maggot 05.10.2005 17:43:46 | |
---|
Ei ihan. Molemmat kitaristit soitti osuutensa kahteen kertaan. Yksi otto kummallakin vahvarilla. Eli siis koko ajan on neljä komppikitaraa. Jep. Näinhän se oli. Kiitos korjauksesta. Joka tapauksessa hyvät soundit on levyllä. "reality is a very fragile thing after all..." |
maggot 05.10.2005 17:45:13 | |
---|
(overdrive pedal in front of each rig = volumeboost) ei oo kyllä oikea yhtälö millään. Toki kaikki mikä lukee lehdessä on totta, joten luovutan heti alkuun, yhmiö. EDIT: silleen tuossa ollaan oikeassa että lisäähän se volumeakin, mutta myös SÄRÖÄ siinä samassa ! No oli miten oli, noin siinä nyt joka tapauksessa luki.. = ) "reality is a very fragile thing after all..." |
Twinkle 05.10.2005 17:55:36 | |
---|
GW:ssä ärsyttää se, että kaikki laitearviot on poikkeuksettoman positiivisia. Välillä tuntuu että ne on maksettuja mainoksia. Ne on maksettuja mainoksia. Kaikki laitearviot lähetään laitteen valmistajalle tarkastettavaksi ennen julkaisua, jotta niissä olevat "epäkohdat ja asiavirheet" saadaan poistettua. Valmistaja saa hyllyttää koko arvion jos siltä tuntuu. Ne joita tämä juttu kiinnostaa, voi kaivaa vuoden 1994 GW:t kaapista ja lukaista, niistä löytyy aiheesta lisää. |
rosberg 06.10.2005 09:22:22 | |
---|
kaikkea lukemaansa ei kannata uskoa, mutta guitar playerin ollessa enemmän nörtti-lehti, antaa gw hyvän kuvan jenkkilästä ja niiden menosta. siinä huomaa kuinka erilaisia maita tässä ollaan. kaikki trenditkin on esillä ennakkoon ja pystyy vain kauhunsekaisin tuntein odottamaan eri juttujen laskeutumista eurooppaan. toisekseen mainokset tulee selattua tarkkaan ja niistä löytyykin paljon uutta. tämä on mielestäni kiinnostavaa. aika harva valiitsee vahvistintaan jonkun lehden perusteella ilman soittamista ja kyllähän niillä line6-vehkeillä numetallistit (ja monet muutkin) vetää täällä ja siellä. keep on truckin! |
Tympee Huttunen 06.10.2005 09:25:16 | |
---|
Okei kiitosta. Muhevat säröt kyllä pojilla.. Mun mielestä (ainakin levyllä) on kyllä aivan liian siloiset jenkki-soundit. Sama vaiva Slipknotin levyissä. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Mun mielestä (ainakin levyllä) on kyllä aivan liian siloiset jenkki-soundit. Sama vaiva Slipknotin levyissä. Mm, kaikki kuullostaa muhevalta mun nykysen laitteiston rinnalla :) Drink, Drank, Punk |
Exhausted 06.10.2005 11:08:42 | |
---|
Mun mielestä (ainakin levyllä) on kyllä aivan liian siloiset jenkki-soundit. Sama vaiva Slipknotin levyissä. mun mielestä Slipknotilla on kamalan kylmät saundit, etenkin tällä uusimmalla levyllä |
Exhausted 06.10.2005 11:09:22 | |
---|
(overdrive pedal in front of each rig = volumeboost) ei oo kyllä oikea yhtälö millään. Toki kaikki mikä lukee lehdessä on totta, joten luovutan heti alkuun, yhmiö. EDIT: silleen tuossa ollaan oikeassa että lisäähän se volumeakin, mutta myös SÄRÖÄ siinä samassa ! kyllä se ehkä lisää volumea ennen vahvistinta, mutta vahvistin sitten kompressoi niin että se boosti näkyy vain särön lisääntymisenä. |