m6mm 18.06.2003 13:12:36 (muokattu 18.06.2003 13:12:51) | |
---|
Luitteko eilisestä soundista jutun Negativesta? Pikusen luulee pojat liikoja itestään.Ja kun miettii niin monikohan soundin lukijoista kuuntelee sitä, tuskin moni. "No pain, no game..." |
tony.wirtanen 18.06.2003 14:09:57 | |
---|
monikohan soundin lukijoista kuuntelee sitä, tuskin moni. Toinen meistä ei lue soundia ensinkään, mutta bändissä ei ole ensinkään vikaa. Ikävää tuollainen kateellisten panettelu, uskoisin. Ensin omat meriitit taskuun ja sitten muita arvostelemaan - tai oikeastaan, miksi silloinkaan muita arvostelemaan. Rokki-kukko on paras kukko. ;) Live fast, die young - www.the2short.tk |
Fadead 18.06.2003 14:33:50 | |
---|
Luitteko eilisestä soundista jutun Negativesta? Pikusen luulee pojat liikoja itestään.Ja kun miettii niin monikohan soundin lukijoista kuuntelee sitä, tuskin moni. Olen just samaa mieltä. Jätkät on tehnyt jonku Senteced/ Him vollotus metallibiisin, jota kuuntelee kaikki epämusikaaliset teinitytöt. Biisi on päässyt listoille ja jätkät luulee olevansa uusi Guns n` roses. A Tout Le Monde |
m6mm 18.06.2003 14:53:05 | |
---|
Toinen meistä ei lue soundia ensinkään, mutta bändissä ei ole ensinkään vikaa. Ikävää tuollainen kateellisten panettelu, uskoisin. Ensin omat meriitit taskuun ja sitten muita arvostelemaan Ei mulla ole mitään suurempia meriittejä, mutta en kyllä nuita ylistä. "No pain, no game..." |
Medication 18.06.2003 15:17:57 | |
---|
Täällä sitä naamat vihreinä tilitellään :) Olen just samaa mieltä. Jätkät on tehnyt jonku Senteced/ Him vollotus metallibiisin, jota kuuntelee kaikki epämusikaaliset teinitytöt. Biisi on päässyt listoille ja jätkät luulee olevansa uusi Guns n` roses. Mistä sinä tiedät, mitä miehet kuvittelevat olevansa ? Tunnetko jonkun miehistä ? Muusikoiden.netissä sitten sitä tosimuusikot nollan keikan kokemuksella antavat neuvoja ? Mistä sinä tiedät Negativea kuuntelevien teinityttöjen epämusikaalisuudesta esim. verrattuna sinuun ? Tekeekö se sinusta muusikon ja musikaalisen, että kirjoitat muusikoiden.nettiin ? Haluaisin vielä huomauttaa, että tällä hetkellä debyyttilevyn toinen TBA singlebiisi on mm. Mafian soittolistalla, joten ei se yhden biisin soittoon jäänyt tuo suosio. Itse Negativen musiikista en sano juuta enkä jaata. Tärkeintähän rock-musiikissa on käsittääkseni tuottaa hyviä fiboja sekä itsellensä että yleisölle. Mikä sinä tai kukaan muu olet tuomitsemaan orkesteria sen kuuntelijakunnan perusteella. Kaiken lisäksi kyseinen orkesteri on rehellisellä työllä saavuttanut tämän hetkisen asemansa eikä ole mikään levy-yhtiön sätkynukkebändi. Eikä myöskään mikään elvistelijäbändi lukuunottamatta sitä, mikä tapahtuu lavalla. |
booster 18.06.2003 16:28:50 | |
---|
