-K- 08.10.2005 13:09:27 | |
---|
PS. Ja vihdoinkin Musamaailma on saanut Framuksen lisättyä sivuilleen... http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/275/ Hoho, ihme kun eivät ole noita trendikaappeja (CS 2x12")saaneet varastoon. No toinen menee multa myyntiin kun päivitän dragonin 4x12":een. ps. osaan kyllä sitten kiskoa tuosta, kun on kunnoltaan kuin pakasta vedetty. Ei suotta elämys. |
elbowski 08.10.2005 16:18:58 | |
---|
juuri näin... jenkkikamat on kalliimpia euroopassa ja eurokamat kalliimpia jenkeissä. Ärskeles, eBayn voi siis unohtaa. Hyvistä hintavinkeistä koskien juuri esim. Dragonia, saa minulta aina plussaa. Minä suosittelen Bognerin Ecstacya "loppuelämäksi"-nupiksi. Siinä oli sellainen härveli ettei paremmasta väliä. Soundit oli silkkaa hunajaa kun tuota testasin sukulaisen luona. Pitää käydä tyypittelemässä. Irtoaako tuosta säröä kunnolla? Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45 |
Niskamies 08.10.2005 16:25:06 | |
---|
Ärskeles, eBayn voi siis unohtaa. Hyvistä hintavinkeistä koskien juuri esim. Dragonia, saa minulta aina plussaa. Väärin. Ebay.com:n voi unohtaa. Eurooppalaiset ebay:t kannattaa tsekata, eli .de, .co.uk ja .se, ainakin. There's a fine line between stupid or clever. |
elbowski 08.10.2005 16:28:36 | |
---|
Väärin. Ebay.com:n voi unohtaa. Eurooppalaiset ebay:t kannattaa tsekata, eli .de, .co.uk ja .se, ainakin. Jaa, käsitin näin, että ebay.com pitää sisällään kaikki eBayt. Hyvä ettei näin ole. Voisin antaa plussaa, pelastit epätoivosta. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
Swan 08.10.2005 16:34:17 | |
---|
Pitää käydä tyypittelemässä. Irtoaako tuosta säröä kunnolla? Ei kerrota. Saat käydä kylmiltään kokeilemassa ja lentää varoittamatta selällesi. :) Ei vaan, kyllähän tuo antaa sitä kenen tahansa tarpeisiin asti. Toisaalta hintalappukin jo velvoittaa. :) |
-K- 08.10.2005 16:37:10 | |
---|
Väärin. Ebay.com:n voi unohtaa. Eurooppalaiset ebay:t kannattaa tsekata, eli .de, .co.uk ja .se, ainakin. Eipä tahdo liikkua oikeen .de:ssäkään ..olen aika aijoin noita yrittänyt metsästääkkin. 1200e vissiin on semmonen käytettyjen hintataso ollut euroopassa. Ei suotta elämys. |
nakedzen 08.10.2005 16:58:49 | |
---|
Erot Cobraan ovat kuulemma ( en ole itse cobraa päässyt soittelemaan, kuullut kyllä) Puhdas on huonompi ja crunch vissiin enemmän "amerikkalaisempi" ja gainikkaampi. Lead aikalailla saman soundinen. Lisäksi Cobrassa on notch-kytkin. Cobrahan on ainakin valmistajan antamien tietojen mukaan tiukempi tuolla crunch-osastolla. Elikkäs enemmän "moderni". Ja tuolla middle-osastollahan tuo juuri loistaa, hiukan kuin Marshall-säröt middle-säädöt hiukan enemmän alamideissä. Millä tavalla tuo clean muuten on parempi kuin cobrassa? Mulle kun tuo cobran kliini kuulostaa jo taivaalliselta, jos tässä joskus saisi rahaa ja ostaisi tuonkin. Ajaa sitten stereona. :D "Only dead fish go with the flow"
Metallia |
-K- 08.10.2005 17:03:01 | |
---|
Cobrahan on ainakin valmistajan antamien tietojen mukaan tiukempi tuolla crunch-osastolla. Elikkäs enemmän "moderni". Ja tuolla middle-osastollahan tuo juuri loistaa, hiukan kuin Marshall-säröt middle-säädöt hiukan enemmän alamideissä. Millä tavalla tuo clean muuten on parempi kuin cobrassa? Mulle kun tuo cobran kliini kuulostaa jo taivaalliselta, jos tässä joskus saisi rahaa ja ostaisi tuonkin. Ajaa sitten stereona. :D Vissiin se cleani on cobrassa vähän steriilimmän kuuloinen. Tiedä sitten, pitäisi päästä samalla kepillä ja kaapilla koitteleen. Ei suotta elämys. |
