Aihe: Bruce Springteen!
1 2
Aurabasisti
18.06.2003 20:56:04
Tänään tais äijä lähteä kämpistä limusiinilla. Olin menossa siit ohi sattumalta ja jengii pukkas vaan paikalle. No sit näin limusiinin katon ja jengi alko hurraamaan - tais olla siis itse herra S. Pikkuveikka heti soitti kaverille "tavattiin just bruce". Hoho... :) Joo, että näin.
Aura - the basisti
haukka
18.06.2003 23:56:42
Born In The USA:a jäin silti kaipaamaan...

Olit tiistaina kattomassa? Maanantaina Bruce veti ko. biisin heti ekaks, ittekseen akustisella kitaralla; kunnon protestilaulu! Mut siis aivan mahtava konsertti... :)
I believe in yesterday...Tomorrow comes when it comes.
Axelino
19.06.2003 00:58:43
Joo tiistain keikka oli ainakin ihan mieletön. Tajuton meininki koko kolme tuntia. Siisti kattoa kun omien vanhempien ikäset tyypit jaksaa vääntää semmosella asenteella ja fiiliksellä
mklami
19.06.2003 09:27:19

Olin tiistain keikalla, kovassa vedossa on äijä & bändi edelleen!!! Mahtava keikka, jota latisti vain paska miksaus.
Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis --- Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen. --- Ei pidä yrittää perse edellä puuhun.
Tellervo
19.06.2003 10:44:42
Kateellisena kuuntelen, eikun lueskelen. Kaikki meni ohi: alkuperäinen lipunmyynti, lipunmyynnin toinen kierros, sekin että olisi vaivautunut edes ulkopuolelle kuuntelemaan... The Riverin olisin halunnut kuulla. Entä soittiko ne kumpanakaan päivänä Hungry Heartia? Älkää sanoko että soitti, älkää... Se on oikeastaan yksi mun "soundtrack of our lives": takuuvarma elämänjanon herättäjä, oikea kevät- ja kesäbiisien kimalteleva helmi.
Bonham
19.06.2003 11:20:39
Tiistaina tuli nälkäinen sydän ja oli melkosta yleisönlaulattamista, sori mutta kyllä kelpasi:)
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Heavy Metal Machine
19.06.2003 13:25:17
joo olin tossa tiistain konsertissa ja tähtiä ropisee ***** kappaletta!!! ihan sumeen loistava keikka ei voi muuta sanoa. River oli mahtava yllätys kun eihän ne ole soittanut kun kerran aikaisemmin tällä kiertueella. omasta mielestä bändi soitti täydellisesti... Niin hyvin kuin vain The E Street Band voi soittaa. World's Apart oli ehkä hienoin taidon näyte koko bändiltä? eniten jäin kaipaamaan Atlantic Cityä... ja Youngstownia
"you know it's not a hockey game" Billy Corgan Hartwall Areenassa 25.10.2000
Mr.Moto
19.06.2003 15:08:56
River oli mahtava yllätys kun eihän ne ole soittanut kun kerran aikaisemmin tällä kiertueella.

Tarkkaan ottaenhan tiistainen The River oli neljäs kerta tällä kiertueella ja olipa vielä ensimmäinen full band-versio muut näyttivät olleet akustisia tms.

Performances of "The River"
Click on a date to view setlist from that show.
Date City State/Country Venue Slot
2002-10-22 Rotterdam The Netherlands Ahoy 16
2002-10-27 London England Wembley Arena 16
2003-05-12 Brussels Belgium Koning Boudewijn Stadium 1
2003-06-17 Helsinki Finland Olympiastadion 8
Bonham
19.06.2003 15:13:58
Mun toivelistalta jäi pahasti puuttumaan 10th Avenue freeze out. varsinkin kun Born To Run levy sai muuten niin paljon huomiota (Thunder Road, Born To Run, She's the one, Jungleland... tossakohan ne oli).
haukka
19.06.2003 21:12:14
Kylä todellakin kelpasi! Fiilis ei ole vieläkään laskeutunut...Kyllä konsertin jälkeen kaikki muu musiikki osasi kuulostaa paskalta =)

Mä vieläkin mietin, mitä musaa mä kuuntelisin, kun kaikki on niin huonoa verrattuna Brucen keikkaan! Mä oon edelleen pilvissä. :)
I believe in yesterday...Tomorrow comes when it comes.
Järvihirviö
20.06.2003 02:13:24
Mä vieläkin mietin, mitä musaa mä kuuntelisin, kun kaikki on niin huonoa verrattuna Brucen keikkaan! Mä oon edelleen pilvissä. :)

Näiden juttujen siivittämänä voisin ehdottaa, että JOKU NYT KIRJOITTAISI KEIKAT-OSIOON ARVOSTELUN!! On huutava vääryys, että Bruce Springsteenin keikka-arvostelua ei näy siellä, vaikka tiktakin ja mariskan keikat on näemmä arvosteltu.
Anteeksi, caps-lockin jumiutuminen.
Marlowe
20.06.2003 18:22:22
Bruce Springsteenin keikan sijasta puhuisin mieluummin E-Street Bandin keikasta, sillä eivätpä nuo muut muusikot jääneet "pomon" varjoon lainkaan. Karismaattisia kavereita, Clemons etunenässä. Erityisesti Lofgrenin pisteet nousivat kohisten tiistain keikan perusteella.

