texjazz 05.10.2005 18:39:41 | |
---|
Ylivoimaisesti parasta musiikkia on vanhempien omat äänet ja laulu. Ne sisältävät kaiken, minkä lapsi haluaa tuossa vaiheessa kuulla. Yllämainittu Vauvojen laulun aika toki on alan eittämätön klassikko; samoin samaa sarjaa oleva Kuuntelun aika. Ja jos haluaa jotain vielä, niin Erik Satien Gymnopediet rauhoittavat kuin lämmin maito. |
askomiko 05.10.2005 21:55:00 (muokattu 05.10.2005 21:55:58) | |
---|
Vanhemmilla on video kaksivuotiaasta askomikosta, joka laittaa Manhattan Transferia soimaan vinyyliltä, särkemättä mitään laitteistoa. Sohvalle piti nousta että yltää levysoittimeen käsiksi. Isän sisko sanoi että on kade, heijän lapset lähinnä tökki kajareista pahvit puhki. Hihi, sympaattinen viteo. Puhua en siinä vaiheessa juuri osannut. En kyllä vieläkään. "I think it's not so much that you're wrong, but that you're wrong AND you're a complete idiot." |
Mika Antero 05.10.2005 22:17:51 | |
---|
Vanhemmilla on video kaksivuotiaasta askomikosta, joka laittaa Manhattan Transferia soimaan vinyyliltä, särkemättä mitään laitteistoa. Sohvalle piti nousta että yltää levysoittimeen käsiksi. Heh. Meitin neiti (puolitoista wee) tarkkailee erittäin intensiivisesti vinyylin soimaan laittoa ja odottaa malttamattomana, että pääsee tanssimaan. Ja uskoo jo, että kyseessä on "iskän lelut joita pitää kohdella nätisti". |
Moratoria 06.10.2005 01:06:22 | |
---|
Mä suositrtelen Satyriconia. |
insight 06.10.2005 14:52:00 | |
---|
Mä laulan ja soitan mun 4 kk:n ikäiselle pojalle paljon itse, mutta levyltä soitan tosi laidasta laitaan omaan kuunteluun musaa, tosin hieman vähemmän kuin ennen, koska haluan soittaa pojalleni nyt myös lastenmusaa. Lastenlauluja, elektronista, rockia, klassista olen soittanut sille. Eniten kuitenkin lapset taitaa tykätä sellaisesta iloisesta menosta =) |
Tetsuo 06.10.2005 20:29:05 | |
---|
soita sille vanhoja iskelmiä "Mulle gurmee merkitsee sitä että kaks parsaa on ristissä lihapullan kokosen pihvin päällä" -Ismo Laitela |
sikanaama 06.10.2005 22:09:51 | |
---|
Annat sille itselle vaan kaikenlaisia soittimia käteen ja eristät sen täysin musiikin kuuntelusta johonkin 6 vuotiaaksi asti. Siinä vaiheessa se on jo oppinut tuottamaan soittimilla jonkilaista ääntä. Ja tietenkin kaikki pitää nauhoittaa mitä se soittaa. Millaistahan musiikkia tekisi jos ei olisi koskaan kuullut musiikkia? Luulen että se pitäisi Cyndi Lauperin Girls just want to have fun piisistä. Käyn luomileikkauksessa vain koska rakastan sinua. |
No eihän mun vanhemmat edes musiikkia kuunnelleet/kuuntele. Led Zeppeliniä, Hedrixiä ja Beatlesia olis ainakin ollut kiva kuulla jo penskana. Itsehän soitan omalle lapselleni sitten joskus Nirvanaa Faith No Morea ja System of a Downia. :) THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
p0tikka 07.10.2005 23:40:34 | |
---|
Mie rämpytin 7-kuiselle puklikoneelleni ohilyöntiorkesterin meidän uuta vauvaa, videolta katotaan vieläkin veet silmissä kun pikkulikka joraa molemmat päät ilmassa Guu Guu. Tosin tämä likka on jo 10-vee eikä anna meidän sitä filkaa kattoa kun hän on paikalla... ? tähänkö? |