SiwamieS 04.10.2005 17:31:17 | |
---|
Kuvavinyyli ja värivinyyli ovat kaksi eri asiaa. Tiedän ;) Ketjussa on kuitenkin ollut puhetta molemmista, joten mainitsin. Sori. They're coming to get you, Barbara! |
Billsner 06.10.2005 07:17:42 | |
---|
Nyt on tämä mies mennyt jo sekaisin... Värillinen vinyyli = huonompi ääni? Musta vinyyli joka on painettu täyteen jotain kuvaa = normaali äänenlaatu? Chainsaw Surgery |
PomppoK 06.10.2005 09:26:21 | |
---|
Nyt on tämä mies mennyt jo sekaisin... Värillinen vinyyli = huonompi ääni? Musta vinyyli joka on painettu täyteen jotain kuvaa = normaali äänenlaatu? Tästä keskustelusta: Yksioikoisestihan ei täällä(kään) päädytty siihen, että värillinen vinyyli olis pääsääntöisesti huonolaatuisempi kuin perus musta. Kuvavinyylien äänenlaadusta tosin näyttäis olevan (ainakin tällä otannalla) sen verran huonoja kokemuksia, ja yritettiinhän tuota jonkin järjen mukaan selittääkin, eli voinee sanoa niiden olevan laadultaan heikompia. Täysin selväksi ei ole mullekaan tullut, millä tekniikalla kuvalevyt pääasiallisesti valmistetaan, lopulta. |
Rämppy 06.10.2005 10:33:22 | |
---|
Mun omistamat värilliset vinyylit ovat ainakin prässäyslaadultaan keskimääräistä huonompia. Ritisivät jo uutena normaalia enemmän ja soundit on tuhnummat. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Kyllähän mustissakin vinyyleissä on eroja. Ostin Danko Jonesin esikoisen vinyylinä ja se on todella paksu ja painava. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
scottie 06.10.2005 12:06:24 | |
---|
Kyllähän mustissakin vinyyleissä on eroja. Ostin Danko Jonesin esikoisen vinyylinä ja se on todella paksu ja painava. 180g vinyylit ovat lähes poikkeuksetta huippulaatua, hintaakin silti usein paljon enemmän. Nykybändien levyt monesti julkaistaan pelkästään paksumpina, ohuita tuntuu olevan vain halvat re-issuet. Gas, grass or ass, no one rides for free! |
saturnzreturn 06.10.2005 12:29:51 | |
---|
180g vinyylit ovat lähes poikkeuksetta huippulaatua, hintaakin silti usein paljon enemmän. Nykybändien levyt monesti julkaistaan pelkästään paksumpina, ohuita tuntuu olevan vain halvat re-issuet. simply vinyl sarajalaiset re-issuet on 180g:sia, ja ovat itse asiassa tosi edullisia. mm. Nasin Illmaticin ostin alta kympillä tossä männä viikolla. my wallet's fat and so is my head |