Buusteri 18.06.2003 20:53:26 | |
---|
elikkä kovat menot on tiedossa nyt jussina. paljon esiintyjiä jne.. blaablaa MUTTA: otetaanpa lukua ketä kaikkia muusikoiden.nettiläisiä on tulossa samaisille festareille. Tänne vaan postia ja ehkä jopa jotain suunnitelmia/odotuksia. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Buusteri 18.06.2003 20:54:01 | |
---|
Itse olen tulossa :) laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Hotakainen 18.06.2003 22:23:36 | |
---|
Olin tulossa, mutta rahoitusvaikeudet... Tilihän tulee vasta kuun vaihteessa. Talbot on oikeasti hyvä auto... |
Nimismies 18.06.2003 22:33:44 | |
---|
Perkele, tein tästä jo threadin backstagelle...ei saavuttanut tarpeeksi huomiota. Sovittaisiinko joku pikkumiitti? Tieto olisi hyvä saada pian, koska lähden jo huomisaamuna klo 8. Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |
von Knatter 19.06.2003 00:29:09 | |
---|
Minä olen menossa myös huomenna!! |
Unworthy Knight 19.06.2003 01:28:10 | |
---|
Saatan jopa saattaa itsenin sinne asti ...En varmaan festariin asti mutta rannalla tai jossakin heilu paremmassa tai huonommassa kunnossa ...Kun ei ole tuon raskaan osaston edustajia oikeen niin ei kinnosta pulittaa lippua....jos aidassa on taas koloja niin saatan ilmestyä...:) "...So croak the king of Grey." |
Voisiko lauantaina miittailla? Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |