Pyrtsä 08.10.2005 15:47:27 (muokattu 08.10.2005 16:30:10) | |
---|
Onko kellään kokemusta tästä? Ajattelin jotain tämän tyylistä tässä lähi tulevaisuudessa ostaa niin pitää vähän katella. Thomannilta ajattelin tilata joka tapauksessa. http://www.thomann.de/thoiw3_hartke_vx3500_basscombo_prodinfo.html Niin ja jos parempia ehdotuksia on ni sanokaa pois vaan. Bändikäyttöön(myös keikoille) ostaisin. Niin ja tuo 700 alkaa olla jo aika maksimi hintaa. Voi olla myös kaappi ja nuppi erikseen. |
pardy 08.10.2005 16:12:36 | |
---|
|
Pyrtsä 08.10.2005 17:10:55 | |
---|
No hirveetä hinta eroo ei tulis jos nuo ostaisin joten täytyy kysyä että onko nuo sitten paremmat? Kun en tosiaankaan hirveästi tiedä vilä näistä, kun täällä Kuopiossa ei oikein piäse testailemaan mitään tuommosia. |
pardy 08.10.2005 17:30:13 | |
---|
No hirveetä hinta eroo ei tulis jos nuo ostaisin joten täytyy kysyä että onko nuo sitten paremmat? Kun en tosiaankaan hirveästi tiedä vilä näistä, kun täällä Kuopiossa ei oikein piäse testailemaan mitään tuommosia. No paremmuushan on subjektiivinen käsite, joten tuohon ei voi sanoa juuta eikä jaata. Kaappi on mun mielestä hinta/laatu-suhteeltaan loistava ja nupistakin oon kuullut pelkkiä kehuja. Oma nuppi on tuloillaan, vajaan kuukauden päästä voin kertoa siitä omakohtaisia kokemuksia. |
Pyrtsä 08.10.2005 19:01:33 | |
---|
No paremmuushan on subjektiivinen käsite, joten tuohon ei voi sanoa juuta eikä jaata. Kaappi on mun mielestä hinta/laatu-suhteeltaan loistava ja nupistakin oon kuullut pelkkiä kehuja. Oma nuppi on tuloillaan, vajaan kuukauden päästä voin kertoa siitä omakohtaisia kokemuksia. Oot siis kokeillu kyseistä kaappia? Vaikeeta päättää :I |
pardy 08.10.2005 20:01:36 | |
---|
Oot siis kokeillu kyseistä kaappia? Vaikeeta päättää :I Joo, kaupassa. Ihan reilullakin völyymillä. Mun mielestä soundi oli hyvä. Lämmin ja tanakka. Botnea oli hyvin. |
Dropped C 09.10.2005 01:37:03 | |
---|
Tuo Warwickin 4x10 kaappi maksaa musamaailmassa 369 (Thomann 366). Ellei erikseen halua tukea saksan kansantaloutta, niin tässä tapauksessa kannattaa tosissaan miettiä että ostaako Saksasta. Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
Pyrtsä 09.10.2005 11:28:04 | |
---|
Jep jep, mutta koska siihen pitää nuppikin ostaa ja niitä ei sää sieltä musamaailmasta yhtähalvalla, kannattaa koko setti vaan tilata sieltä thomannilta. Eikä mul oo mikään hinku tukea Saksan kansantaloutta, oikeestaan se vaan harmittaa, mutta minkäs teet ku halvimmalla saa thommanilta. |
Samu S. 09.10.2005 11:30:39 (muokattu 09.10.2005 11:34:42) | |
---|
mutta minkäs teet ku halvimmalla saa thommanilta. Tämä ei kyllä mun henkilökohtaisen kokemukseni mukaan pidä alkuunkaan paikkansa. Thomann ei noista Saksan puljuista ole edes se halvin, ja kyllä kotimaiset soitinliikkeet pystyvät tarjoamaan tavaraa ihan kilpailukykyisin hinnoin. Edit: Tässä taidettiin kyllä puhua jostain tietyistä laitteista. Anteeksi huono sisäluku. Seer-o - "pätevä soittaja ja ihan kunkku valittaja" |
Dropped C 09.10.2005 14:02:00 | |
---|
Miksi et tilaa Hartken nuppia Saksasta ja osta Warwickin kaappia Suomesta? Luulisi tulevan vielä halvemmaksi, kun tuon kaapin postituskulut ovat kuitenkin paljon isommat kuin nupin? Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
Miksi et tilaa Hartken nuppia Saksasta ja osta Warwickin kaappia Suomesta? Luulisi tulevan vielä halvemmaksi, kun tuon kaapin postituskulut ovat kuitenkin paljon isommat kuin nupin? Thomannilla on kiinteät postikulut. There's a fine line between stupid or clever. |
Dropped C 09.10.2005 14:07:18 | |
---|
Jaha, no hyvä tietää. Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
pardy 09.10.2005 17:39:03 (muokattu 09.10.2005 17:39:09) | |
---|
|
Dropped C 09.10.2005 18:06:01 | |
---|
Itse asiassa ostin juuri tuollaiset Warren kamat, kun käytettyjen tarjoukset eivät sittenkään tyydyttäneet. Ääntä niistä ainakin lähtee enemmän kuin vanhasta toosasta. Äänenlaadusta en oikein osaa sanoa, kun en siitä kuitenkaan mitään ymmärrä. Veikkaanpa että tällä satsilla pärjää ainakin reeniksellä tappiin asti kahden half stackin läpi soittavan kitaristin kanssa. (Nyt on tosin vain yksi, riitti kyllä.) Veikkaanpa vielä että kun tuohon lyö vielä tuon Warren WCA 1x15 kaapin, niin ainakin äänenvoimakkuuden mukaan pääsee pitkälle. Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
pardy 09.10.2005 18:15:40 | |
---|
Itse asiassa ostin juuri tuollaiset Warren kamat, kun käytettyjen tarjoukset eivät sittenkään tyydyttäneet. Ääntä niistä ainakin lähtee enemmän kuin vanhasta toosasta. Äänenlaadusta en oikein osaa sanoa, kun en siitä kuitenkaan mitään ymmärrä. Veikkaanpa että tällä satsilla pärjää ainakin reeniksellä tappiin asti kahden half stackin läpi soittavan kitaristin kanssa. (Nyt on tosin vain yksi, riitti kyllä.) Veikkaanpa vielä että kun tuohon lyö vielä tuon Warren WCA 1x15 kaapin, niin ainakin äänenvoimakkuuden mukaan pääsee pitkälle. Ostit juuri nuo samat laitteet? Ite oon ajatellu ostaa tota kaappia kans kun on niin hyvän hintainen ja soundi miellytti oikein hyvin. |
Hughes 09.10.2005 18:38:31 | |
---|
Joo, ja tuota kyseistä Gallienin vahvaria ei saa Suomesta lainkaan. Eli koko paska pitää postittaa saksaan takuuhuoltoihin ym:hin kun se hajoaa.. MoParit on ihana asia. |