Aihe: Kotisivuillani asiaa V-Ampin asetuksista!
1
Jake24-25
18.06.2003 23:14:38
Päivitin äskettäin kotisivujani ja lisäsin sinne oman kohdan V-Ampin asetuksille. Laitan sinne omia suosikkiasetuksiani ja sinne voi myös lähettää omia suosikkiasetuksia. Tarkemmat ohjeet löytyy osoitteesta: http://jaakko_5.tripod.com ja linkistä "Settings".
duca
19.06.2003 12:18:50
Vaihda tuon sivun fontit ja ulkoasu. Tuo on aika kamalaa luettavaa vaikka sisältö saattaa olla ok.
Jake24-25
19.06.2003 12:24:34
Vaihda tuon sivun fontit ja ulkoasu. Tuo on aika kamalaa luettavaa vaikka sisältö saattaa olla ok.

Kiitos palautteestasi, Duca! Täytyy tutkia tuota fontti asiaa. Itse kyllä pystyn tuota lukemaan ongelmitta, mutta on pelkästään hyvä jos ihmiset antavat palautetta esim. mikä on hyvä fontti ja ulkoasu. Onko toiveita väreistä ja ulkoasusta?
superfly
19.06.2003 14:16:56 (muokattu 19.06.2003 14:22:30)
Ei tuo URL toiminut.

EDIT: Väärä hälytys, proxypalvelin ei toiminut.
Harppu on alaston piano
Jake24-25
19.06.2003 14:23:25
Ei tuo URL toiminut.

Ainakin minulla toimii. Yritäpä niin, että kirjoitat osoitteen itse. Voit myös yrittää sitä linkkiä joka on minun jäsenkuvauksen kohdalla.
superfly
19.06.2003 14:25:32
Vaihda nyt herrajumala palveluntarjoajaa. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin joka linkistä silmille paukkuvat popupit. Ihan asiaa nuo sivut muuten. Vielä parempi olisi, jos noita presettejä saisi .vlb-muodossa, jotta voisi suoraan midillä siirtää V-Amppiin. Anteeksi purkaukseni, olen pahalla tuulella :)
Harppu on alaston piano
Jake24-25
19.06.2003 14:25:52
Keltainen on aika hirveä. Mikset tekisi tuonne taustastaan erottuvia laatikoita jotka erottuisivat taustasta. Sitten niihin laatikoihin selkeät värit. esimerkiksi ihan musta/valkoinen.

Mielestäni kun tuollaiset informatiiviset sivut tulisivat olla mahdollisimman helppolukuiset. Eivät persoonalliset.

Kiitos palautteestasi, Helmihillo! Yritän tutkia eri mahdollisuuksia. yritän kokeilla antamiasi väri ja ulkoasu vaihtoehtoja.
Jake24-25
19.06.2003 14:29:50 (muokattu 19.06.2003 14:31:19)
Vaihda nyt herrajumala palveluntarjoajaa. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin joka linkistä silmille paukkuvat popupit. Ihan asiaa nuo sivut muuten. Vielä parempi olisi, jos noita presettejä saisi .vlb-muodossa, jotta voisi suoraan midillä siirtää V-Amppiin. Anteeksi purkaukseni, olen pahalla tuulella :)

Kiitos palautteestasi, Superfly! Täytyy miettiä tuota palveluntarjoajaa ja selvittää muita hyviä vaihtoehtoja. Olen itsekin miettinyt tuota presettien laittamista .vlb-muotoon, mutta vielä se ei ole mahdollista. Täytyy ensiksi selvittää onko minulla mahdollisuutta V-Ampin kautta siirtää presettejä koneelle. Eipä mitään! Jokainen on joskus pahalla päällä.
helmihillo
19.06.2003 14:34:16

Kiitos palautteestasi, Superfly! Täytyy miettiä tuota palveluntarjoajaa ja selvittää muita hyviä vaihtoehtoja. Olen itsekin miettinyt tuota presettien laittamista .vlb-muotoon, mutta vielä se ei ole mahdollista. Täytyy ensiksi selvittää onko minulla mahdollisuutta V-Ampin kautta siirtää presettejä koneelle. Eipä mitään! Jokainen on joskus pahalla päällä.

Ota vaikka ihan suoraan mallia jostain ammattisivustoista. Vaihtelet vaan vähän värejä ja reunoja niin hyvää tulee.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Kitaranraiskaaja
19.06.2003 14:43:50

Ota vaikka ihan suoraan mallia jostain ammattisivustoista. Vaihtelet vaan vähän värejä ja reunoja niin hyvää tulee.

Tai ota mallia minun kotisivuista.
olinx eka!!???
booster
19.06.2003 15:20:45
Mun mielestä kursiivia pitäisi käyttää korostamaan tiettyjä sanoja, inhottavaa lukea jos koko teksti on kursiivilla.

Mutta mitäs noi V-Amp asetukset? Sulla on kaksi marsu-saundia, missä molemissa kaikki on täysillä? Kannattaisiko niitä pistää sinne vähän enemmän, ja erilaisia, ennenkuin sivua alkaa varsinaisesti mainostamaan?

Eikö muuten V-AMPin ykkösversiossa ole "presence" -säädintä?
Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä..
Jake24-25
19.06.2003 15:38:33 (muokattu 19.06.2003 15:46:18)
Mun mielestä kursiivia pitäisi käyttää korostamaan tiettyjä sanoja, inhottavaa lukea jos koko teksti on kursiivilla.

Mutta mitäs noi V-Amp asetukset? Sulla on kaksi marsu-saundia, missä molemissa kaikki on täysillä? Kannattaisiko niitä pistää sinne vähän enemmän, ja erilaisia, ennenkuin sivua alkaa varsinaisesti mainostamaan?

Eikö muuten V-AMPin ykkösversiossa ole "presence" -säädintä?

Kiitti palautteestasi, Booster! Toi sun kursiivi pointtisi on kieltämättä totta, mutta alkuperäinen ideani oli saada teksti näyttämään siltä kuin itse kertoisin. Kuten jo aiemmin sanoin, tutkin eri ulkoasu ja fontti vaihtoehtoja kunhan pääsen kotikoneeni ääreen jossa voin päivittää sivuja.

Kieltämättä voi näyttää aika kornilta kun on kaksi periaatteessa samaa marsu-soundia, mutta ideani oli laittaa sivuilleni näkyviin kaikki soundit joita itse käytän. Mitä tuli tuohon mainostamiseen, ajatukseni oli laittaa sinne alkuun jotakin ja lisätä myöhemmin. Muistaakseni olen joka yhteydessä maininnut, että lisää asetuksia on tulossa joten en ole johtanut ketään harhaan.

V-Ampin ykkösversiossa ei ole presence-säädintä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)