffrey Lee Pierce-vainaan Gun Club. Komp! |
hanuristi 10.10.2005 14:40:44 | |
---|
Cramps on parhaimmillaan ihan saatanallisen loistava, huonoimmillaan lähinnä puuduttava. Tästä mä olen samaa mieltä, mutta kyllähän minä tuota usein huomaan kuuntelevani. Eat Shit Ai göö? |
tigrushka 10.10.2005 18:27:14 | |
---|
Maailmankaikkeuden parhaita bändejä. Toinen, huomattavasti liian vähän hehkutusta osakseen saanut yhtye, joka sivuaa hieman aihetta roots-meiningillään on Jeffrey Lee Pierce-vainaan Gun Club. Ehdottomasti samaa mieltä! The Gun Clubissa on kunnon voodoo-swamp blues -meininkiä. Voisin kuvitella että esim. PJ Harvey on kuunnellut yhtyettä ja saanut vaikutteita. I got stripes ^..^ |
Chemo 10.10.2005 18:36:02 | |
---|
Mitäs mieltä täällä ollaan The Crampsista? Tykkään. Just tuli muutama päivä sitten kaivettua hyllystä A Date With Elvis ja kuunneltua läpi. Yksi epätodennäköisimpiä ja yllättävimpiä tv-ohjelmamusavierailuja oli, kun The Cramps visiteerasi teinisaippuassa Beverly Hills 90120 (tjsp). Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Artist 11.10.2005 09:37:39 | |
---|
Tuli eilen sitten haettua Songs The Lord Taught Us. Nyt kuuntelussa, eilen jäi kuuntelut sikseen ilmeisen höyryisen menon takia. Nytkään ei kieltämättä ole paras mahdollinen hetki tuon levyn kuunteluun (tai ylipäänsä minkään kuunteluun), mutta kyllähän tuo hyvältä vaan kuulostaa. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
Artist 12.10.2005 19:01:05 | |
---|
No, nyt kun olen ehtinyt syventyä kunnolla levyyn, täytyy todeta, että pelkäänpä pahoin jääneeni koukkuun. Eli lisää pitää saada, heti kun löytää rahaa ja ehtii kauppoihin. Aluksi en tosin hirveästi tykännyt "Strychnine" coverista, kun olin tottunut kuulemaan The Sonicsin alkuperäisversiota, mutta kyllä tuokin on alkanut jollain sairaalla tavalla kuulostamaan erittäinkin hyvältä. Se soundi on aika tyly. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
rumpujänö 17.10.2005 18:42:16 (muokattu 18.10.2005 10:17:36) | |
---|
Maailmankaikkeuden parhaita bändejä. Toinen, huomattavasti liian vähän hehkutusta osakseen saanut yhtye, joka sivuaa hieman aihetta roots-meiningillään on Jeffrey Lee Pierce-vainaan Gun Club. Naulan kantaan. Olen kyllä Cramps-fanikin, mutta tuo Gun Club on itselleni varmasti se kaikkein tärkein bändi. Mm. bändin eka "Fire of Love" on aivan huima levy. |
rumpujänö 17.10.2005 18:44:52 | |
---|
No, nyt kun olen ehtinyt syventyä kunnolla levyyn, täytyy todeta, että pelkäänpä pahoin jääneeni koukkuun. Sinusta on tullut Crampsisti, tervetuloa joukkoon! |
Mika Antero 18.10.2005 14:17:07 | |
---|
Ostin jokunen aika sitten minäkin tuon Songs The Lord Taught Usin, koska en ole aiemmin bändiin tutustunut kuin levynkansia ihmettelemällä. Mitään intohimoista Crampistia tekele ei minusta kyllä tehnyt -en usko että ostan enää muita bändin levyjä- mutta oma kiero viehätyksensä siinä on. Hysteerinen on varmaan oikea sana kuvaamaan musiikkia. Voin vain kuvitella miten hurja meno bändin keikoilla on täytynyt olla, kun rajuus on saatu levyllekin näin hyvin taltioitua. Kunnon räimimistä ilman murehtimisia siitä meneekö soolon kaikki äänet nyt varmasti oikein... |