elbowski 08.10.2005 17:10:02 | |
---|
Eipä tahdo liikkua oikeen .de:ssäkään ..olen aika aijoin noita yrittänyt metsästääkkin. 1200e vissiin on semmonen käytettyjen hintataso ollut euroopassa. .de:stä löytyi seittemään puoleen sataan, mutta en ole varma, että myytiinkö siinä kaappia vaiko nuppia. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
nakedzen 08.10.2005 17:15:12 | |
---|
Vissiin se cleani on cobrassa vähän steriilimmän kuuloinen. Tiedä sitten, pitäisi päästä samalla kepillä ja kaapilla koitteleen. Se nyt on pakko sanoa että se on kyllä kaukana steriilistä. Makuasia tietysti. "Only dead fish go with the flow"
Metallia |
-K- 08.10.2005 17:16:01 | |
---|
.de:stä löytyi seittemään puoleen sataan, mutta en ole varma, että myytiinkö siinä kaappia vaiko nuppia. Kummatkin kuuluu, kauppaan. Aika hiljasta että lähtevät tuohon hintaan. Ei suotta elämys. |
elbowski 08.10.2005 17:26:37 | |
---|
Kummatkin kuuluu, kauppaan. Aika hiljasta että lähtevät tuohon hintaan. Nyt kun olisi 800 €, niin ostaisin, rahankeruu kuitenkin vähän kesken vielä. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
Ei vaan, kyllähän tuo antaa sitä kenen tahansa tarpeisiin asti. Toisaalta hintalappukin jo velvoittaa. :) Jos se tosiaan on ylitsepääsemättömän hyvä, ja se olisi sopiva loppuelämäkseni, niin en katsoisi hintaa, on kuitenkin sen väärti. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
lxi 08.10.2005 17:28:53 | |
---|
Nyt kun olisi 800 €, niin ostaisin, rahankeruu kuitenkin vähän kesken vielä. Älä pelkää, että loppusumma jäisi 800 euroon. Kolme päivää aikaa vielä. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Ben_D 08.10.2005 17:32:54 | |
---|
Älä pelkää, että loppusumma jäisi 800 euroon. Kolme päivää aikaa vielä. Toisekseen noi eivät yleensä toimita kaappeja Saksan ulkopuolelle. Veikkaan loppusumman olevan 1500-2000 euroa. |
elbowski 08.10.2005 17:35:47 | |
---|
Älä pelkää, että loppusumma jäisi 800 euroon. Kolme päivää aikaa vielä. Mulla on aikaa vielä vähintään puoli vuotta. Pitää vain kartoitus aloittaa aikasin, että tietää sitten mitä hakee kun aika on valmis. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
Ben_D 08.10.2005 17:40:30 | |
---|
Mulla on aikaa vielä vähintään puoli vuotta. Pitää vain kartoitus aloittaa aikasin, että tietää sitten mitä hakee kun aika on valmis. Kovia on koululaisten tulot nykyään kun on varaa parin tonnin laitteisiin ;) Myyttekö te kamaa välitunnilla ;) |
elbowski 08.10.2005 17:41:54 | |
---|
Kovia on koululaisten tulot nykyään kun on varaa parin tonnin laitteisiin ;) Myyttekö te kamaa välitunnilla ;) Kovia ei tulot ole todellakaan. Kesätöitä olisi tarkoitus saada ensi kesänä, ja tuon lisäksi lainaa vanhemmilta. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
Ben_D 08.10.2005 17:44:27 | |
---|
lainaa vanhemmilta. Ai niitä nimitetään lainaksi nykyään ;) No juu..toivotaan, että duunia löytyy ja onhan ne rahat parempi sijottaa johonkin konkreettiseen kun kurkusta alas. |
elbowski 08.10.2005 18:00:52 | |
---|
Ai niitä nimitetään lainaksi nykyään ;) Noh miksikäs sitten? Ei vaan, itse yritän nytten tämän puoli vuotta kerätä rahaa, ja luulen saavani kasaan jotain kolmesta sadasta ylöspäin. Synttäreillä saattaa myös vähäsen rahaa tulla sukulaisilta yms. No juu..toivotaan, että duunia löytyy ja onhan ne rahat parempi sijottaa johonkin konkreettiseen kun kurkusta alas. Aivan, mieluummin jotain näkyvää (ja kuuluvaa), kuin tuntuvaa. Let's burn this motherfucker like a roman candle!