Alpha 09.10.2005 23:01:28 | |
---|
Saattais muuten olla et nyt ne heittää ulos sieltä kaks jantteria kerralla. Jos näin on, niin Hanna ja Timo lähtevät. Ainakin tuolta BB keskustelusta saa tällasen kuvan... |
NHR 09.10.2005 23:13:10 | |
---|
Mutta koska Perttu on yksinkertaisesti paras niin en tosiaan halua että vielä lähtee. Minunkin mielipiteeni Pertusta tiivisti ten hyvin tuossa muuta viesti ylöspäin. Olen kuitenkin samaa mieltä, että kyllä se apina saisi mahdollisimman kauan tuolla talossa pysyä, sotkee muiden kuvioita mukavasti. Eikä siitä taida suurempaa pelkoa ollakaan, että katsojat häntä sieltä pois äänestäisivät, niin suosittu tuntuu mies olevan. Marcokin tykkäs... Hanna ulos seuraavaksi! Näin minäkin vähän luulen. Löytävätköhän Antti ja Timo sitten toisensa, jos näin käy? ;) Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Mitä? Timo ja Hanna? JES! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Alpha 10.10.2005 00:29:21 | |
---|
Mitä? Timo ja Hanna? JES! Hanna, Perttu ja Kathy pudotuksessa... Tämän lisäksi panopari sai rangaistuksen, kun olivat jutelleet pk-huoneen jutuista muille. Musapaketti peruttiin ja Timppakin joutui tuohon äänestykseen. |
Jormaz 10.10.2005 00:35:34 | |
---|
Okei, Timo pihalle. In Goth We Trust! The 666 Club #4
MrHands 10.10.2005 01:02:11 (muokattu 10.10.2005 01:02:18) | |
---|
Okei, Timo pihalle. Onko tämä se lonkkalepojätkä? |
moottorisaha 10.10.2005 07:17:45 | |
---|
Hanna vittuun ehdottomasti. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Rattata 10.10.2005 07:31:10 | |
---|
Hanna vittuun ehdottomasti. Samaa mieltä. Hyi helvetti mikä ämmä. En voi sietää sitä...sori vaan. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Tupuna 10.10.2005 10:15:35 | |
---|
Kathy on minun inhokkini. Todella vastenmielinen, tekotaiteellinen yrittelijä. Hänessä ei ole mitään aitoa. Perttu taasen valloittaa aitoudellaan aivan täysin. Ihana tyyppi. Se, etteivät muut kilpailijat niin pidä Pertusta johtuu aivan täysin siitä, että kaikki muut feikkaavat. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Tellervo 10.10.2005 11:19:18 | |
---|
Hanna lentää. Pervo romantikkoitkijä. |
carnation 10.10.2005 11:36:41 (muokattu 10.10.2005 11:38:38) | |
---|
Perttua tuskin äänestetään ulos ja noista kolmesta muusta kaikkein epätodennäköisin on Kathy. Timohan on käynyt päiväkirjahuoneessa tilittämässä, että jos Hanna lähtee niin silloin ehkä lähtee hänkin. Eli nyt on mahdollisuus saada kerralla kaksi pois. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
MV 10.10.2005 11:41:46 | |
---|
Tiina vaikuttaa ihan fiksulta ja symppikseltä mun mielestä... Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
hanhjelm 10.10.2005 11:48:35 | |
---|
Tiina vaikuttaa ihan fiksulta ja symppikseltä mun mielestä... Äänesti Perttua. Eli vihollinen..:) "Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua"
-Big Brotherin Perttu |
Jormaz 10.10.2005 11:48:52 | |
---|
Tiina vaikuttaa ihan fiksulta ja symppikseltä mun mielestä... Juu niin munki mielestä. Aika herttainen. Timo, Minna ja Hannan pihalle nyt ensalkuun. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Alpha 10.10.2005 11:50:40 | |
---|
Tiina vaikuttaa ihan fiksulta ja symppikseltä mun mielestä... Tottakai, onhan hän Oululainen...:o) Hannan verbaliikka syttyi uuteen kukoistukseen nimeämisen myötä. Koko illan hoki pelkästään, notta "Haistakaa vittu paska." Muutenkin Iinamaisia piirteitä huomattavissa... |
Jormaz 10.10.2005 11:57:44 | |
---|
Hannan verbaliikka syttyi uuteen kukoistukseen nimeämisen myötä. Koko illan hoki pelkästään, notta "Haistakaa vittu paska." Muutenkin Iinamaisia piirteitä huomattavissa... Ahaa, harmi että missasin eilisen. Hanna ulos. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Rattata 10.10.2005 12:15:57 | |
---|
Tiina vaikuttaa ihan fiksulta ja symppikseltä mun mielestä... Onhan se, jotenkin sulonen tyttö. Ainoa mikä vähän ihmetyttää on se, että se tuntuu nimeävän henkilöitä jonkun yksittäisen tapahtuman perusteella joka sitä ärsyttää. Hannan verbaliikka syttyi uuteen kukoistukseen nimeämisen myötä. Koko illan hoki pelkästään, notta "Haistakaa vittu paska." Muutenkin Iinamaisia piirteitä huomattavissa... No ei mikään ihme. Buahaha, ulos se! valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
-Mickill- 10.10.2005 13:09:31 | |
---|
Ainoa mikä vähän ihmetyttää on se, että se tuntuu nimeävän henkilöitä jonkun yksittäisen tapahtuman perusteella joka sitä ärsyttää. Tää on kyllä vähän ihmeellistä minunkin mielestä, äänesti viimeeksi Mikaa ja nyt Perttua ihan pikkuseikkojen takia. Miksei nyt voinut sitä Minnaa äänestää jonka takia on hermostunut muutamaankin otteeseen ja on pitänyt mennä siitä päiväkirjahuoneeseenkin valittamaan. Sitähän se on ennenkin äänestänyt. Näin Perttu olisi kerrankin välttynyt tolta äänestykseltä, mutta ei niin ei. Muutenkin vituttaa toi jatkuva lauleskelu, ei joka vitun asiasta tarvitse laulua vääntää. It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
moottorisaha 10.10.2005 14:05:28 (muokattu 10.10.2005 14:07:49) | |
---|
Vitun ärsyttävältä kitisijältä se Tiinakin vaikuttaa. Puhumattakaan Terhistä. Se ei ole mitään muuta tuolla tehnyt kuin itkenyt ja valittanut kuinka kaikki on väärin ja epäoikeudenmukaista. Päiväkirjahuoneessa hän puhuu paskaa muista kilpailijoista, että kuinka paljon he vituttavat häntä, ja sen jälkeen menee rupattelemaan heille mukavia. Älytöntä kaksinaamaisuutta. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
kyseinen 10.10.2005 15:22:56 | |
---|
Älytöntä kaksinaamaisuutta. Mutta varsin normaalia ihmiskäyttäytymistä. |