Aihe: Syylät soittamisen haittana
1 2
jäykkis
02.10.2005 21:30:19
En tiedä pitääkö paikkansa, mutta olen kuullut että syljessä, varsinkin aamusyljessä, on jotain ainetta joka myös poistaa tai kuivattaa syylän. Väittämän mukaan siis kun aamuisin pistää siihen sylkeä, ja muutaman kerran päivän mittaan, niin hupsista, vähitellen se näivettyy pois.

Voi kokeilla kun ei maksakaan mitään.
"Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista" - Tommi KyyrÄ -
Magetsu
03.10.2005 06:57:58
En tiedä pitääkö paikkansa, mutta olen kuullut että syljessä, varsinkin aamusyljessä, on jotain ainetta joka myös poistaa tai kuivattaa syylän. Väittämän mukaan siis kun aamuisin pistää siihen sylkeä, ja muutaman kerran päivän mittaan, niin hupsista, vähitellen se näivettyy pois.

Voi kokeilla kun ei maksakaan mitään.

Tämä pitää kutinsa.
Ostamma sähkörumputtimet!
jäykkis
03.10.2005 07:44:09
Tämä pitää kutinsa.

Oletko kokeillut tai tiedätkö muuten. Tiedätkö kauanko karkeasti ottaen tällä hoidolla kestää semmosen pienehkön syylä parantaminen?
"Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista" - Tommi KyyrÄ -
HeavyMachinery
04.10.2005 11:02:31

Itselläni on tällä hetkellä kiusallinen syylä keskisormessa ja se vaikeuttaa soittoa merkittävästi. Keskisormea ei voi käyttää oikeastaan ollenkaan, koska kapula hiertää juuri syylän kohdalta.

Oon surffaillut kaikkia lääkärisivusto yms. ja tällä hetkellä on sormi teipattu jeesus-teipillä, mutta syylä ei ainakaan vielä ole lähtenyt.. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja/tai uusia ihmeellisiä parannuskeinoja?

Hitto repesin en tiedä miksi... Ittellä meni vanerin tikku peukkuun haittaa soittelua ihan vituna....
Minä tiedän - siis pelkään !
jankki
04.10.2005 17:22:12
Bees&Honey...
Show me, don`t tell me.
Perro Stupido
05.10.2005 09:39:05
Lemmy

Ei se naamallaan sitä bassoa soita.
Tabu. Asia, josta ei puhuta.
J.Newkid
05.10.2005 09:43:16

Repesin..
____Dave Lombardo___ Kovin
Aimo
05.10.2005 10:18:24
Pentuna tuli juostua joka paikassa avojaloin, niin kertyi nuita syyliä. Lähtivät verruxin-nimisellä lääkkeellä, muistelisin. Se jotenkin pehmensi sitä ihoa ja sitten sen pystyi raaputtamaan pois.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
Magetsu
05.10.2005 15:46:52
Oletko kokeillut tai tiedätkö muuten. Tiedätkö kauanko karkeasti ottaen tällä hoidolla kestää semmosen pienehkön syylä parantaminen?

Itellä oli joskus kersana sormessa ja vajaa pari kuukautta se kesti tällä menetelmällä ja lopulta se pehmeni ja revin sen juurineen pois, ei oo tullu takas. Muistaakseni myös kielessä on jotain tököttiä yöunien jälkeen, joka auttaa vaivaan, joten ei muutakuin lurpsimaan aamuisin syyliä... ;)
Ostamma sähkörumputtimet!
Bacchus
05.10.2005 20:04:11 (muokattu 05.10.2005 20:06:44)
Minkä muiden paikkojen kaivelu aiheuttaa lisääntynyttä pesun tarvetta? nenän? korvan?

nim. epäpuhdas

Emmää tierä. Nenähän on aikamoinen paskafiltteri, korva korkeintaan paskapuhefiltteri, tosin valitettavasti ei tarpeeksi hyvä sellainen. Sovitaan vaikka, että korvaa voi kaivaa, mutta nenää ei.

