januszian 17.06.2003 22:06:54 | |
---|
|
Dumb 18.06.2003 02:12:15 | |
---|
Vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta laitteelta. Jos olisi mahdollisuus (eli rahaa), niin tuollaisen varmaan ostaisin. |
PJS 18.06.2003 15:45:31 | |
---|
Joo, ihan vängän oloinen laite, tosin 300 wattia on ehkä hieman liikaa minulle, min en tajua miksei noita laitteita voida suunnitella myös makuuhuonekitaristeja silmällä pitäen. Jeah!!! |
LaXu 18.06.2003 16:28:53 | |
---|
Ja tästäkin saa jenkkilässä maksaa n. 1100€ (~$1300). Hitusen enemmän niin saa jo vaikkapa ENGL Powerballin tai jonkun muun järeän hevivahvistimen (eikös USA:ssa Mesan Rectotkin ole suunnilleen tuota luokkaa?). |
Reptile 18.06.2003 16:35:42 | |
---|
Noi klipit kuullosti aika tuhnuilta, tai missään ei ollu sellasta scooped-säröö. Ei oikeen vakuuttanu. "Skitta oli letkee, eli hyvä meininki." -Janina Frostell |
booster 18.06.2003 16:39:30 | |
---|
Samaa mieltä. Ei noi klipit kovin kummoisia olleet, kun vertaa niitä vaikka siihen, mitä olen itse nauhoitellut V-AMPilla tai SansAmpilla.. Niin ja PJS: Makuuhuonesoittajia varten on POD ja Tech21 Trademark 10! :) Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä.. |
Cornflake 18.06.2003 16:43:08 | |
---|
How loud is it? The HD147 pushes 300 Watts Stereo into 4,8 or 16 ohm cabinets. It is blistering loud. That would be the same volume as two 100W Tube heads. Pystyykö tuolla soittamaan hiljaa? Ts. normaalilla bändivolymellä? Jo yksi 100W putkinuppihan alkaa olemaan vähän liikaa... Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
BlackD 18.06.2003 16:55:33 | |
---|
|
BlackD 18.06.2003 16:58:13 | |
---|
Pystyykö tuolla soittamaan hiljaa? Ts. normaalilla bändivolymellä? Jo yksi 100W putkinuppihan alkaa olemaan vähän liikaa... Line6:sen tavoitteenahan on juuri saada luukutetun putkipelin soundit hiljaisellakin voluumilla. Transistoritkin on siitä ihmeellisiä, että ne kuulostavat yhtä hyvältä hiljaisella kuin lujalla :) Eli uskoisin näin nykyisten Line6-tuotteiden käyttäjänä, että tuolla voi soittaa hiirenhiljaa kotona huippusoundeilla ja sitten kämpällä vaan vääntää hanat auki. |
Cornflake 18.06.2003 17:00:52 | |
---|
BlackD: Eli uskoisin näin nykyisten Line6-tuotteiden käyttäjänä, että tuolla voi soittaa hiirenhiljaa kotona huippusoundeilla ja sitten kämpällä vaan vääntää hanat auki. Pelottaa silti. *tärisee* Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
BlackD 18.06.2003 17:02:38 | |
---|
Huomasittehan muuten katsastaa tuolta sivulta taustaa tuolle nimelle?-) "What does the "147" stand for?" "147 decibels is the sound pressure level that will implode a human inner ear. Did we mention this thing was loud?" Heheee.. |
Dumb 18.06.2003 19:46:54 | |
---|
Noi klipit kuullosti aika tuhnuilta, tai missään ei ollu sellasta scooped-säröö. Ei oikeen vakuuttanu. Ei nuo klipit minuakaan niin kauheasti vakuuttanut, mutta mallinnuskohteet vakuuttavat. |
PJS 18.06.2003 20:34:56 | |
---|
