Aihe: Nwoahm yms.
1
heteta
05.10.2005 01:29:34
Heittäkääs hyviä bändi ehdotuksia, tyylilajina still remains, unearth, shadows fall, trivium yms..
Defrayer
05.10.2005 03:37:23
God Forbid, The Red Chord (en tieda, en ole mikaan mestari naiden genretysten kanssa).
Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
Super-Jari
05.10.2005 07:03:18
New wave of aito heawy medal?

Mikä tuo on?
JivE
05.10.2005 10:49:19

Jotenkin oon mieltänyt, että Nwoahm ja Metalcore ovat eri genrejä. On tullut tota aika paljon kuunneltua ja loppujenlopuks ne kuulostaa erilaisilta. Esim. Nwoahm genreen kuuluu Lamb Of God, Chimaira jne... ja Metalcoreen Killswitch Engage, Unearth, As I Lay Dying.

Eli siitä sitten rupeet kuuntelemaan noita edellämainittuja bändejä!
Aegis
05.10.2005 15:05:41
Minä olen kyllä näiden nimitysten kanssa aika sekaisin. Kun on metallista hardcorea, Oikeaa Hardcorea, metal corea ja new wave of American heavy metallia. Monesti käy vielä niin että nämä kaikki kuulostavat samalta. Tosin tuo viimeisin nimitys on jo niin älytön että suorastaan huvittaa. Tulee kuitenkin sanasta heavy metal mieleen ensimmäisenä joku Saxon tai Judas Priest, niin sitten se yhdistetään johonkin Chimairaan. Ei voi taas sanoa kuin "täh"?

Kunnon pallijuntta-hardcore toimii kyllä. Juuri nyt soi Hatebreedin Perseverance. Tämä on varmaan hardcore miesten mielestä ihan poseribändi, mutta silti ovat vaan onnistuneet tekemään parhaan kuuloista tavaraa genressään mitä tähän mennessä on itselle tullut vastaan. Karua mutta korutonta runnomista.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Cocktus
05.10.2005 16:13:05

Minä olen kyllä näiden nimitysten kanssa aika sekaisin. Kun on metallista hardcorea, Oikeaa Hardcorea, metal corea ja new wave of American heavy metallia. Monesti käy vielä niin että nämä kaikki kuulostavat samalta. Tosin tuo viimeisin nimitys on jo niin älytön että suorastaan huvittaa. Tulee kuitenkin sanasta heavy metal mieleen ensimmäisenä joku Saxon tai Judas Priest, niin sitten se yhdistetään johonkin Chimairaan. Ei voi taas sanoa kuin "täh"?

Sama vika on mulla, että en enää erota noita genrejä toisistaan. Mielestäni ne kaikki ovat niin saman kuuloisiakin vielä. Thrashin ja melodeathin sekoitusta sanon minä. Saattaa ne hoocee vaikutteetkin siellä jossain olla.
leather rebel
05.10.2005 18:00:39 (muokattu 05.10.2005 18:02:09)
Sama vika on mulla, että en enää erota noita genrejä toisistaan. Mielestäni ne kaikki ovat niin saman kuuloisiakin vielä. Thrashin ja melodeathin sekoitusta sanon minä. Saattaa ne hoocee vaikutteetkin siellä jossain olla.

Ja välillä lauletaan puhtaasti syvällisiä sanoituksia jostain ihmissuhdepaskasta.

Karua mutta korutonta runnomista.

Karua mutta korutonta? Kuulostaa vähän huvittavalta. :P
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Jööhannes
05.10.2005 18:08:22 (muokattu 05.10.2005 18:09:19)
Näitä metalcore-bändejähän alkaa löytyä ihan rutosti nytten ku se on kova sana siellä jenkkimailla. Mutta ei se mitään paskaa ole kokonaisuudessaan, kovaa matskua niiltä bändeiltä löytyy. Ite tykkään eniten bändeistä Shadows Fall, Lamb Of God ja Trivium. Tosin paljo en oo muita kuullutkaan, Killswitch Engagea jonkun verran, mutta ei iske niin hyvin kun nuo.

Jotenkin oon mieltänyt, että Nwoahm ja Metalcore ovat eri genrejä. On tullut tota aika paljon kuunneltua ja loppujenlopuks ne kuulostaa erilaisilta. Esim. Nwoahm genreen kuuluu Lamb Of God, Chimaira jne... ja Metalcoreen Killswitch Engage, Unearth, As I Lay Dying.

Meneehän se aika pelleilyks jos näitä kaikkia rupeaa erittelemään eri genreihin. Jos noin ajatellaan, niin eihän esim. Pleasure to Kill ja Kill 'em All vois millään olla saman genren alla. Nuo sinun mainittemat bändit on loppujen lopuks aika samanlaisia, toiset on vaan raskaampia kun toiset. :)

Edit: Ohoom ööm, nyt kun luin tämän loppuun asti niin näköjään porukka oli jo sanonu aika paljo samaa ku minä. :)
Röhröh, kvakvakvak.
Aegis
05.10.2005 18:25:51
Karua mutta korutonta? Kuulostaa vähän huvittavalta. :P

Pitäisi tulla tuolla ilmauksella suht selväksi millaista on Hatebreedin musiikki. Ja saatoinhan minä vahingossa vähän huumorintynkää laittaa tuohon lauseeseen sekaan.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)