Aihe: Nokian Kerhola
1
isojussi
09.10.2005 20:35:15
Lauantaina veto ko. paikassa.

Tanssipuolen kanssa ei ongelmia.

Mutta vatta on kuralla, kun tars taas tähtivieraan ääni saada kuuluviin koko saliin.

Kova, korkea, osa jengistä parven alla, tähtivieraan aikana osa sen verran juubassa, ettei malta olla pulisemati.

Varsinkin ko. salin tuntevilta ottaisin mieluusti kaikki vinkit vastaan.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
v_m_kangas
10.10.2005 08:45:25

Toi on kyllä yks Suomen pahimpia paikkoja aivan varmasti, oikein miksaajan painajainen.

Ite oon miksauspuolella vielä sen verran rookie, että en pysty kovin kummosia vinkkejä antamaan. Senpä kuitenkin sanon, että ongelmat lähtee suurimmaks osaks bassosta. Kokeilemalla pitää hakea häiritsevät taajuudet pois ja varsinkin alimpia taajuuksia joutuu varmaan leikkaamaan rajusti.

Ja me tehtiin kyseisessä paikassa roudaus ja soundcheck 20:ssä minuutissa. Oli järjestäjä ja toimisto sekaisin aloitusajoista. Siellä oli sitten porukka jo juhlatamineet päällä katsomassa isojen miesten hikoilua :(

Mutta tosiaan..subbareita joutui toppuuttelemaan kovasti.
Humppaa tai soita humppaa
nopsa
10.10.2005 16:12:24
vetäkää hiljaa tai sit tappakaa akustiikka soittamalla kybällä,suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa
Decker90
13.10.2005 12:35:30

Puitteiltaanhan paikka on upee kuin mikä ja roudattavuuskin ihan kohtuullinen.
Ko. mestassa vaikuttaa kovin se, että paljonko väkeä on. Olemme siellä pariin otteeseen vierailleet samoilla kamoilla ja molemmilla kerroilla tilanne oli vähän erilainen. Hyvää soundia ei siellä allekirjoittaneen kaltainen itse oppinut äänimies kyllä oikein saanut millään...
Hommaa helpottaa olennaisesti jos koko lava on käytettävissä ja saa pidettyä "esiripun kiinni". Se vaimentaa aika mukavasti takaseinästä tulevaa kaikua...
"En syytä, enkä väitä...."
isojussi
14.10.2005 00:14:39 (muokattu 14.10.2005 00:14:53)
Siis ongelmaksi oon etukäteen jo hermoillut siellä esiintyvän julkkisimitaattorin. Stnan sama, kuuluuko mun humppataiteeni saliin miten hyvin.

Veikkaan, että liian lujaa ei saa ainakan luukuttaa, kun viime vuonna Halavatun Pappojen Shöy oli vaikia just sen takia, että Jamppa huutaa niin pahuksen kovaa....
isojussi
16.10.2005 12:35:46
Äänentoisto toimi mainiosti:

Asiakas oli laittanut penkit niin, ettei kukaan istunut lipan alla. Toisaalta se ei olis haitannut, kun nyt vasta kuulin, että siellä on talon oma langaton tsydeemi, jossa on erilliset satelliitit lipan alla.

Tosin omassakin "pa:ssa" tuntu olevan hyvä saundi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)