Aihe: Pahimmat harhaostokset
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Jag
07.10.2005 17:45:34

Kohta nähdään. Tilasin Behringer UC 100 choruksen.

mä tilasin tremolon ja acoustic simulaattorin
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
p0tikka
07.10.2005 19:43:49
Ibanez soundtank tremolo, katkasija heittäytti ittensä satunnaisgeneraattorimoodiin, joskus menee päälle, joskus ei mene pois päältä, n. 4-10 polkasua tarttee notta saa vaihettua tilasta toiseen.

Toinen oli tämä SD pickup-boosteri, ei oikein ollut käyttöä, lopulta siitäkin katkaisija tyssähti, ei takuuta joten toimii vain jos on koko ajan päällä.
? tähänkö?
Santtu_123
07.10.2005 20:16:24 (muokattu 07.10.2005 20:17:37)

mä tilasin tremolon ja acoustic simulaattorin

Kertokaa heti! kokemuksia tosta acoustic simusta, mieluiten ääninäyte mukaan. Kiinnostas vietävästi jos on toimiva peli.
E: Ainii, se pahin harha ostos: Marsun Jackhammer, ei sitten minkäänlaista käytöä mulle ollu. Äkkiä se sitten liikkukin eteenpäin.
Theodor
09.10.2005 12:15:30
Ainut harhaostokseni on Jackson Js-1 kitara...mikit ja talla kusee pahemman kerran
Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin
PekkaM
09.10.2005 12:57:19
Kertokaa heti! kokemuksia tosta acoustic simusta, mieluiten ääninäyte mukaan. Kiinnostas vietävästi jos on toimiva peli.
E: Ainii, se pahin harha ostos: Marsun Jackhammer, ei sitten minkäänlaista käytöä mulle ollu. Äkkiä se sitten liikkukin eteenpäin.

Bossin AC-2? Mulla on tuollainen. Ääninäytettä ei ole ja tuskin saan aikaiseksikaan. Ihan ok teräskielisoundeja siitä lähtee, kun eteen laittaa kompressorin (MXR:n Super COMP ollut käytössä). Sitten kun on tuo ja kompura, niin noise suppressor onkin seuraava vehje, jota kaipaa.
Skebaristi
09.10.2005 13:12:16

Lead foot -wahi, paska vehje, ostin kauan sitten
Zoom 707, edellinen kuvaus sopii tähänkin
THV-klubi #38 Pastilli? Aivan
Fonisoul_
09.10.2005 13:22:14 (muokattu 10.10.2005 11:09:57)

Soundi on ihan jees, ainakin directinä. Joillakin kitara/vahvistin -yhdistelmillä ei välttämättä kuitenkaan saa mitään järkevää ulos. Itselläni toimii. Mutta aika syntisen kovaa kohinaa pitää.

Ja se pahin harhaostos on takuulla besbecon weeper -wahi. Etenkin kun olin jo aiemmin omistanut crybabyn. Nyt tuo weeper on modattuna podxtliven toiseksi expressiopedaaliksi ja siinä välttää ihan kohtuullisesti.

Edit: Niin siis kyseessä oli nimenomaan behringer, eikä boss.
Soul with the capital "S"...
PekkaM
10.10.2005 10:07:48
Bossin AC-2? Mulla on tuollainen. Ääninäytettä ei ole ja tuskin saan aikaiseksikaan. Ihan ok teräskielisoundeja siitä lähtee, kun eteen laittaa kompressorin (MXR:n Super COMP ollut käytössä). Sitten kun on tuo ja kompura, niin noise suppressor onkin seuraava vehje, jota kaipaa.

Vielä sellaista, että tuon kompressorin lisäksi tarvitaan yksikelainen mikki, esim. Ibanezin keskimikki toimii hyvin. Humpparilla kuulostaa jokseenkin kamalalta.
Captain_Morgul
10.10.2005 10:34:20

Käyetetty Boss MT-2 metalzone. Särön on/off kytki hajos päivän jälkee, ostin elektroniikkaliikkeestä uuden kytkimen joka hajos päivä sen jälkeen kun olin saanut juotettua kiinni :D Roskiin koko pedaali ja uutta hankkimaan jossa on takuuta. Thomannilta kun ostaa taitaa olla se kolmen vuoden takuu (?) En 100% varma asiasta.
Slumber of Pirates has ended!
Tympee Huttunen
10.10.2005 10:36:19 (muokattu 10.10.2005 10:37:26)
Käyetetty Boss MT-2 metalzone. Särön on/off kytki hajos päivän jälkee, ostin elektroniikkaliikkeestä uuden kytkimen joka hajos päivä sen jälkeen kun olin saanut juotettua kiinni :D Roskiin koko pedaali ja uutta hankkimaan jossa on takuuta. Thomannilta kun ostaa taitaa olla se kolmen vuoden takuu (?) En 100% varma asiasta.

