Strutsi 07.10.2005 15:13:38 | |
---|
rokin soittajat ovat tyhmempiä kuin esim.jatsin tai klassisen musiikin soittajat. En usko. Eikös apulannan keulakuva Toni Virtanenkin ole kuuden L:n ylioppilas? Tyhmä on väärä sana. Jatsin/klassisen soittajat ovat... öö... sivistyneempiä tai... no, nillä on monimutkaisempi musiikkitaju/maku. Ja kyllähän varmasti klassisen soittaminen vaatii enemmän soittajalta kuin rockin soittaminen. Eri asia soittaa kitaralla sointuja kuin viululla paganinia. "If quizzes are quizzical, what are tests like?" |
carnation 07.10.2005 15:25:34 | |
---|
Bad Religionin Greg Graffin on ainakin fiksu. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Lennu 07.10.2005 15:30:38 | |
---|
Toisaalta usein tunnutaan myös luultavan, että älykkäät ovat aina epäkäytännöllisiä tai vaikeaselkoisia kommunikoidessaan eli ei sekään mitenkään säännönmukaista ole. Hehe, ai ei vai? --- |
Musta Arkipyhä 07.10.2005 15:31:43 | |
---|
Melkoisen turha aihe IMO koska älykkyys sinällään ei ole yksiselitteinen käsite.Rock ei myöskään ole kovin tarkasti rajattu musiikin alue - kuten ei pidä ollakaan. Space is deep |
Jatsin/klassisen soittajat ovat... öö... sivistyneempiä tai... no, nillä on monimutkaisempi musiikkitaju/maku Tai sitten musiikki vaan kiinnostaa eri tavalla eri ihmisiä. Jotkut haluaa, että soitto on haastavampaa tai musiikissa ilmenee enemmän harmonisia juttuja ja rytmejä jne. Ei kai minkään musiikkityylin kuuntelu ole vaikeampaa/monimutkaisempaa kuin jonkin toisen? Kunnon rock lujalla kuunneltuna tuo sellasen "aivot narikkaan" bilefiiliksen, tahtoo vaa luukuttaa sitä musaa, juoda kaljaa, polttaa röökiä ja riehua. Entäs jos ei kuuntelis niin kovalla? :P Mutta onhan se niinkin, että baareissa ym kun kännissä ollaan, niin rokki soi ja kovaa. Eli oisko tottumusta? Tekiskö se alkoholi tyhmemmäksi? Mutta joo, tuskin kenenkään "älykkyys" tai "viisaus" vaikuttaa siihen, minkälaista musiikkia tykkää kuunnella. - Klaus Komero - |
cheez 07.10.2005 16:04:02 | |
---|
Ja minäkin olen blondi basisti :D samoin, mutta eikö kaksi miinusta ole plussa?!? basisti + blondi = älykäs?!? Achtung! Mouth, ass and pussy! -Happy Tom, Turbonegro- |
jjylli 07.10.2005 17:38:59 | |
---|
järjetön meteli, röökin savu, älyttömät työajat, viinan juonti.. ihan varmasti tyhmentää |
Woc 07.10.2005 17:42:37 | |
---|
Kannattaa kuunnella heviä! 90-luvun puolivälin paikkeilla(?) oli MikroBitissä juttua brittiläisestä tutkimuksesta jossa todettiin että hevin kuuntelija valmistuu (tai hakeutuu) todennäköisemmin korkekoulutasolle kuin rockin tai klassisen kuuntelija. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Rocco_Longfella 07.10.2005 17:58:39 | |
---|
Taitaa olla syy ja seuraus juuri toisin päin. Rokki ei tee tyhmäksi, tyhmät vain hakeutuvat rokin pariin. Mutta kuka välittää älykkyydestä, kun voi olla villi ja vapaa übercool kapinallinen ja pitää hauskaa? :) Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Jani The Rock 07.10.2005 18:32:40 | |
---|
Rokki mitää tyhjennä juma kauta!1! Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
jjylli 07.10.2005 18:48:27 | |
---|
mä oon ainaki tyhmentyny ihan simpanssitasolle |
T.R.N. 07.10.2005 19:06:44 | |
---|
Eipä tästä viitti kiistellä. Tieto lisää tuskaa. piste. Vahingonilo on..???.. Ihan kivaa!
(Kaikkien kitarasankarien sankari Danny"DEE"Rottenstar orkesterista theFabulous65) |
gandar 07.10.2005 19:10:40 | |
---|
Eikös apulannan keulakuva Toni Virtanenkin ole kuuden L:n ylioppilas? Tästä muuten joutuu pätemään: Lukuvuonna 1996-1997 otettiin ylioppilaskirjoituksissa käyttöön arvosana eximia, joten periaatteessa entinen kuuden ällän ylioppilas voisi olla nykyään vain kuuden eximian yo. Ei siis tietenkään mitenkään huono saavutus sekään, mutta ennen vanhaan sen laudaturin sai 20 % kirjoittavista nykyisen 5 % sijaan, joka yllättävän monelta on unohtunut. Tästä johtuu myös mummojen ja kylänakkojen "Tulikos sille ylioppilaalle montakin laudaturia?"-kysely, joskus 70-luvulla ei ollut kuin neljä arvosanaa nykyisen seitsemän sijaan, joten rivi laudatureja tuli helposti kuin heinänteko. Ceci n'est pas une signature |
rheinone 07.10.2005 19:17:33 | |
---|
Rockenroll-juttuun kuuluu tyhmänä oleminen. Eiks se oo aika vapauttavaa, kun ei tarvii näytellä yhtään sen fiksumpaa kuin oikeesti on? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
KTR 07.10.2005 19:33:36 | |
---|
On fiksua olla välillä yksinkertainen. |
foetor ex ore 07.10.2005 19:40:37 | |
---|
Oon ihan vitun tyhmä mut tykkään rokista! |
Jannipaali 07.10.2005 20:16:21 | |
---|
Oon ihan vitun tyhmä mut tykkään rokista ja hewi medalista! |
hoffe 07.10.2005 20:49:21 | |
---|
Ei tyhmä voi tietää tyhmyytensä määrää... joten arvailuksi menee... "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Leper Messiah 07.10.2005 21:06:03 | |
---|
no kyllä minä ainakin olen niin tyhmä että voipi hyvinnii pitää paikkansa. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
ltg 08.10.2005 00:23:26 | |
---|
Tästä muuten joutuu pätemään: Lukuvuonna 1996-1997 otettiin ylioppilaskirjoituksissa käyttöön arvosana eximia, joten periaatteessa entinen kuuden ällän ylioppilas voisi olla nykyään vain kuuden eximian yo. Ei siis tietenkään mitenkään huono saavutus sekään, mutta ennen vanhaan sen laudaturin sai 20 % kirjoittavista nykyisen 5 % sijaan, joka yllättävän monelta on unohtunut. Tästä johtuu myös mummojen ja kylänakkojen "Tulikos sille ylioppilaalle montakin laudaturia?"-kysely, joskus 70-luvulla ei ollut kuin neljä arvosanaa nykyisen seitsemän sijaan, joten rivi laudatureja tuli helposti kuin heinänteko. Noni. Miekin olisin kahen ällän ylioppilas. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |