Aihe: Vahvistin metallipitoisen mölyn tuottamiseen
1 2
EnemyAce
06.10.2005 22:43:15
Osta ton kanssa Ibanez SM7! Pistät vaffarista kliinin ja otat boxista säröt. Toimii. Vaikka Fireballi on mulla tulossa taloon, niin en tosta mun yhdistelmästä taho luopua. Saa olla kotivahvistimena.

Niinkö tykkäät? Lähteekö nasakampi ääni kuin särö kanavalla?
Deranged
07.10.2005 09:17:34 (muokattu 07.10.2005 09:18:23)
Eli uuden vahvistimen hankinta olisi edessä, hintaluokka jotain 200-400 euroa. Vahvistin tulee olemaan vain ja ainoastaan kotikäytössä.

Säästä vielä jonkin aikaa. Hommaa Engl E530 etuaste ja kuulokkeet tai 2x12"kaappi.

-> Saat ziljoona kertaa rankemman soundin heti, eikä tarvitse ahdistua pikkupurkkien onnettomista surinoista.

E530 sisältää 1,5W päätteen, joten riittää kotona treenaamiseen.

Kävin kysymässä tarjousta tuosta, tänne sen saisi 495e hintaan. Jostain halpa kaappi 100-200e ja se on siinä + Kaappipiuha 20e.
TheWickerMan
07.10.2005 10:25:19 (muokattu 07.10.2005 10:26:59)
Niinkö tykkäät? Lähteekö nasakampi ääni kuin särö kanavalla?

Mun mielestä kyllä. Tosin mun korva on niin tottunut tohon saundiin, joten voi olla, että ulkopuolisen korvaan särö ei kuullosta kummoiseltakaan.
Drink, Drank, Punk
*METAL*
14.10.2005 01:44:21
Ylös, ylös, ennen kuin tämä topic hukkuu kokonaan.

MG on vitun paska älä edes ajattele semmosia. Luukutat useesti vähänki kovempaa ni menee paskaks. Sama juttu kävi kahdelle nuorisotilan vaffarille.

No, ei sitä rivitalossa kyllä paljoa luukuteta, ellei tule jostain syystä pakottava tarve saada häätömääräystä.
Mutta minkälainen tuo MG30DFX on saundeiltaan?
J.RA
14.10.2005 08:24:29
No, ei sitä rivitalossa kyllä paljoa luukuteta, ellei tule jostain syystä pakottava tarve saada häätömääräystä.
Mutta minkälainen tuo MG30DFX on saundeiltaan?

Hanki Microcube. Mesamallinnuksista brittisäröjen kautta cleaneihin. Muutamat efektitlöytyy. Jopa virittäminen onnistuu tuolla. Pieni kokokin on joillekin plussaa, mutta sen ei kannata antaa hämätä sillä on yllättävän meluisa vehje. Eli kyllä varmasti tulet häädöt tuon avulla saamaan mikäli haluat :)

Hinta ei ole todellakaan paha ja saat sen mukaasi vaikka rannalle kun pattereillakin toimiaa.

Hinnat pyörii jossain satasen tienoilla.
-Sellasta se vaan on-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)