RedRain 06.10.2005 02:11:56 (muokattu 06.10.2005 12:56:55) | |
---|
Itselleni ei tuo R2R-STYE -matsku oikein toimi mutta noiden mainitsemiesi kriteerien sisälle voisivat mennä esimerkiksi nämä biisit: Chimaira - Down Again Nicole - Taakse Downthesun - Lucas Toole Crematory - Caroline Mnemic - Jack Vegas Killswitch Engage - My Last Serenade Atreyu - Bleeding Mascara Naildown - Hollow Syndicate Jos Soilwork iskee muutenkin kuin vain "pop"-elementtiensä takia niin suosittelen tutustumaan myös Cipher Systemiin ja Disarmonia Mundiin, jossa vokaalit hoitaa Soilworkin laulaja. |
Closure 06.10.2005 03:40:15 | |
---|
Jos Soilwork iskee muutenkin kuin vain "pop"-elementtiensä takia niin suosittelen tutustumaan myös Cipher Systemiin ja Disarmonia Mundiin, jossa vokaalit hoitaa Soilworkin laulaja. Cipher Systemissa ei kyllä Soilworkin solisti. Piste. Mundissa sen sijaan vetää kyllä. "Mulla on norjametalli ja 1970s funk CDt vierekkäin levykokoelmassa. Se on vain totuttelukysymys. Ei kuitenkaan pidä lähteä millekkään "kaikki kelpaa" -linjalle, vaan pitää osata tunnistaa musiikista myös dekadenssi-ilmiöt kuten rap." -sub zero |
RedRain 06.10.2005 04:35:39 | |
---|
Cipher Systemissa ei kyllä Soilworkin solisti. Piste. Mundissa sen sijaan vetää kyllä. Aivan. Sen takia tuossa lukeekin "jossa", eikä "joissa". |
Exhausted 06.10.2005 11:06:59 | |
---|
Kokeile bändejä Nicole ja Killswitch Engage |
Jööhannes 06.10.2005 21:25:45 | |
---|
In Flames - Cloud Connected Olin tulossa ite laittamaan samaa. :) Röhröh, kvakvakvak. |
Aivan. Sen takia tuossa lukeekin "jossa", eikä "joissa". Hahaa! "Mulla on norjametalli ja 1970s funk CDt vierekkäin levykokoelmassa. Se on vain totuttelukysymys. Ei kuitenkaan pidä lähteä millekkään "kaikki kelpaa" -linjalle, vaan pitää osata tunnistaa musiikista myös dekadenssi-ilmiöt kuten rap." -sub zero |
Jaksu 07.10.2005 08:30:44 | |
---|
Jos hyvistä rummuista ja melodioista pidät, ni kokeile wintersunia :D rRAARh. |