Tästä on väännetty tuolla rockpop -palstalla iät ja ajat ja moneen kertaan, mutta sanonpa oman kantani vielä kerran.. :) "Ansaitsemattomasta menestyksestä", onko se joltain muulta pois? Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Uhoamisesta, onko esim. Tehosekoitinta tai The Hivesiä kritisoitu rokkikukko-asenteestaan? Musiikista, en ole paljoa kuullut, mutta kyllä mä mieluummin kuuntelen Negativea kuin montaa muuta radiossa soivaa artistia. Teinityttöjen suosiosta, onhan se paljon kivempi mun mielestä ainakin että hekin kuuntelevat ns. oikeata musiikkia kuin jotain v*tun Waldoa tjsp, kun eivät he ikinä tule olemaan teidän tilu- tai blues-bändinne faneja kuitenkaan.. :P Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä.. |
folkkari 18.06.2003 18:38:07 | |
---|
Taitaa taas kateus olla kiimaakin kovempi. Ihmisen suurin heikkous on luovuttaminen.- T.Edison |
Vilhelmus 18.06.2003 18:43:26 | |
---|
Olen just samaa mieltä. Jätkät on tehnyt jonku Senteced/ Him vollotus metallibiisin, jota kuuntelee kaikki epämusikaaliset teinitytöt. Biisi on päässyt listoille ja jätkät luulee olevansa uusi Guns n` roses. Teepä sama ja auo sitten. Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan. |
Tapani L 18.06.2003 18:52:43 | |
---|
Olen just samaa mieltä. Jätkät on tehnyt jonku Senteced/ Him vollotus metallibiisin, jota kuuntelee kaikki epämusikaaliset teinitytöt. Biisi on päässyt listoille ja jätkät luulee olevansa uusi Guns n` roses. Toi on maailman inhottavinta. "Sitä kuuntelee vaan kaikki EPÄMUSIKAALISET TEINITYTÖT!!!!21341273219021309+)=(/)&/€%xxxxXXX" Voi vittu että on noloa jos epämusikaaliset teinitytöt kuuntelee jotain musaa... siis voi että, ihan hävettäisi jos meidän bändistä pitäisi joku epämusikaalinen teinityttö.. Mun mielestä bändi vaikuttaa sinänsä ihan hyvältä, tosin nuo ensimmäinen ja toinen single-biisi vaikuttaa liian samankaltaisilta toisiinsa nähden. Asennetta tuntuu kuitenkin löytyvän ja onhan se laulaja aikamoinen persoona ainakin suomen rock-skenessä... Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |
m6mm 18.06.2003 22:37:48 | |
---|
Luitteko sen jutun?Se tässä jutussa oli pointti.Ei minua haittaa,että ne on kuuluisia ja tekevät semmosta musiikkia. "No pain, no game..." |
tuomo 19.06.2003 09:19:20 | |
---|
Ensin omat meriitit taskuun ja sitten muita arvostelemaan - tai oikeastaan, miksi silloinkaan muita arvostelemaan. No helvetti, arvosteluhan on elämän suola ja siihen kaikilla on oikeus. Omilla suorituksilla ei ole mitään tekemistä arvosteluoikeuden kanssa, korkeintaan hieman painoarvoa lisäämään :) + omat meriitithän voi aina kiertää vertailemalla muihin, esim. Motörhead on ainaski 100x kovempi ku Tyrävyö, kysy vaikka kaikilta puritanisteilta :) nimim. Counter Strike on helvetin huono jalkapallopeli T. |
salmivaara 19.06.2003 10:46:35 | |
---|
Teepä sama ja auo sitten. No voi vittu, en voi enää haukkua Michael Jacksonia koska en ole myynyt miljoonia levyjä enkä ole hyväksikäyttänyt lapsia. Hell yeah! |
jarkkkk 19.06.2003 10:49:23 | |
---|
nimim. Counter Strike on helvetin huono jalkapallopeli HAHAA!!! nimim. seeässää!!!!! minulla on maailman rumimmat kengät |
aivokuolio 19.06.2003 11:28:24 | |
---|
lähinnä huvittaa se että jonne aina kertoo että bändin täytyy näyttää rock-bändiltä eikä lavalle mennä "reisitaskuhousuissa ja hattu päässä". ja toisaalla jonne sitten kertoo että kurt cobain on hänen jumalansa. |
vaiktutus 19.06.2003 12:09:20 | |
---|
