Aihe: Rumpali-aiheinen valokuvaproduktio - Haluatko mukaan?
1 2
Mikael
05.10.2005 10:38:58

Mä ehdotan Janne Haavistoa. Käy kuvaamassa yks Laika and the Cosmonauts -veto ja siinäpä sitä matzkua sitten onkin : )
"melkein puoliammattilainen"
HeavyMachinery
05.10.2005 11:33:42

Et ennen kuin olet nähnyt lavalla nuo. Vetää sanattomaksi.

En ole eläissäni miksannut mitään niin vaivatonta ja mielyttävää kuin cause for effectin keikan hemmot on aivan käsittämättömiä.
Minä tiedän - siis pelkään !
vernie
05.10.2005 13:02:54
Teppo Mäkysen voi bongata ainakin Five Corners Quintetin ja Teddy Rok Sevenin keikoilla. Kaverin soittoa ei voi kyllä ryppyotsameiningillä katella hetkeäkään, kun komppi kulkee ja vilpitön soittamisen ilo paistaa kasvoilta lähes tauotta. :)
Akahito
05.10.2005 14:23:55

Höhijh, eri hauska idea. Kyllä minä mukana olen, tuossa parin viikon päästä on keikka Vaasassa, sieltä vois saada aika autenttisen taltioinnin. :)
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
Muovinen
05.10.2005 15:24:43

Höhijh, eri hauska idea. Kyllä minä mukana olen, tuossa parin viikon päästä on keikka Vaasassa, sieltä vois saada aika autenttisen taltioinnin. :)

Keikkatilanne ei ole kovin hyvä kuvauksen kannalta. Tää projekti vaatii väh. pari tuntia treenikämpällä, kotona tai missä ikinä sun setti sattuu olemaankaan. En tiedä vielä tarkkaan millaisella kuvauskalustolla lähden liikenteeseen mutta hyvin todennäköisesti salamalaitteita tullaan tarvimaan, eikä ne oo kovin kivoja lavalla (saati sitten kuvaaja joka tönöttää rumpalin edessä koko setin ajan!).

Aikaa tarvitaan myös siksi että saataisiin tuo mahdollisimman autenttinen taltiointi.

Hyvä että kiinnostuneita löytyy. Pistäkää vaan hakemuksia sinne mun mailiin (phuovine@ulapland.fi) ja jos mahdollista niin kuvia myös. Hakemuksessa selostakaa lyhyesti harrastushistoriaa ja musatyyliä, sekä tietenkin ikä, nimi, paikkakunta yms. tiedot.

Cause For Effectin rumpalille pistin mailia, saa nähdä syttyykö ideaan...
-Muovinen Viitonen
v bear
05.10.2005 18:20:16 (muokattu 05.10.2005 18:20:44)
erkinharju olis kova!!! hahtokin on hauska..

jos apinaa tarvitset nin tossa on

http://irc-galleria.net/view.php?nick=kokkila&image_id=14399097

(oma)hehe = )

mun mielestä tää on WELHO:lle just tää juttu!!
welho ja sen 32bd!!!!!!!!!!!! voiko olla rockimpaa!!!!!!!!!!
twist twist on jumala
Muovinen
06.10.2005 11:55:13

Nyt on tullut hakemuksia ikähaarukalla 18-40 vee, löytyykös vielä rumpaleita tämän haarukan ulkopuolelta? Minkäs ikäinen Ddrum54 olikaan?

Osallistuminen siis vaatii setin jota voit käyttää ja tilan jossa voimme viettää kuvauksen vaatiman ajan. Ja tietysti hieman aikaa ja vaivaa tarvitaan myös.
-Muovinen Viitonen
Bacchus
06.10.2005 17:53:33
Nyt on tullut hakemuksia ikähaarukalla 18-40 vee, löytyykös vielä rumpaleita tämän haarukan ulkopuolelta? Minkäs ikäinen Ddrum54 olikaan?

Villi veikkaus, 51-vuotta. 1954 on ilmeisesti syntymävuosi.

Hieno projekti tämä. Toivottavasti onnistuu hyvin.
Jag är en hund
Muovinen
06.10.2005 18:43:47

Villi veikkaus, 51-vuotta. 1954 on ilmeisesti syntymävuosi.

Hieno projekti tämä. Toivottavasti onnistuu hyvin.

Niin itsekin asian ajattelin mutta muistelin että taannoisissa ikä ja paino-topikeissa luvut eivät täsmänneet... Mutta kuitenkin.

Esittelin projektin aamulla ja vastaanotto oli hyvä joten ainakin tämä toteutuu, mutta missä mittakaavassa niin se on sitten toinen juttu.
-Muovinen Viitonen
kattila
06.10.2005 23:39:39

http://www.blackmelodico.hpg.ig.com.br/jaska_9.jpg

Tuli heti mieleen, kun luin aloitusviestin.
MegaMan Club #008 - Spark Man
Bacchus
07.10.2005 00:23:18
http://www.blackmelodico.hpg.ig.com.br/jaska_9.jpg

Tuli heti mieleen, kun luin aloitusviestin.

Haha, Raatikaisen ihme ilveilyä.;)
Jag är en hund
ddrum54
07.10.2005 08:28:48 (muokattu 07.10.2005 08:33:17)
Niin itsekin asian ajattelin mutta muistelin että taannoisissa ikä ja paino-topikeissa luvut eivät täsmänneet... Mutta kuitenkin.

Joo, kyllä se 51vee on. Nykyään on kyllä treenihommelit aika vähissä. Bändin kanssa kerran viikossa ja timetreeniä pari kertaa viikossa, yksin. Noin periaatteessa toki kiinnostaa tää sun projekti.

E: Hollmia myötäillen, kivinaama se täälläkin on. Ja yleensä silmät kiinni soitan. Ikä on tasoittanut sitä mesoamista. Hmm... aika hyvä topicci vois tostakin tulla.
2`n 4
Muovinen
29.10.2005 13:42:04

No niin, olisi aika tehdä ensimmäinen oikea testikuvaus johon tarvitsisin koekaniinin. Tässä vaiheessa joudun jättämään muut paitsi Rovaniemeläiset rumpalit pois, jotta kulut pysyy minimissä.

Joten ROI-rumpalit (J.Cool, U-rip, Magetsu?), jos homma kiinnostaa niin yhteydenottoja pikaviestein kiitos!! Pistä puh.nro viestiin niin soittelen asiasta.
-Muovinen Viitonen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)