Ziggy Bubba 08.10.2005 02:31:37 | |
---|
EDIT 1: Mun ehdotus sulle olis Atomic reactor 112 ja POD XT. Pitäisi lähteä kaikkea hiljaisellakin ja mahtuu budjettiin. Oikein hyvä idea sinänsä. Mulla vaan sattuu olemaan toi jättimäinen Pod XT Live. Se ei taida mahtua tuohon ihan sinällään. Toi kyllä toistais musan varmasti aika tarkasti, eipä siinä mitään. Asiallinen pointti. Takk... www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
koponen 08.10.2005 02:33:26 (muokattu 08.10.2005 02:42:12) | |
---|
|
Ziggy Bubba 08.10.2005 02:41:38 | |
---|
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
SirElwood 08.10.2005 10:31:06 | |
---|
Mites Urarltone jr.? Siihenhän saa gain modin (ja kaikumodin yms.). Tehoa putkista riippuen 5-20W ja aivan mieletön soundi. Ainut on tietty, että se pitää itse kasata, mutta jos jonkun kaverin tai vaikka m.nettiläisen saat hommaan huokuteltua, tai jos itselläsi pysyy kolvi kädessä, niin siinähän olisi loistava vahvistin... :) Hinta on 270e ihan perusmallilla, eikä varmaan paljon yli 300e mene vaikka ottaisi "kaikilla herkuilla". Halpa boutique kone. Siitä jos rakentaisi vaikkapa 2x10" combon, niin siltikin jäisi varmaan alle budjetin... :) http://www.uraltone.com/kauppa |
Karvatti 08.10.2005 10:31:51 | |
---|
|
simosiili 08.10.2005 12:35:04 (muokattu 08.10.2005 12:35:30) | |
---|
Oikein hyvä idea sinänsä. Mulla vaan sattuu olemaan toi jättimäinen Pod XT Live. Se ei taida mahtua tuohon ihan sinällään. Toi kyllä toistais musan varmasti aika tarkasti, eipä siinä mitään. Asiallinen pointti. Takk... itseasiassa taitaapi mahtua.. itse ainakin kattelin liikkeessä et tohonha saa ton jutun pois siitä ni siihen menee prikulleen xt live.korjatkaa jos olen väärässä EDIT: Tosin suosittelen putkipeliä.. screamer toimii! maraparta |
EDIT 1: Mun ehdotus sulle olis Atomic reactor 112 ja POD XT. Pitäisi lähteä kaikkea hiljaisellakin ja mahtuu budjettiin. Kaveri tilasi saksasta tuollaisen, mutta palautti kun pettyi soundiin tyystin. Mutta varmaan kokeilemisen arvoinen kuitenkin. Soul with the capital "S"... |
Ziggy Bubba 08.10.2005 12:47:18 (muokattu 08.10.2005 12:47:54) | |
---|
itseasiassa taitaapi mahtua.. itse ainakin kattelin liikkeessä et tohonha saa ton jutun pois siitä ni siihen menee prikulleen xt live.korjatkaa jos olen väärässä EDIT: Tosin suosittelen putkipeliä.. screamer toimii! Juu, mutta mitä järkeä toisaalta tunkea lattialla poljettavaa vehjettä vahvistimen sisään... Ideaali tilanne olisi kun Podin voisi laittaa vahvistimen efektilenkkiin, josta voisi sitten kaivaa tarvittaessa efektiä, säröboostia ja miksei myös jotain mallinnuksia. Noi Orangen Rockerit ja sitten ne Ashdownit pitää ainaskin testata. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Ze Kink 08.10.2005 14:12:03 | |
---|
Laney Lc15r? 15w ja paljon isommat saundit. Itse ainakin tykkäsin. Ihan sirkkelisäröjä ei tosin lähde ilman boostaamista. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |