MikkoPaskavasara 05.10.2005 03:28:47 | |
---|
Joo ja kasvaa sellainen Zakk Wylde -partakin kymmenvuotiaana. Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens! |
Ihan oikeesti: "Vauvan vaaka" tai sitten "Vauvojen laulunaika" cd. Saa myös nuottikirjoina. Tykkäävät ihan oikeesti. Eivät sattumalta skulaa näitä lauluja vauvamuskareissa. "This is my truth, tell me yours." |
Kaake 05.10.2005 09:07:54 | |
---|
Ihan oikeesti: "Vauvan vaaka" tai sitten "Vauvojen laulunaika" cd. Saa myös nuottikirjoina. Tykkäävät ihan oikeesti. Eivät sattumalta skulaa näitä lauluja vauvamuskareissa. Hmm, mistähän näitä saa? En kyllä ehtiny vielä kuuklettaa, oisko ihan perustavaratalo matskua? Tulee muuten niin kyyninen, vittuileva ja arkimasentunut skidi ettei mitään rajaa! Ainiinku isi muutama vuosi sitten? Hmm, silloin tosin kuuntelinkin Zen Cafea.. Tässä on yhteys, prkl! kasvaa isona TOSI RASKAITA KALJA HEAWY MEDAL miehiä. Joo ja kasvaa sellainen Zakk Wylde -partakin kymmenvuotiaana Nii ja saa ikibannit muusikoiden.nettiin 11-vuotiaana.. Tuota klassista osastoo täytyy tsekkailla vähän tarkemmin, oma kokoelma rajoittuu johonkin tv-shopin varastosta fuusioituu kokoelmaan josta ei oikein tolkkua ota. Viisastuistkohan sitä itsekin sitten? Taitaa olla vaan turhan myöhäistä jo.. No väärinhän se meni. |
alanko 05.10.2005 09:19:46 | |
---|
Tuosta tuli mieleeni, eiks Rakel Liekki joskus polttanu häpykarvojaan TV:ssä.. Eiköhän se ollut tämä listan juontaja tyttönen... Mikäs se nimi nyt olikaan, en muista (oliko se joku Merituuli tms.?). Mutta hän siis ainakin poltteli aikoinaan jossain MoonTV:n festariraportissa. Sori off-topic, mut mä en alottanu. En minäkään, mutta sori myös mun puolesta. Ja aiheeseen. Meillä päin ainakin kaikenlainen itse soitettu/laulettu on toiminut aina. Ja poika on kohta 2v. Tosin Ramonesin Brain drain on aiheuttanut ehkä parhaan tanssikohtauksen. |
Lonesome 05.10.2005 09:39:10 | |
---|
Hmm, mistähän näitä saa? En kyllä ehtiny vielä kuuklettaa, oisko ihan perustavaratalo matskua? Vauvan vaakaa ja V. laulunaikaa saa varmuudella esim. Akateemisesta, mutta hinta on siellä kova. Omat kappaleet on muistaakseni Suomalaisen Kirjakerhon myymälästä. F-Musiikista pitäisi myös saada, ehkä Akateemista halvemmalla. "This is my truth, tell me yours." |
sirdickyj 05.10.2005 09:54:17 | |
---|
Eiköhän se ollut tämä listan juontaja tyttönen... Mikäs se nimi nyt olikaan, en muista (oliko se joku Merituuli tms.?). Mutta hän siis ainakin poltteli aikoinaan jossain MoonTV:n festariraportissa. Ai iteltään? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
alanko 05.10.2005 09:57:18 | |
---|
Ai iteltään? Jep |
-Spade- 05.10.2005 09:59:30 | |
---|
Meidän poika on itse soitetun ja lauletun musiikin lisäksi joutunut kuuntelemaan samaa musiikkia kuin vanhempansakin, eli raskasta ja vähän kevyempääkin rokkia. Lisäksi voin lämpimästi suositella muskaria. Jo tuollainen puolivuotiaskin näyttää nauttivan musiikkileikeistä, ja sillä on varmasti vaikutusta myös lapsen musiikilliseen ja muuhunkin kehitykseen. Ohan se varma. |
sirdickyj 05.10.2005 10:00:35 | |
---|
Jep Mitä helvettiä? Miten tämä tilanne siis meni? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
alanko 05.10.2005 14:19:04 | |
---|
Mitä helvettiä? Miten tämä tilanne siis meni? Laski housuja kunnes karvat tuli näkyviin ja sytytti ne sytkärillä. Muistaakseni siinä oli kyse siitä, että piti saada ohikulkijat tekemään jotain tyhmää jotta ansaitsisivat pääsyliput festarille ja tämä tyttönen sitten näytti juontajan ominaisuudessa mallia miten homma tehdään. Ja sori taas offtopicista, nyt se loppu. Mun osalta. |
krushing 05.10.2005 14:26:43 | |
---|
Howie B - Music for Babies. Aika luonteva valinta (ja aika hyvä levyki!). |
wilzhu 05.10.2005 16:07:38 | |
---|
Minä vähän luulen, että kaikkein parasta musiikkia vauvalle on äidin ja/tai isän laulaminen. Meidän neiti hymyili ensimmäisiä kertoja kun yhdessä tanssittiin Joe Callicotin tahtiin. Tai ainakin olin tulkitsevinani suun mutristelun hymyksi... Viikkoja en muista. Mut hei! Luuletko, että joku ilmaseksi esiintyy, hä? Elämä Off. |
Mika Antero 05.10.2005 16:14:40 (muokattu 05.10.2005 16:17:29) | |
---|
Mut hei! Luuletko, että joku ilmaseksi esiintyy, hä? No ei ilmaiseksi tietenkään, herran jestas. Mutta hymy riittää palkaksi, tai vaikka irvistyskin... EDIT: Meitin perheessä paras palkka tossa vuosi takaperin oli se, että vauva nukahti siihen laulamiseen. Aika pitkään sain kyllä välillä vedellä Pientä tytön tylleröistä, Suutarinemännän kehtolaulua ja Päivänsädettä ja menninkäistä ennen kuin taju läks. Nykyisin riittää jo yksi biisi parhaimmillaan. |
sirdickyj 05.10.2005 16:31:14 | |
---|
Aika pitkään sain kyllä välillä vedellä Pientä tytön tylleröistä Musta ehkä liikuttavin kehtolaulu, oikeesti! En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Mika Antero 05.10.2005 16:38:56 | |
---|
Musta ehkä liikuttavin kehtolaulu, oikeesti! Näin on. Oli alkuun suorastaan vaikea laulaa sitä. |
jäykkis 05.10.2005 17:15:42 | |
---|
...vedellä Pientä tytön tylleröistä, Suutarinemännän kehtolaulua ja Päivänsädettä ja menninkäistä ennen kuin taju läks. Nykyisin riittää jo yksi biisi parhaimmillaan. Se on tullu immuuniks... ;-) "Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai
Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista"
- Tommi KyyrÄ - |
Mika Antero 05.10.2005 17:32:48 | |
---|
Se on tullu immuuniks... ;-) Tai musiikkimaku on parantunut; ei kestä enempää. |
Lord of the strings 05.10.2005 17:33:58 | |
---|
Emerson, Lake & Palmer toimii varmasti. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
jäykkis 05.10.2005 17:34:40 | |
---|
Tai musiikkimaku on parantunut; ei kestä enempää. Niin totta, valistus ja oppi kantaa hedelmää! "Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai
Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista"
- Tommi KyyrÄ - |
Tupuna 05.10.2005 18:28:01 | |
---|
Itseasiassa Stevie Wonderin "Isn't she lovely" kertoo artistin omasta Aisha-vauvasta ja tämän syntymästä. Soita biisi vauvallesi, se on kunnianosoitusta kaikille maailman söpöläisille :) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |