Aihe: Hauskin keikkatapahtumasi?
1
Bassballs
19.06.2003 23:57:24

Eipä näin myöhään tule mieleen mitään kunnollista, mutta muutamia vuosia sitten kun oltiin (taisi olla vielä juhannus) eräällä tanssilavalla humppakeikalla, niin siellä yksi äijänturjake oli ottanut hieman liikaa, eikä estot enää raavaalla miehellä pelannu, niin ukkeli kävi leikkimään härkää ja juoksenteli ympäri lavaa ja pihoja sormet päänpäällä ojossa.
Hauska tokaisu tuli tympääntyneeltä basistilta(soitin kitaraa):"Menkää pois edestä, että minäkin näen sen!"
Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen.
Wiitala
22.06.2003 17:06:57
Köyhä kun olen, niin viime kesänä kierrettiin häitä humppakeikkaa tehden. Saatiin sitten tarjous Kokkolasta. Noh, kivaa oli kun naimisiin meni yksi paikallisen autokoulun, jossa itse ajoin aikoinaan korttini, opettajista. Autokoulu kun oli perheyritys, niin koko sukuhan siellä sitten oli soseissa. Kaikkien kanssa ollut joskus aikoinaan tekemisissä tämän ajo-opettelun merkeissä, ja kovasti ne silloin ajotunneilla varoitteli kännissä ajelemisesta. Kasasin sitten rumpuja yöllä pois, ja meinasin pissiä housuun kun huomaan, että koko autokoulun väki siirtelee kännissä autoja parkkipaikalla. Mulla oli suht hauska ilta. Bestman oli niin kännissä että kun bändin (yhteensä viisi henkeä) kanssa saavuttiin noutamaan palkkaa, kaivoi hän taskusta tukun seteleitä ja kysäisi "Kuushan theitä oli?". "Joo", me vastattiin kuorossa ja saatiin täten vähän ekstraa...
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
Nimismies
22.06.2003 21:36:34
Bänditoiminta - osiossa käydään tästä keskustelua otsikolla Omat Spinal Tap - jutut(tai joku vastaava). Joku kiltti ihminen voisi lisätä linkin.
Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea.
k1mm0
22.06.2003 21:58:13
Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
Sebastian
22.06.2003 23:08:51
Juttelin tuossa yhden vanhemman naisihmisen kanssa joka oli wigwamin kanssa kiertämässä suomea silloin wigwamin kulta-aikoina. Jossain landella oli sitten tullut isäntä haulikko kädessä siihen lavaneteen ja sanonut että nyt soitatte pojat humppaa. Eipä siinä ollut sitten kuulemma muu auttanut kun vetää humppakeikka :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)