Moimies 07.10.2005 09:35:54 | |
---|
Behringer stratokopsu, eka keppi, ei oo ikävä. Heviä Perkele! |
Rämppy 07.10.2005 09:42:10 | |
---|
Boss SYB-3 bassosyntsaspedu. Impulssiostos, joka osoittautui täysin tarpeettomaksi ja turhaksi leluksi. Ei kertaakaan keikalla mukana. Paria soundiasetusta lukuun ottamatta käyttökelvotonta pörinää meikäläisen näkökulmasta. Ja aika kalliskin oli heräteostokseksi. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
käsi 07.10.2005 10:21:17 (muokattu 07.10.2005 10:21:33) | |
---|
Itselläni pahin pommi, joka on tullut ostettua oli Ibanezin TM-5 trashmetal säröpedaali. Käytettynä 70mk. Halpa, mutta säröt kauheaa surinaa ja formulaa. Muovinen kuori hajosi. Varoitus muille näistä. http://www.jcguitars.com/ibzthrash.JPG itse olen joskus ostanut tuon samansärön, ja voi sitä itkua kun alko selviämään että sehän on ihan paska. mulla tosin on kuori vieläkin ehjä, kytkin vaan vähän reistailee jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
trent 07.10.2005 10:24:37 | |
---|
Ibanezin muovipedaalit tm-5 ja ts-5. |
jogo3000 07.10.2005 10:25:16 (muokattu 07.10.2005 10:26:04) | |
---|
Ensimmäinen sähkökitarani, Squier stratocaster oli jossain mielessä harhaostos. Syynä oli se, etten uskaltanut testata tarpeeksi. En huomannut miten huono satula siinä oli. Tosin luulen, että jos nyt saisin saman kitaran käsiini, osaisin säätää siitä ihan kelpo soittimen. E: Ensimmäinen kitarani oli ehkä selkeämmin harhaostos. Nailonkielistä en ole tarvinnut yhtään mihinkään. |
Williams 15w vaffari..Lähes samalla hintaa ois saanu micro cuben "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
shagriml 07.10.2005 11:07:49 | |
---|
En oo mitää hirveen turhaa ostanu mut Ibanez Black Noise mikä olikaa muovispedu, en tehny mitää, meniki samantien takas kiertoon, omistaakohan vanha tuttuni sen vieläkin... Kyllä Boss Metalzone MT2'sessa on tarpeeks mättöpedaalia mulle ja Digitechin Hotrodista otan rock särön. Enää ei distortionii kaivata. |
käsi 07.10.2005 11:09:12 | |
---|
meinasi unohtui, williamsin elektroakustinen kitara, siitä lohkeili maalit irti ja kaulavääntyili niin että se irtosi kopasta. huono... jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
sn 07.10.2005 11:12:06 | |
---|
Kaikki bossin ja digitechin pedaalit. ø |
mikefast 07.10.2005 11:18:43 | |
---|
Kyllä ne samat ostokset näyttäis olevan munkin listalla... :) - Zoom 505 ja 707 - Line6 Flextone II - Tascam US428 - Midiman Quattro - Korg AX1000 - Korg Pandora - Zoomin PS-04 neliraituri Lista jatkuisi loputtomiin, mutta tuossa noita pahimpia... Pilp Mömelt Mömelt Pilp. |
SirElwood 07.10.2005 11:22:10 | |
---|
Varmaan se on tuo slammer kitara. Ei sillä tee mitään. Muita harhaostoksia ei niinkään ole, koska olen kuitenkin saanut itselleni tarpeettomat/sopimattomat roinat myytyä eteenpäin. |
opaa 07.10.2005 11:57:51 | |
---|
Kylläpä tota Line6 Flextonea on tilitetty täällä. Onneksi en sitä omista mutta vanhassa bändikämpässä oli mokoma. Ja allekirjoitan kyllä kaikki haukut. Mun oma pahin ostos lieneekin Pod XT. Kotona en tollasia tarvii ja pedaaleista tietämättömänä ajattelin saavani hyvätkin keikkasaundit Podista. Noh ekojen bändireenien jälkeen ei voinut muuta kuin palata kauppaan ja nostaa meteli ja sain vaihdossa toisen multispedun. Toi podi nyt vaan päästeli sellasta sirinää ja pörinää ja häiriötä ettei sieltä enää oikeasti erottunutkaan se kitaran saundi. Näin suuremilla bändi/keikkavolyymeilla.. Nykyisin oon jo muutenkin aika Line6 vastainen :P |