Niin, kaiken kaikkiaan loistava keikkahan tuo oli. Erityisesti nautin "The Riverista". Myös uudet biisit toimivat hyvin, vaikka en tästä uudesta levystä niin kamalasti perustakaan. Ainoa miinus tulee yleisön joukosta, allekirjoittaneen kohdalle kun osui useampikin idiootti jotka heiluivat kyynärpäät korkealla viinan tai muun nautintoaineen siivittäminä.

Mun toivelistalta jäi pahasti puuttumaan 10th Avenue freeze out. varsinkin kun Born To Run levy sai muuten niin paljon huomiota (Thunder Road, Born To Run, She's the one, Jungleland... tossakohan ne oli).

"Tenth Avenue Freeze-Out" olisi kuulunut minunkin toivelistalleni. "Born in the USA:sta" ei niin väliä, mutta "Bobby Jean" olisi myös maistunut.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Flash
25.06.2003 08:44:41 (muokattu 25.06.2003 08:45:57)

Entä soittiko ne kumpanakaan päivänä Hungry Heartia? Älkää sanoko että soitti, älkää... Se on oikeastaan yksi mun "soundtrack of our lives": takuuvarma elämänjanon herättäjä, oikea kevät- ja kesäbiisien kimalteleva helmi.

Tiistaina soittivat. Molemmat keikat olivat loistavia! Tässä vielä settlistat:

Maanantai:

1. BitUSA acoustic
2. The Rising
3. Lonesome Day
4. No Surrender
5. Prove It All Night
6. Darlington County
7. Empty Sky
8. You´re Missing
9. Waitin´ On A Sunny Day
10. The Promised Land
11. Worlds Apart
12. Badlands
13. Out In The Street
14. Mary´s Place
15. My Hometown
16. Into The Fire
17. Thunder Road

18. Bobby Jean
19. Ramrod
20. Born to Run
21. Seven Nights to Rock

22. My City of Ruins
23. Land of Hope and Dreams
24. Dancing in the Dark
25. Glory Days

Tiistai:

1. The Rising
2. Lonesome day
3. The Ties That Bind
4. Candy's Room
5. My Love Will Not Let You Down
6. Darkness On The Edge Of Town
7. Empty Sky
8. THE RIVER (Full Band)
9. Waitin' On A Sunny Day
10. No Surrender
11. Worlds Apart
12. Badlands
13. She's The One
14. Mary's Place
15. Jungleland
16. Into The Fire
17. Thunder Road

18. Cadillac Ranch
19. Hungry Heart
20. Ramrod
21. Born To Run

22. My City Of Ruins
23. Land Of Hope And Dreams
24. Glory Days
25. Dancing In The Dark
Rust Never Sleeps
Bonham
25.06.2003 09:18:41
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo ylipitkä Ramrod oli aika tuskainen kokemus kaiken niin hyvän joukossa?
Skebaholikko
25.06.2003 11:49:36

Olenko ainoa, jonka mielestä tuo ylipitkä Ramrod oli aika tuskainen kokemus kaiken niin hyvän joukossa?

Kyllä näis tais päästä käymään...................siis rehellisesti se oli miun mielestä koko keikan huippukohtia........etenkin se kongalinja;).............mahtavaa............*häpeämätön plugi* Koko keikan arviointi nähtävissä Keikkatunnelmissa.......
Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä.
Bonham
25.06.2003 12:27:08
Kyllä näis tais päästä käymään...................siis rehellisesti se oli miun mielestä koko keikan huippukohtia........etenkin se kongalinja;).............mahtavaa............*häpeämätön plugi* Koko keikan arviointi nähtävissä Keikkatunnelmissa.......

Kävin lukemassa jo aiemmin arvion, hyvä hyvä:)

Kun mun mielestä Pomon vahvuudet on niin selkeästi tarinankerronnassa yms. etten jaksa ymmärtää tuota "kohkaamista".

Mulla tosin on "pohjalla" vuoden 85 konsertti Göteborgissa ja mielestäni se oli kaikin puolin parempi veto...
Flash
26.06.2003 08:40:37 (muokattu 26.06.2003 08:40:47)

Kun mun mielestä Pomon vahvuudet on niin selkeästi tarinankerronnassa yms. etten jaksa ymmärtää tuota "kohkaamista".

Mulla tosin on "pohjalla" vuoden 85 konsertti Göteborgissa ja mielestäni se oli kaikin puolin parempi veto...

No joo, se olikin vähän eri juttu, kun koko stadion meni remonttiin. :)

Mun mielestä "kohkaaminen" kuuluu stadionkonsertteihin ja Pomo hoitaa sen puolen kumminkin suht. tyylikkäästi.
Rust Never Sleeps
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)