EDIT:
Tai sitten kannattaa tehä sellanen kumi*****millä voi kaivaa kaikkiapaikkoja... Tai parempi tehä useampi ja laittaa vaikka avaimiin kiinni ni on niinku joka paikalle oma sormi... Voi tehä myös vähän eri kokoisia.

Onhan noita, ja onhan ne vähän sormen näköisiäkin. Ja erikokoisia löytyy. Emmää kokemuksesta mutta...;)
Jag är en hund
routasydän4
09.10.2005 13:17:53
Mulla on myös keskisormessa ikävä syylä. Ei ainakaan vielä soittamista haittaa. Mutta jos alkaa haittaamaan, niin eiköhän sille sit pidä jotain tehä...
Kuoleman jälkeenkin on elämää. Kysy vaikka Elvikseltä.
kampela
09.10.2005 13:22:22

Mulla oli kerran kanssa syylä. Ensin mä hinkkasin sen rullalaudan grippiä vasten ihan littanaks. Eiköhön se paska kasvanu takas. Sen jälkeen mä murhasin sen armottomasti, otin sakset ja laitoin ne sinne syylän onkaloon jonka jälkeen vaan suruttomasti napsauttelin niitä juuria. Sattu ihan hemmetisti ja tuli vertakin aika
mukavasti, pieni kuoppakin siihen jäi. Mut hei, se syylä katos eikä tullu sen koommin takas.
Peruna kerrallaan..
drum-monkey
09.10.2005 19:12:27
Joskus monta monta vuotta sitten itselläni oli jotain syyliä jalkapohjassa. Joku sanoi niiden olleen känsiä mutta tiedä sitten siitä. Yksi oli jalkapohjassani useita vuosia ennen kuin vanhempani edes huomasivat sen. Sekin huomattiin siinä yhteydessä kun isovarpaaseeni oli kasvanut julmeton iso syylä. Sitä leikeltiin ja hoidettiin noin puoli vuotta ennen kuin katosi.

Iso syylä sitten pysyi ja pysyi ja pysyi, samalla kuin muutamia tuli lisää. Lopulta kyllästyimme niihin ja laseroimme ne lääkärissä. Kaikki pikkuisemmat syylät lähtivät alta aikayksikön mutta se yksi vuosia ollut pirulainen siellä jalkapohjassa ei ollut moksiskaan. Sitten minä henk.koht kyllästyin ja aloin teurastamaan sitä kaiken maailman aineilla, mutta paras tapa = kynsisakset. Niillä kaavin suruttomasti sitä pois sieltä. Sattui ja verta tuli mutta ainakin se katosi. Vieläkin siinä on jonkun näköinen kovettuma tai jokin luultavasti jonkun tapainen arpi tai tälläinen tapahtuneesta.

Kuulostaa kauheelta, mun mielestä jalkapohja on aika herkkä paikka.... Mulla ei ole syyliä ollut, onneksi, kun tätä ketjua lukee.
Munletti on mulletti
Galdor
11.10.2005 18:27:34
Itelläni oli muutamia syyliä sormissa. Koitin jotain apteekin syylänpoistoainetta, ei ollu mitään vaikutusta. Sitten leikkelin kynsileikkureilla aina niitä irti, mutta ne tuli takas. Sit luin jostain, että syylien hiominen kynsiviilalla auttaa. Sitä sit harrastin parisen viikkoa ja kaikki syylät häipy.
Jami
12.10.2005 01:10:55

syylä keskisormessa ?

Poikeroinen 17v. Yritä ny ihmeessä istuttaa sitä pippeliisi. flaksi naismaailmassa olis varma jos onnistut.

nimimerkki: epäonnistunut syylänistuttaja.

ps.haittaa soittoa??? kuka siitä perustaa???
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)