Deep Shadow 17.06.2003 13:50:30 | |
---|
Minkä biisin lyriikkaa olet joutunut miettimään useamman kerran ennenkuin se on auennut mielessäsi? Tai onko jotain sellaista lyriikkaa joka ei koskaan ole auennut? Ainakin osa Yrjänän lyriikoista on sellaisia joita saa parikin kertaa kuunnella ennenkuin niistä mitään tajuaa.. Itse tosin kyllä arvostan tällaisia lyriikoita, joita joutuu ajattelemaan.. ~Pohjanmaa opettaa~ |
jarkkkk 17.06.2003 13:51:46 | |
---|
jotkut Saran kappaleet ovat minulle sellaisia.. tai sitten olen vain tyhmä. roses are red, violets are blue, i'm a schitzophrenic and so am i. |
H. Ani 17.06.2003 14:05:45 | |
---|
Hmm voisin vaikka sanoa, että monet (melkein kaikki) Jarkko Martikaisen lyriikat ovat sellaisia joista nuo kielikuvat aukeavat vasta muutaman kymmenen(tuhannen) kuuntelu kerran jälkeen. Myös joitain Juice Leskisenkin ja J. Karjalaisen tekstejä tulee kuunneltua muutaman kerran ennen kuin hoksaa, mistä on kysymys. Niin se on ja niin sen tulee olla! |
Deep Shadow 17.06.2003 14:14:11 | |
---|
Hmm voisin vaikka sanoa, että monet (melkein kaikki) Jarkko Martikaisen lyriikat ovat sellaisia joista nuo kielikuvat aukeavat vasta muutaman kymmenen(tuhannen) kuuntelu kerran jälkeen. Myös joitain Juice Leskisenkin ja J. Karjalaisen tekstejä tulee kuunneltua muutaman kerran ennen kuin hoksaa, mistä on kysymys. Jarkko Martikaisen lyriikat nostan kyllä johonkin todella korkealle. Se mies osaa kirjoittaa... ~Pohjanmaa opettaa~ |
Mimi 18.06.2003 18:38:55 | |
---|
Jarkko Martikaisen lyriikat nostan kyllä johonkin todella korkealle. Se mies osaa kirjoittaa... Kyllä, ehdottomasti... Kun vielä kirjottas romaanin... Kukahan jaksais lukee loppuun asit... Kyllä tarvitsee useamman kuuntelukerran (ja ehkä vielä muutaman enemmän) että pääsees sisään siihen biisiin... per aspera ad astra |
Liimatan tekstejä saa usein pohdiskella pitkänkin tovin ja jokaisella kuuntelukerralla niistä aukeaa jokin uusi ahaa-elämys. Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |
BaariMikko 19.06.2003 03:38:56 | |
---|
Todella monet Jukka Gustavsonin tekstit ovat vaatineet paljon mietintää. Lukaiskaa vaikka Olento(Being suomeksi ja täydellisenä). "Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan" |
jussiohman 19.06.2003 10:48:42 | |
---|
Liimatan tekstejä saa usein pohdiskella pitkänkin tovin ja jokaisella kuuntelukerralla niistä aukeaa jokin uusi ahaa-elämys. Totta, totta. Oletkos kuullu Suljettu-levyn. Siinä on haastava ja hyvä levy. Ei äkkiä lopu into sen kuuntelusta. Jos katsoo pöydällä olevaa kahvikuppia tarpeeksi kauan ja miettii että se alkaa liikkumaan, voi sen todella nähdä liikkuvan. |
erno p 19.06.2003 19:52:27 | |
---|
Todella monet Jukka Gustavsonin tekstit ovat vaatineet paljon mietintää. Lukaiskaa vaikka Olento(Being suomeksi ja täydellisenä). Äh, ehdit ekana. |
Nimismies 22.06.2003 22:43:32 | |
---|
Totta, totta. Oletkos kuullu Suljettu-levyn. Siinä on haastava ja hyvä levy. Ei äkkiä lopu into sen kuuntelusta. Juu, olen. Pelkästään Suvannossa ylpeä ilme - teoksessa on pohdittavaa vuosiksi, Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |