Aihe: Mielenosoitus !
1 2 3 4 5 6
kivi
06.10.2005 02:14:56
Tuoko on se perustelusi johon totuutesi pohjaa? Pahoittelen, mutta oma katkeruutesi ei riitä perusteeksi.

En mä ole katkera. En ihan todella ole. Mun mielestäni tuo on faktaa johon mä en voi vaikuttaa, eikä sillä oo mitään tekemistä mun mielipiteeni kanssa.

Jos uskot toisin, niin usko vain. Ei senkään tarvi olla henkilökohtaista.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Prowleri
06.10.2005 03:16:48 (muokattu 06.10.2005 03:17:53)
Pidä sinä Kivi totuutesi ihan itselläsi, perkele vieköön. Uskomatonta että leimaat tuollaisella "syyllinen ennenkuin toisin todistetaan" -asenteellasi ihmisiä.

Mikko, sullon paskat jutut ja vieläpä oot ilmeisesti kattonut liikaa paskoja jenkkiläisiä sarjoja kun olet vetänyt tuollaisia "luuletteko että tässä maailmassa muu kun raha määrää!"-linjoja.

Aika heikosti menee jos ihmisen mielestä ainut keino vaikuttaa on hankkiutua rikkaaksi ja ostaa asioita. Nämä "turhat" mielenosoittajat sentään pyrkivät tekemään asioille jotain eivätkä kitise jollain foorumintyngällä kun maailma on perseestä.
Däigä!
kivi
06.10.2005 09:51:23
Mikolle ja muille joiden kanssa tuli eilen tapeltua - anteeksi. Tässä puolustukseni:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … mp;t=104478&o=100&#p3543083
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
salmivaara
06.10.2005 12:07:03

uuu... angstia.... osoitetaan mieltä... :)

Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, kannattaa pitää suu kiinni.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Sahanpurija
06.10.2005 13:55:28
Mikäs tää juttu nyt käytännössä onkaan? Olen ollut vähän uutispimennossa. Mitä nyt en saa enää laillisesti tehdä?
Keep your Eyes Wide Open, Moonchild. We're going to Level Five to see One More Red Nightmare. But first you must eat your Cat Food.
lxi
06.10.2005 13:57:34 (muokattu 06.10.2005 14:17:43)
Mikäs tää juttu nyt käytännössä onkaan? Olen ollut vähän uutispimennossa. Mitä nyt en saa enää laillisesti tehdä?

Lue tuo viereinen Feggyn aloittama ketju.

Näitä on muutenkin nyt niin monta, että pitäisikö joku laittaa lukkoon?

Vaikkapa tämä ja J'Accuse-ketju.

Keskustelu jatkuu ketjussa:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=1&t=105080&o=0&co=0

Moderaattori
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)