Roskiin? Myy mulle halvalla.

e: En ole kyllä koskaan kuullut, että kytkin hajoaisi Bossista. En kyllä koskaan ole tiennyt, että elektroniikkaliikkeestä löytyisi siihen sopiva kytkin.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
midprice
10.10.2005 11:02:10

Se tavallinen Zoom 505, myin työkaverille halavalla, toivottavasti on päässyt hänkin siitä eroon.

Sitten toinen, joku ikivanha japsi lespaul kopio, ei lue minkäänlaista nimeä lavassa (luultavasti joku morris tai diamond). Paljastui sitten, että sen mikit olivatkin yksikelaiset humbuckerien kuorissa ja kannen kaarevuus on toteutettu hienosti vanerista taivuttamalla. Onneksi oli edes järjettömän halapa.
Mikaelo
10.10.2005 12:11:44

Torilla tällä hetkellä myynnissä oleva EMG-81.
Hyvä mikkihän se, ei vaan mitenkään ikinä sovi meikäläiselle.
Taisi tulla jossain vaihdossa, joten varsinaisesti ei ole ostos.
Hankinta kuitenkin.
Älä!
starsailor
10.10.2005 12:15:39
Electroharmonicksin Small Stone. Semmonen pulputtava ja psykeedelinen pedaali. Vähän aikaa oli hauskaa ja sitten ei enää. Myin sen varmaan kuukauden kuluttua eteenpäin. Muutenkin lähdes kaikki efektipedaalit ovat vain ajanhukkaa ja vievät pääasialta pois, kun haetaan "hyviä" ja "mielenkiintoisia" soundeja. Monet hakee noita lopunelämäänsä musiikin kustannuksella...
rosberg
10.10.2005 15:07:49
zoom 505 ja tietenkin se ykkösmalli.
se on varmaan maailman myydyin efektilaitos -ja vihatuin!
keep on truckin!
Sammakko
10.10.2005 15:12:03 (muokattu 10.10.2005 15:16:32)

-2 x big muff

himottais silti ostaa se uudestaan

-peders -akustinen

-gibson les paul special

-joitain pedaaleja
Älä ammu oon Jammu!
laite
10.10.2005 15:16:21
Zoom 505 II. Onneks en maksanut paljoa. Kaiken hyvän lisäks se paska vielä otti ja hajos, ei voi enää ees virittimenä pitää...
I put on my robe and wizard hat
R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero.
juuso a
10.10.2005 15:34:36

Mullakin toi Zoom 505. Saundit on yhtä muoviset mitä se itse laitos. Omistan näköjään aika paljon muutenkin täällä paskaksi mainostettua kamaa.:) RP6 on myös melko paska ostos, vaikkakin edellä mainittuun Zoomiin huomattava parannus. Käytettynä sain halvalla mutta silti se vähän jurppii kun ensiksi ei meni paskaksi ne muoviset efekti switchit ja sen jälkeen vielä lakosi muuntaja. Ja sellaista muuntajaahan ei enää saa mistään joten lienee ois sama heittää sekin värkki roskiin. Oikeastaan nämäkin rahat kun olisi säästänyt niin saattaisi jo tässä vaiheessa omistaa kunnon putkistyrkkarin.
V*ttu jeei!!!
meanbone
10.10.2005 16:01:07
BESBECO WEEPER!

Tämä! Ostin käytettynä, kesti pari päivää ja oli senkin ajan syvältä hanurista.
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
Vousku
10.10.2005 16:09:42

Kuten joku jo aiemmin sanoi: KITARA.

On menny kyllä rahat ja vapaa-aika hukkaan. Nekin olisi voinut käyttää paremmin, esim. viinaan.
Pakko kai sitä on kuitenkin jatkaa yrittämistä kun kerran on alottanu.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)