Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Snow Patrol
1
bigbadwolf
07.10.2005 13:20:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan tutustunut kyseiseen brittibändiin? Heidän kaksi ensimmäistä levyä meni yleisöltä hiukan ohi mutta kolmas "Final Straw" on sitten loistava. "Tiny Little Fractures", "Run", Splitted Games".. aivan loistavaa musiikkia. Näin keväällä ´05 Bostonissa Avalonissa, toimi aivan helvetin hyvin pienessä klubissa. Lämppärinä vielä loistava Athlete.. oioioi good times.
Toivottavasti kaverit löytäisivät Suomeen.
 
Tutustukaa: http://www.snowpatrol.net/
 
HungryFD
07.10.2005 14:26:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tossa Live8:ssa näin/kuulin bändiä ensimmäistä kertaa ja vaikutti aika hyvältä. Pitäis kai sitten tutustua vähän paremmin.
 
"And did we tell you the name of the game, boy, We call it Riding the Gravy Train."
cnr
07.10.2005 22:19:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan yhden (ensimmäisen/ uusimman?) levyn.
Semmoista mukavaa jenkkisoudista pop/rockiahan taitaa olla. Kitarasovituksiin olen jotensakin mieltynyt. Aika hajutonta kuitenkin minulle.
 
Kaikki mitä et tee on menetettyä
mr_b
07.10.2005 22:58:48 (muokattu 07.10.2005 22:59:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika hajutonta kuitenkin minulle.
 
Vähän sama ongelma. Olen kuullut muutamia raitoja ja kaikki ovat olleet ihan hyviä, mutta jotenkin värittömiä ja persoonattomia. Ei ole saanut kiinnostusta heräämään sen vertaa että perehtyisin paremmin.
 
Assume the position!
Pitkavirta
09.10.2005 14:09:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulosti vähän samaltab ku Lifehouse. Eli ihan hyvä.
 
nii justiinsa
Liikapatti
14.12.2009 19:25:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1527 päivää vanhaan ketjuun!
 
Eipä oo paljoa ko. bändistä täällä keskusteltu. Kolahtaako kellekkään?? Mä tykkään kuunnella ainaki ennen nukkumaanmenoa.
 
tracyjacks
14.12.2009 20:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liikapatti: Eipä oo paljoa ko. bändistä täällä keskusteltu. Kolahtaako kellekkään?? Mä tykkään kuunnella ainaki ennen nukkumaanmenoa.
 
Mogwain joku fani sanoi kerran bändin kitaristille, että "I listen to you music when I'm going to bed, good sleeping music", johon sitten kitaristi tokaisi, että "You should fucking listen to our music when you're awake" - tai jotenkin näin.
 
Noh, jokatapauksessa. Kolahtaa mun kohdalla erittäin hyvin tuo bändi. Tuli juuri joitakin viikkoja sitten ostettua se uusin levy, ei kokoelma siis. Mukana tuli DVD, kun harjoittelevat biisejä ja studiosta lyhyt pätkä myös.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
DJKaaos
14.12.2009 20:35:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liikapatti: Eipä oo paljoa ko. bändistä täällä keskusteltu. Kolahtaako kellekkään??
 
Kokonaiskuva bändistä on aika laimea, mutta hyviä kappaleita kyllä löytyy. Ehkä pitäisi niihin pariin ekaan levyyn tutustua paremmin.
 
Hyvin ainakin laulattivat poppoota viime suvena:
 
http://www.youtube.com/watch?v=k36nnoNySWE
 
Minä olen minä.
MrQuin
14.12.2009 21:01:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Make This Go On Forever on aivan järjettömän hieno biisi, mutta valitettavasti muu tuotanto ei anna lähellekään vastaavia väristyksiä.
Lopulta menee bändinä "ihan kiva"-osastoon.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «