Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marduk
1 2 3
Iscariah
07.10.2005 19:27:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaa omia kokemuksia/mielipiteitä tästä vallan ihastuttavasta ruotsin black metal aktista. Mikä on suopsikkinne bändin levyistä ym. Oma suosikki on joko Opus Nocturne tai Panzer Division Marduk. Ostin myös hiljattain bändin live dvd:n Blackcrownedin ja todella hyvää materiaalia oli.
 
Veco
07.10.2005 19:48:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasta BM:ää ruotsista Dark Funeralin rinnalla. Panzer Division Marduk, Nightwing ja Opus Nocturne on hyviä.
 
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Iscariah
07.10.2005 20:30:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en dark funeralista perusta. Kyllä Bathoryn Bathory, The Return... ja Under the Sign of Black Mark on kanssa näitä ruotsibläkkiksen helmiä
 
Veco
07.10.2005 20:47:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en dark funeralista perusta. Kyllä Bathoryn Bathory, The Return... ja Under the Sign of Black Mark on kanssa näitä ruotsibläkkiksen helmiä
 
Itse en ole vielä tutustunut Bathoryyn mutta aion kyllä, sen verran hyvää juttua oon siitä kuullut.
 
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Iscariah
07.10.2005 20:52:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä todellakin kannattaa. siitä ei paljoa parane blackmetalli. tosin Bathoryltä ei muita bm-levyjä löydykuin nuo kolme edellämainitsemaani mutta ne ovat sitäkin parempia.
 
Super-Jari
07.10.2005 21:11:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heaven shall burn, Nightwing ja PDM.
 
Omistin aikanaan kaikki levyt Obidienceen asti, mutta tyhmyyksissäni möin pois. Loistava bändi, mutta kuoli Legionin poistuttua. Tunnistettavaa riffittelyä, omaperäinen ja todella raaka vokalisti, IHAN TÄYSIÄ rumpalointia (trrrrr titi trrrrr titi trrrrrrrr titi). Yksi parhaista.
 
Death to peace.
 
Maardi
08.10.2005 11:48:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä paras BM pumppu. PDM, World Funeral, Nightwing ja Heaven Shall.. on suosikit. Uusimman levyn haluaisin myös kuunteluun. Kuten jo mainittu, on Legion ihan elite vokalisti. Ja rumpali on vissiin aika hassu setä, livenä haluisin nährä.
 
Sahtimies666
08.10.2005 13:43:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en bmstä hirveesti välitä mutta tästä oon saanu jotakin irti...world of funeralia oon kuullu...hyvää paskaa
 
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Cocktus
08.10.2005 13:45:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan toimiva bändi. Livenä ei napannut yhtään Tuskassa. Oliko se sitten vuonna 2003 vai koska... Enemmän täytyisi tutustua bändiin, jotta voisi vähän paremmin kertoa omia mielipiteitä.
leather rebel
08.10.2005 15:06:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha Marduk fudii kyllä jossain määrin, mutta uudempi (Panzer Divisionista eteenpäin) on ihan perkeleen tylsää kamaa.
 
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
salmivaara
08.10.2005 20:12:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha Marduk fudii kyllä jossain määrin, mutta uudempi (Panzer Divisionista eteenpäin) on ihan perkeleen tylsää kamaa.
 
Just toisinpäin. Panzer Division Marduk o äärimmäisyydessään ihan jees. Toisaalta tämä La Danse Homo Macabre oli sellaista tuubaa että..
 
Ruotti-bm on yleisesti ottaen aika tylsää.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
cfe
09.10.2005 00:16:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epäpyhä kolminaisuus:
 
heaven shall burn
nightwing
pazer division marduk
 
http://www.causeforeffect.org
miccomalliton
09.10.2005 03:41:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epäpyhä kolminaisuus:
 
heaven shall burn
nightwing
pazer division marduk

 
Soon Panzer Division Marduk.
 
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2 Kirka on mies.
Iscariah
09.10.2005 14:48:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä paras BM pumppu. PDM, World Funeral, Nightwing ja Heaven Shall.. on suosikit. Uusimman levyn haluaisin myös kuunteluun. Kuten jo mainittu, on Legion ihan elite vokalisti. Ja rumpali on vissiin aika hassu setä, livenä haluisin nährä.
 
Livenä bändi toimii ihan jumalattoman hyvin. Kannattaa ostaa Blackcrowned-dvd. Aliarvostettu tekele sanon minä
 
l6mp6l6
09.10.2005 15:33:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Opus Nocturne ainaki rulettaa. Praise hail Satan.
 
"se parhaiten nauraa, joka itse kaivamassaan montussa makaa reikä niskassa" -eräs ystäväni
leather rebel
09.10.2005 15:47:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruotti-bm on yleisesti ottaen aika tylsää.
 
Dark Funeral ja sen miljoonat kopiot kyllä. Mutta onhan niillä (tai siis oli) Bathory ja pari ihan mielenkiintoista undergroundimpaa orkkaa.
 
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
salmivaara
09.10.2005 20:58:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dark Funeral ja sen miljoonat kopiot kyllä.
 
Tätä koulukuntaa just tarkoitin.
 
Mutta onhan niillä (tai siis oli) Bathory ja pari ihan mielenkiintoista undergroundimpaa orkkaa.
 
Totta turiset.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Juntunen
09.10.2005 20:59:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Panzer Division Marduk on erittäin loistava levy.
 
Uudistettu DianWEB
Deino
09.10.2005 21:01:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Panzer Division Marduk on erittäin loistava levy.
 
Perkele!
jackcrow
10.10.2005 01:54:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heaven shall burn
pazer division marduk
world funeral (myös loistava)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «