_Petri_ 06.10.2005 20:40:53 | |
---|
Tää päivä on mennyt ihan Absoluuttisesti. Yksittäisistä biiseistä saa suht nopeasti kiinni, mutta levyn kokonaiskuva ei tahdo jäsentyä mielessäni vielä. Selvää on jo nyt kuitenkin se, että Mahlanjuoksuttaja on ihan järjettömän hieno levy. Ei tällaista oikeasti tehdä Suomessa vuonna 2005. Rakastan. |
tuhti 06.10.2005 22:48:24 | |
---|
Selvää on jo nyt kuitenkin se, että Mahlanjuoksuttaja on ihan järjettömän hieno levy. Ei tällaista oikeasti tehdä Suomessa vuonna 2005. Rakastan. Niinpä.. Ei pysty vielä analysoimaan vaikka jo yli viisi kertaa pyörinyt, pakko vain nauttia. "persoonallista" - Kim |
sikanaama 07.10.2005 12:08:42 (muokattu 07.10.2005 12:08:55) | |
---|
Nyt lähti eka kuuntelukerta. Olen hengästynyt koska vein matot ulos. Ensivaikutelma: Kannet tuoksuu hyvältä ja tuntuu kivalta ja laadukkaalta. Käyn luomileikkauksessa vain koska rakastan sinua. |
aksiom 07.10.2005 12:10:37 | |
---|
Hitsiläinen kun 'Eksynyt marjastaja' on HITTI! Mikä kertsi, mikä soolo! Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08) |
Eksynyt marjastaja tuntuu olevan levyn ainoa biisi joka muistuttaa Oloksen aikaisesta musiikista. Tämä on kyllä hyvä levy. Edelleen vain pojat ovat löytäneet kaikenlaista uutta musiikkiinsa. Ja mie taidan rakastaa Hastin tuomaa raikasta tatsia. Mutta synkkä tunnelma Mahlanjuoksuttajalla on. Tästä ei olisi enää pitkä matka ryppyotsaisuuteen. Liimatan sanoituksetkin ovat koko ajan menneet entistä abstraktimpaan suuntaan. Pelkät näppärät lauseet ovat nykyään harvassa. |
jussiohman 08.10.2005 17:40:31 | |
---|
Jatkuuko sama meno ja uusi levy on jälleen teemaltaan yhtenäinen loistopaketti, joka kestää ja kestää? Vai tuleeko sieltä levyllinen ylexhtävää rokkimeininkiä? Kyllä se jatkui. Ainakin musiikin puolesta. Ja hyvää tuli. Lievää hämmennysta vielä ilmassa. Pari kuuntelukertaa vielä niin alkaa tajuamaan. |
Nimismies 08.10.2005 18:28:38 | |
---|
Maailman parhaan tyttöystävän omistan - osti minulle köyhälle Mahlanjuoksuttajan ja kuuntelen. Onnea, oi. "Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
sikanaama 08.10.2005 19:02:07 | |
---|
jussi pussi ruumita nussi ohman jätä se mun levy rauhaan ja se tarra siitä kannesta. Et räplää sitä. Haen sen turvaan kohta. On kyllä aika hämmentävä levy. Vaikein nollapiste levy minulle tähän mennessä. Hitiksi on minulle noussut mikä meitä vaivaa? piisi. Käyn luomileikkauksessa vain koska rakastan sinua. |
Nimismies 08.10.2005 19:04:49 | |
---|
On kyllä aika hämmentävä levy. Vaikein nollapiste levy minulle tähän mennessä. Hitiksi on minulle noussut mikä meitä vaivaa? piisi. Ainakaan kertakuuntelulla ei auennut vielä yhtään. Hyvä vain.
"Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
Planetist 08.10.2005 19:32:32 | |
---|
Turpa kiinni, ostan tän vasta ensi viikolla kun nyt ei oo rahaa. Älkää puhuko mitään! |
Onki 09.10.2005 16:28:46 | |
---|
Kyllä on Nollapiste onnistunut tekemään taas kovan levyn. Nyt on kolmas kuuntelukerta menossa ja paranee vain koko ajan. Helposti on parempi levy kuin Sinetti. Miten tässä vielä käy? -biisikin kuulostaa huomattavasti paremmalta levyltä, ja Ruukunvalajat on uskomaton... |
Nuuskamuikkunen 14.10.2005 13:51:19 | |
---|
Ah. Nyt minulla on se. Todellakin, kannet tuoksuvat hyvälle. Mikä meitä vaivaa? rullaa niin vaivattomasti. Mahtavuutta tämä on. Vokaalit kuullostavat jotenkin "syvemmiltä, kuin millään muullla albumilla. Näin paljon sanottavaa, vaikka koko lätty ei ole vielä pyörinytkään ympäri. Tämä levy kruunaa syksyn. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
Imper 15.10.2005 02:35:00 | |
---|
Helkatin kova levy tällä hetkellä ja helkatin kova keikka oli justiinsa Tampereen Pakkahuoneen Klubilla! Soittivat about kaikki uuden levyn biisit + Ja jos ja Eläimen varmuus! Parhautta! kerrankin tuli oikeat coverit :) Everyone is a per-son |
anttipoeka 15.10.2005 14:43:51 | |
---|
Helkatin kova levy tällä hetkellä ja helkatin kova keikka oli justiinsa Tampereen Pakkahuoneen Klubilla! Soittivat about kaikki uuden levyn biisit + Ja jos ja Eläimen varmuus! Samat sanat. Lisäksi tuli Helikopterin varjo. Uudelta levyltä ei tosiaan tainnut jäädä yhtään biisiä soittamatta. Ei tässä sen kummempaa. |
Pedroz 15.10.2005 18:30:31 | |
---|
Jopas jopas. Eläimen varmuus Kuopiossakin sitten, tai minä murjotan. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Imper 16.10.2005 00:37:31 (muokattu 16.10.2005 00:37:54) | |
---|
Jopas jopas. Eläimen varmuus Kuopiossakin sitten, tai minä murjotan. Oli vieläpä loistava versio! Biisin "lopuksi" tuli vielä pari minuuttinen jamitus ja sitten vielä kertsi uudestaan! Everyone is a per-son |
mie666 16.10.2005 03:18:22 | |
---|
åerseestä... Jalka on pöydän ehto |
nro5 16.10.2005 10:13:31 | |
---|
Loistava levy totta maar. Tämä varmaan kuulostaa hieman perverssiltä, mutta mulle tulee Ruukunvalajat-biisistä mieleen Metallican No leaf clover (siis se veisu väsyneeltä S/M-sinfonialta). Siis pikemminkin tunnelmaltaan, ei sointu- tai melodiakiertojensa vuoksi. En ole toisaalta kuullut sitä Metallican biisiä varmaan viiteen vuoteen, mutta jotenkin vain jäi riivaamaan päähän. |
BaariMikko 19.10.2005 15:30:11 | |
---|
Juu, kyllä on vähän sulattelemista vieläkin tässä levyssä, ei avaudu ihan helposti. Mutta Ruukunvalajiin olen koukussa, onpa vaan kertakaikkisen hieno biisi. Mutta mihin tämä teksti oikein viittaa? Metaforahan se on, mutta mistä? Yhteisöllisyydestä ja "liityt meihin tai itket ja liityt" -meiningistä, mutta minkälaisesta? Väkisinkin tulee mieleen Suljettu ja umpimieliset pikkukylän asukkaat... |
patonki 20.10.2005 16:02:37 (muokattu 20.10.2005 16:03:41) | |
---|
Eikös Ruukunvalajien alkuperäinen nimi ollut Vapaamuurarit... |