Luitteko sen jutun?Se tässä jutussa oli pointti.Ei minua haittaa,että ne on kuuluisia ja tekevät semmosta musiikkia. Luin. Minä ainakin sain aika huonon käsityksen heistä sen perusteella. Tai no Jonnen jutut kuulosti vähän siltä, kuin olisi noussut jotain päähän. Ihan kuin hän yrittäisi todistaa jotain Soundin lukijoille. Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät... |
larinparaske 19.06.2003 12:11:22 (muokattu 19.06.2003 12:14:50) | |
---|
Teepä sama ja auo sitten. Joo, tämä on yleensä vähän paradoksaalisesti sanottu. Jos tekee saman, niin pahahan se on kritisoida kun on itse syyllistynyt samaan. Voisi olla elokuvakriitikoilla ja levyarvostelijoilla rankkaa. Jos arvosteltavaksi tulisi kehno levy, pitäisi itse kasata bändi ja tehdä samanlainen levy, tai mieluusti tietty parempi, että 'olisi varaa sanoa' :-). Sinänsä en kyllä ymmärrä mikä siinä Negativessa nyt niin ärsyttää, että pitää oikeen negatiivissävytteistä (eh) keskustelua yrittää aiheesta synnyttää. Koetaanko, että niiden 'musiikista mitään ymmärtämättömien teinien' pitäisi mielummin kuunnella sitä omaa hienoa bändiä, jolla on biiseissään paljon enemmän sisältöä jne ? EDIT: No, onhan se eri asia arvostella jokin levy, kun se pyydetään arvostelemaan, verrattuna siihen, että kenenkään kysymättä mielipidettä aletaan haukkumaan bändiä, myönnetään. Analogiani hieman ontuvat :) I want to be the king and queen of cheese |
folkkari 19.06.2003 15:59:20 | |
---|
Mä otan puolet aikaisemmasta kommentistani takaisin! Mä syyllistyin alkeelliseen mokaan - sanoin rehvakkaasti pikku piikin, vaikken ollut koko Soundin Negative-artikkelia edes lukenut. Ja koska en ollut juttua lukenut, on aika ymmärrettävää, että joistain tän ketjun kommenteista tuntui paistavan läpi oikein kiimaakin kovempi kateus. Ja siitä varmaan joissain kommenteissa onkin kysymys. Mutta kun nyt luin ton Soundin jutun, niin mua kyllä alkoi naurattamaan se Negativen poikien rock-pullistelu. Minä vanha akka en voi ku nauraa tollaselle tuuhistelulle - pojat on vielä niin nuoria ja vielä sellasella tosi lapsekkaalla tavalla. Joku toinen saman ikäinen ei koskaan vastaavassa tilanteessa puhuisi tollasia hoopouksia! Eli nyt jutun luettuani mä ymmärrän m6mm:n närkästyksen. Mutta kuitenkin. Toimittaja on saattanut värittää juttua, jos sitä on vaikka v***ttanut kirjottaa koko stooria! Tai ehkä Negativen pojat (tai lähinnä kai se laulaja) luulevat, että toi on ainoa oikea rock-asenne. Niin muuten luulee moni aikuisempikin rokkari. Missä on rockin oikea kapina? Ihmisen suurin heikkous on luovuttaminen.- T.Edison |
Minusta Negativen äijillä juuri EI ole noussut kusi päähän.Ne myöntää omat heikkoutensa ja kertovat niinkuin asiat on.Kyllä ne tietää oman tilanteensa ja sen etteivät ole vielä kovin suuri bändinroikale. |
Fadead 19.06.2003 16:50:20 | |
---|
sori jos sanoin aika pahasti, mutta minulla on kyllä oikeus omaan mielipiteeseen. En voi sille mitään että minulla suoraan sanottuna alkoi vituttaa tuo soundi haastattelu A Tout Le Monde |
tenpo 19.06.2003 17:15:03 | |
---|
yksi sana negativesta: Oksettavaa. taivaan isä ja poika oy. |