Wiltsuh 06.10.2005 22:13:43 | |
---|
Eli kertokaa minulle tästä musiikkityylistä. Bändejä, informaatiota mitä vain. Aivan |
zekeode 06.10.2005 22:18:55 | |
---|
|
randyr 07.10.2005 00:22:16 | |
---|
|
jogo3000 07.10.2005 09:12:02 (muokattu 07.10.2005 09:12:11) | |
---|
No katastahan vaikka Lynyrd Skynyrd, Blackfoot ja Allman brothers. Siinä taitaa olla parhaat. |
Bonham 07.10.2005 09:54:31 | |
---|
Heitetään nyt taas Goverment Mule kehiin... sen kanssa ei pety! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Flash 07.10.2005 14:34:55 | |
---|
Heitetään nyt taas Goverment Mule kehiin... sen kanssa ei pety! Paitsi minä onnistuin pettymään. :) Odotukset oli niin korkealla, että ehkä niitä oli vaikeakin ylittää. Mutta kyllä minä edelleen kuuntelen Skynyrdiä ja Allmanneja paljon mieluummin. Live Music Is Better! |
javia 07.10.2005 17:26:30 | |
---|
Heitetään nyt taas Goverment Mule kehiin... sen kanssa ei pety! Tätä pitää kompata kybällä. Mule roks!!! Man With Bad Tone Laughs Alone! |
arppah8 07.10.2005 18:35:43 (muokattu 07.10.2005 18:36:15) | |
---|
Molly Hatchet kannattaa tarkastaa myös, varsinkin vanhempi tuotanto. Vähän hardrockimpi ote southernmeisinkiin. Uudet tuotokset ovat kyllä aika kuraa miun mielestäni... mutta Double Trouble Live-lätty on loistava. Eivät kyllä muut alan bändit, varsinkaan Allmanit taida kovin Mollyja arvostaa, joskus nälvivät Guitar Playerissa aika rankasti. Eivät tainneet pitää Mollyjen Dreams-coverista... ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
qtm 08.10.2005 10:41:31 | |
---|
|
a dj, a dj, let´s get out of here!! |
oulukyllosa 09.10.2005 18:38:38 (muokattu 09.10.2005 18:40:19) | |
---|
Paitsi minä onnistuin pettymään. :) Odotukset oli niin korkealla, että ehkä niitä oli vaikeakin ylittää. Mutta kyllä minä edelleen kuuntelen Skynyrdiä ja Allmanneja paljon mieluummin. Mule aukeaa erittäin hitaasti mutta varmasti. Epätasainen bändi se on.Jonkun verran hirveän hyviä biisejä ja paljon huonoa myös.Jonkinlainen tekotaiteellisuus vaivaa välillä.Mutta nykymusiikin kartalla...ehkäpä lähes parasta. Lisäys: ABB:n "Hittin`the note" on paras uusi levy mikä on putkahtanu minun korville viimeiseen viiteen vuoteen.Kun oli tuosta nykymusiikista puhetta... -play some skynyrd, man!- |
Country Larry 10.10.2005 20:42:29 | |
---|
The Black Crowes! Itse taidan olla hieman arvostelukyvytön BC:n tuotannon suhteen, sillä tykkään vilpittömästi kaikista levyistä. Ehkä helpoimmin avautuu Southern Harmony and Musical Companion. Mutta kandee tsiigaa muitakin, musta on kaikki hyviä. Chris Robinsonin lauluääni on vaan niin ylimielisen siisti ja fraseeraus tosi rock. Komppi toimii ja kitarat on just eikä melkein. Lisämausteena gospelkööriä ja hammondia ja perkkustuffia... Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
BTass 11.10.2005 10:21:57 | |
---|
The Black Crowes! Itse taidan olla hieman arvostelukyvytön BC:n tuotannon suhteen, sillä tykkään vilpittömästi kaikista levyistä. Ehkä helpoimmin avautuu Southern Harmony and Musical Companion. Mutta kandee tsiigaa muitakin, musta on kaikki hyviä. Chris Robinsonin lauluääni on vaan niin ylimielisen siisti ja fraseeraus tosi rock. Komppi toimii ja kitarat on just eikä melkein. Lisämausteena gospelkööriä ja hammondia ja perkkustuffia... Jees! Sting me! |
sakkemule 11.10.2005 14:01:21 | |
---|
Osaisiko joku määritellä termin "Southern Rock"? Jos nyt vaikka ajatellaan että Molly Hatchet ja Allman Brothers on southern rockia, niin mitä esim. noilla kahdella bändillä on tyylillisesti tai soundillisesti tekemistä keskenään? Vai onko se että molemmat on etelästä, niin se on se syy että siitä tulee southern rockia? Yhtä hyvinhän siis voisi sanoa että Popeda ja Wigwam on suomen Southern Rockia.... Deja Voodoo |
rok 11.10.2005 23:07:38 | |
---|
Osaisiko joku määritellä termin "Southern Rock"? Jos nyt vaikka ajatellaan että Molly Hatchet ja Allman Brothers on southern rockia, niin mitä esim. noilla kahdella bändillä on tyylillisesti tai soundillisesti tekemistä keskenään? Vai onko se että molemmat on etelästä, niin se on se syy että siitä tulee southern rockia? Yhtä hyvinhän siis voisi sanoa että Popeda ja Wigwam on suomen Southern Rockia.... Mollyt on Southern Hardrockia kun taas ABB Southern Bluesrockia...;) Nojoo, Itse miellän Southern rockin bluesvaikutteisena, riffipitoisena rockina, jossa on myös kantri-vaikutteita ja paljon jamittelua sekä kitaroiden välistä vuoropuhelua.Niin ja laulajalla karhea ääni. Tai jotain...:) "Floor it, that's technical talk!" |
Lonesome 12.10.2005 08:26:49 | |
---|
myös kantri-vaikutteita ja paljon jamittelua sekä kitaroiden välistä vuoropuhelua.Niin ja laulajalla karhea ääni. Tai jotain...:) The Outlaws! "This is my truth, tell me yours." |
Lapis 12.10.2005 13:45:36 | |
---|
|
aantila 12.10.2005 18:51:54 | |
---|
Ja noiden VanZant:in veljesten (Johnny/Lynyrd Skynyrd sekä Donnie/38 Special) soolotuotantokin kannattaa tsekata... -AA- |
sakkemule 12.10.2005 20:45:05 | |
---|
muistakaa Charlie Daniels bandin 70 luvun tuotanto ja Marshall Tucker Bandin samoin. Deja Voodoo |
J_Mikkonen 12.10.2005 22:56:09 | |
---|
Paitsi minä onnistuin pettymään. :) Ja minä. Joka paikassa hehkutettu ja sitte kun testasin niin oli melko mälsän kuulosta. IMO. Käynks mä täällä usein? |