Niin ja PJS: Makuuhuonesoittajia varten on POD ja Tech21 Trademark 10! :) mutku ne on ihan lällyjä, ei sentään toi podi on aika kiinnostava vehje, varsinkin jos siihen ostaisi vielä sellaasen ison latttialankun seuraksi, löisi sen mun nykyisen vahvistimen ehvektilenksuun ja silleen. Jeah!!! |
booster 18.06.2003 20:49:44 | |
---|
mutku ne on ihan lällyjä Ootko sä kuunnellut esim. Tech21:n saundiklippejä? Ja kehtaatko väittää että noi HD:n saundit on sen perusteella paremmat/rankemmat? (Olemme vaarassa menettää taas yhden sielun Line6-kultille!!!) Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä.. |
Jormaz 18.06.2003 21:28:34 | |
---|
(Olemme vaarassa menettää taas yhden sielun Line6-kultille!!!) Aivan! Missä on Unabomber kun sitä kerrankin tarvitaan!? Back to the 80's |
line6 on saatanasta.. Hyvää kesää ja kaikille pesää... |
MattiAuer 02.08.2004 21:28:37 | |
---|
line6 on saatanasta.. No näinhän se varmasti on. Mutta kristinoppiin pohjaavassa rationaalisessa tarkastelussa saman herran valtapiiriin täytyy koko maailma lukea. Ja silti on vaan sitkittävä. Onkohan joku hankkinut tätä otsikon peliä / tietäisikö, missä sitä Helsingissä saisi tesmata? Soundata luopui edustuksestaan ja DLX myy eioota. Tekisi mieli silti kuulla omin korvin, kuinka pahaa on digitaalinen pahuus nykyään. Miten on? Omistatteko? Haluatteko jakaa kokemuksia / ääninäytteitä? Haluatteko myydä mulle? Saattaisin olla kiinnostunut, vaikka periaatteessa putkiin haluaisinkin siirtyä. "Uniikki unikorni olikin korni koni!" (myykää mulle ENGL powerball. tai joku hyvä vahvistin.) |
Jormaz 02.08.2004 21:47:03 | |
---|
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Dumb 02.08.2004 22:07:46 | |
---|
Saattaisin olla kiinnostunut, vaikka periaatteessa putkiin haluaisinkin siirtyä. Sama juttu minulle. Rectoa (tai Powerballia) tekisi mieli, mutta toisaalta myös tuo HD147 sekä PODxt Pro ovat vahvoja ehdokkaita. Putkinupin hommaaminen tietäisi heti lisää kuluja myös pedaalipuolella kun täytyisi hankkia ainakin pedaaliviritin, wahi ja fuzz (omistamani Roger Mayer Classic Fuzz ei oikein tuota sellaista soundia jota haen) erillisinä purkkeina. Recto-mallinnusta tulee kuitenkin melkein aina käytettyä särösoundin luomiseen, joten aito houkuttelisi aika kovin. Line6-tuotteiden selkeä etu olisi kuitenkin siinä, että nykyinen setuppinikin on suunniteltu POD Pron ominaisuuksia hyödyntäen. Tuo HD147 olisi siinä mielessä varsin kätevä, että siitä on karsittu pois kaikkia minulle turhia mallinnuksia, joita taas PODeista löytyy. PODxt Pro olisi kuitenkin monipuolisuudeltaan aika kova. Miinuspuolena kummassakin on uuden lattialankun hommaaminen, joka syö varoja myöskin. |
Man1ac 02.08.2004 22:10:41 | |
---|
mutku ne on ihan lällyjä, ei sentään toi podi on aika kiinnostava vehje, varsinkin jos siihen ostaisi vielä sellaasen ison latttialankun seuraksi, löisi sen mun nykyisen vahvistimen ehvektilenksuun ja silleen. Tuota, kannattaisikohan testata ensin noita vehkeitä ennenkuin alkaa väittämään noita lällyiksi? Molemmat noista omistaneena, voinkin sanoa että tuosta TM 10:stä on lällyt varsin kaukana... ;) Come inside and meet Man1ac,
the latest victim of GAS. |