Olin maanantain konsertissa eturivissä todistamassa Brucen rantautumista suomeen. Täytyy kyllä sanoa monia suuri tähtiä nähneenä että vaikka show valaistusta ei ollut eikä savupommeja niin paras keikka mitä olen nähnyt..kolme tuntia meni kyllä kuin siivillä. |
musatuukka 21.06.2003 22:59:23 | |
---|
Olin maanantain konsertissa eturivissä todistamassa Brucen rantautumista suomeen. Täytyy kyllä sanoa monia suuri tähtiä nähneenä että vaikka show valaistusta ei ollut eikä savupommeja niin paras keikka mitä olen nähnyt..kolme tuntia meni kyllä kuin siivillä. Joo samoin.....olihan siellä nyt jonkinlaisia valoja sentään...ihan simppeli ja nätti kokonaisuus oli niissä pidetty.... Oliko muuten tinnitystä vai oliko korvatulpat Itse koin 10 tunnin tinnitys jälkimainingit............. Elän huonoja päiviä hyvien eteen. |
Roberto 22.06.2003 00:15:06 | |
---|
Oliko muuten tinnitystä vai oliko korvatulpat Itse koin 10 tunnin tinnitys jälkimainingit............. Tinnitus on tietääkseni se pysyvä korvien vinkuna, ei se vaurioista varoitteleva 10h versio? |
musatuukka 22.06.2003 16:10:43 | |
---|
Tinnitus on tietääkseni se pysyvä korvien vinkuna, ei se vaurioista varoitteleva 10h versio? Niin no joo sori niin taitaa olla ............ NO semmosta piipitystä kuiteski Elän huonoja päiviä hyvien eteen. |
Flash 25.06.2003 08:27:45 | |
---|
Olin maanantain konsertissa eturivissä todistamassa Brucen rantautumista suomeen. Täytyy kyllä sanoa monia suuri tähtiä nähneenä että vaikka show valaistusta ei ollut eikä savupommeja niin paras keikka mitä olen nähnyt..kolme tuntia meni kyllä kuin siivillä. Olin maanantaina aika lähellä eturivia ja tiistaina D-katsomossa. Maanantain keikalla oli henkilökohtaisesti -paikasta johtuen- parempi fiilis ja saundit olivat kentälle huomattavasti paremmat kuin D-katsomoon. Tiistaina oli sen sijaan parempi ilma, yleisö, settilista & bändi soitti ehkä hieman tiukemmin. Loistokeikkoja molemmat! Ei paljon haitannuit valoshown yms. puuttuminen. Rust Never Sleeps |
tepu 28.06.2003 12:04:14 | |
---|
Ei ollu tulppia korvissa, mut on kai jo tullu totuttua tohon korvien vinkunaan....:) Mä en usko että ihan siihen eteen se tuli edes niin hirveellä volyymillä...ainaski tuntu siltä |