TheWickerMan 07.10.2005 13:13:35 | |
---|
Tupakki? Drink, Drank, Punk |
Ben_D 07.10.2005 13:41:52 | |
---|
Mun oma pahin ostos lieneekin Pod XT. Kotona en tollasia tarvii ja pedaaleista tietämättömänä ajattelin saavani hyvätkin keikkasaundit Podista. Noh ekojen bändireenien jälkeen ei voinut muuta kuin palata kauppaan ja nostaa meteli ja sain vaihdossa toisen multispedun. Toi podi nyt vaan päästeli sellasta sirinää ja pörinää ja häiriötä ettei sieltä enää oikeasti erottunutkaan se kitaran saundi. Näin suuremilla bändi/keikkavolyymeilla.. Nykyisin oon jo muutenkin aika Line6 vastainen :P Perin kummallista. Eihän PodXT nyt aitoa asiaa korvaa, mutta hyvin se mallintaa. |
Rämppy 07.10.2005 13:58:10 | |
---|
Kyse oli Line6 DL4:sesta ja siitä, että se ei toimi paikoissa, joissa jännite ei pysy riittävän stabiilina. Menee ihan sekaisin. Toimii sitten normaalioloissa kyllä. Kumma kun meikäläinen ei oo koskaan saanut DL4:ää sekoamaan, vaikka olen tehnyt sen kanssa keikkaa erittäin vaihtelevissa olosuhteissa siitä lähtien kun vehje tuli suomessa markkinoille. Muistan kuinka eräälläkin työväentalolla Mäntsälän peräkylillä oli sellaiset tapposähköt että kamat hurisi ja paukkui, volumetasot seilas ylösalas ja fender-twini lopulta paukahti rikki, mutta DL4 ei ollut moksiskaan. Hienosti tuli kaiut silloinkin. Ehkä nuo linjakutoset eivät ole kovin tasalaatuisia. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
taikakameli 07.10.2005 14:18:09 | |
---|
Tyhmä ja huono Marshall mg15cd trankkucombo. Soitan sillä yhä, uus pitäs hankkia. Any time is a good time for pie. |
Trebla 07.10.2005 14:50:25 | |
---|
Tupakki? Sama juttu. Vuodessa menee Gibsonin verran rahaa sauhuna keuhkoon. "Vain hullu koettaa hukuttaa murheitaan, murheet oppivat aina uimaan" KH & LV |
Tami 07.10.2005 16:28:50 | |
---|
Kylläpä tota Line6 Flextonea on tilitetty täällä. Onneksi en sitä omista mutta vanhassa bändikämpässä oli mokoma. Ja allekirjoitan kyllä kaikki haukut. Mun oma pahin ostos lieneekin Pod XT. Noh ekojen bändireenien jälkeen ei voinut muuta kuin palata kauppaan ja nostaa meteli ja sain vaihdossa toisen multispedun. Toi podi nyt vaan päästeli sellasta sirinää ja pörinää ja häiriötä ettei sieltä enää oikeasti erottunutkaan se kitaran saundi. Näin suuremilla bändi/keikkavolyymeilla.. Nykyisin oon jo muutenkin aika Line6 vastainen :P Niimpä niin....paska vehje kun en osaa käyttää. Nuo line6 vekottimet vaativat jonkinverran ruuvausta ja perehtymistä ennenkuin niitä "kehtaa" julkisella paikalla soittaa. Valitettavasti useimmilta soittajilta tuo taito puuttuu ja laite vaihdetaan heti jos tehdaspreset ei olekkaan se mitä haetaan. Oikein käytettynä pod ja flexonetkin tarjoaa kuitenkin soundeja / monipuolisuutta jotka riittää aloittelijasta ammattilaiseksi asti. Toisaalta jokaisella on oikeus soittaa haluamillaan laitteilla?? Töissä intissä - vikaa vintissä!! |
Juunas666 07.10.2005 16:31:22 | |
---|
No tietenkin eka vahvistin ja kitara. Myös toinen kitara oli pieni pettymys kun sen hinnalla olisin saanut paremmankin. |
zuppermuhle 07.10.2005 17:31:44 | |
---|
Kohta nähdään. Tilasin Behringer UC 100 choruksen. Mörinä on pahasta... |