rheinone 04.10.2005 18:25:41 | |
---|
millä pirulla noi prkl%%#%%## vatsavaivat lähtevät?? :) Deep Purple: Highway Star, siitä vauvat tykkää. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Kaake 04.10.2005 18:26:26 | |
---|
Antakaa vauvojen olla vauvoja ja soittakaa niille jotain rauhottavaa, meillä soitettiin kannelmusiikkia ja Mozart for babies-levyä, molemmat erikseen vauvoille suunniteltua selkomusiikkia. Nii tarkennetaan etten tässä tokikaan ole mitään musiikin pakkosyöttöä harrastamassa ja vauvan päiväunia/psyykettä ylettömällä rokinrenkutuksella pilaamassa. Kunhan välillä jotain taustamusiikkia soittelisi. No väärinhän se meni. |
Mika Antero 04.10.2005 18:39:12 | |
---|
|
Fuzzy Boner 04.10.2005 19:09:23 (muokattu 04.10.2005 19:11:32) | |
---|
Miten synnytään jonkun tahdissa? Ettei vain olis siitetty Princen tahdissa... Antakaa vauvojen olla vauvoja ja soittakaa niille jotain rauhottavaa, meillä soitettiin kannelmusiikkia ja Mozart for babies-levyä, molemmat erikseen vauvoille suunniteltua selkomusiikkia. Hoho. HOHO! Sirdalude taas vauhdissa. No prince soi synnytyksen aikana, Ituneslista oli just sillä hetkellä Princen kohdalla. Oliko selkokielellä selitetty? Välillä vauvoille soitetaan rauhoittavaa ja välillä jotain Lokinpoikas-lastenlevyjä tms. Riippuu. Teidän pailubändiä noille on kans soitettu. Tuntu uppoavan. Saapuilija |
Notefix 04.10.2005 19:34:21 (muokattu 04.10.2005 19:34:29) | |
---|
meillä soitettiin kannelmusiikkia ja Mozart for babies-levyä, Jaa, pitänee välttää noita. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
sirdickyj 04.10.2005 19:36:35 (muokattu 04.10.2005 19:37:38) | |
---|
Jaa, pitänee välttää noita. ? ...ihan on suoraselkäinen kansalainen meidän tytöstä tulossa, eipäs väheksytä kun ei tunneta. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
sirdickyj 04.10.2005 19:44:00 (muokattu 04.10.2005 19:46:10) | |
---|
No prince soi synnytyksen aikana, Ituneslista oli just sillä hetkellä Princen kohdalla. Oliko selkokielellä selitetty? Jep. Synnytittekö himassa, vai oliko jossain semmonen ylellisyys ku PC? Mäki meen sinne synnyttään ja annan liveraportin m.nettiin. "Kätilöllä näkyy stringit, nyt tuli kuulantyötäjän näkönen osastonhoitaja iltavuoroon, nyt iloluontoinen kolmannen vuosikurssin kätilöopiskelija, jolla näkyy nännit paidan läpi...oho, poika tuli. Pieni on niinku isälläänkin. Miks tää on muuten musta?" Perkele ku meinaa vaan toi Toton keikka mennä päällekkäin synnytyksen kans, "pidätä vielä hetki, mä tsiigaan Lukatherin spottisoolon" Teidän pailubändiä noille on kans soitettu. Tuntu uppoavan. Potentiaalisia tarkkailuluokkalaisia tulossa, kouluvirasto obs.! En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Fuzzy Boner 04.10.2005 19:46:26 | |
---|
Jep. Synnytittekö himassa, vai oliko jossain semmonen ylellisyys ku PC? Mul oli tää pikkumäkki mukana. Koko päivän soi musa nii sai ilokaasuhouruissaan iskäki tanssia:) Mäki meen sinne synnyttään ja annan liveraportin m.nettiin. Perkele ku meinaa vaan toi Toton keikka mennä päällekkäin synnytyksen kans, "pidätä vielä hetki, mä tsiigaan Lukatherin spottisoolon" Marjarannan Jore meni nyt viimesimmän synnytyksen jälkeen suoraan keikalle Porvooseen. Oli ollu hyvä time muksulla. Potentiaalisia tarkkailuluokkalaisia tulossa, kouluvirasto obs.! Kyllä. Pitää tarkkailla pupilleja ja musiikkimakua viikon välein. Saapuilija |
Notefix 04.10.2005 19:48:16 | |
---|
? ...ihan on suoraselkäinen kansalainen meidän tytöstä tulossa, eipäs väheksytä kun ei tunneta. Mut musta ei tullu, vaikka koko lapsuus tuli Mozarttia tuutin täydeltä! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
sirdickyj 04.10.2005 19:59:41 | |
---|
Kyllä. Pitää tarkkailla pupilleja ja musiikkimakua viikon välein. Jep, "no niin kakarat, toimiiko Crazy Frog ja Linkin Park" "kyllä, isi" "selvän teki, koulukotiin" En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
JCM 04.10.2005 20:06:54 | |
---|
Jep, "no niin kakarat, toimiiko Crazy Frog ja Linkin Park" "kyllä, isi" "selvän teki, koulukotiin" Hitto soikoon, sähän kunnostaudut joka palstalla eri tavalla. Jossain puhut asiaa, jossain vänkäät vastaan ja pyörität pulkkaa avannossa.. ja yhtäkkiä siirryt kunnon perseilyyn niin kuin nyt!! *zip* Aiheeseen, mä oon soittanu omalle lapselle ihan kaikkea mitä oon itse kuunnellut, ja lasten musiikkia tietty yrittäny soittaa mutta se ei oo kelvannu. Joululauluista se tykkää, mutta kuuntelee kaikista sujuvammin tänä päivänä popista rokkiin vaikka ja mitä, ja sanoo mielipiteensä musiikista suoraan. Ja poika tosiaan täyttää 7 nyt joulun alla. Musaa se kuuntelee tarkasti silloin kun soi, 3- vuotiaasta asti on omatoimisesti rämpyttäny kitaran kimpussa ja rumpuja on kans älytön hinku sillä soittaa. Mitään en oo hänelle tyrkyttänyt, itse on halunnut aina musaa kuunnella ja soittaa. Isäänsä tullut siis. |
Kaake 04.10.2005 20:07:28 | |
---|
Jep, "no niin kakarat, toimiiko Crazy Frog ja Linkin Park" "kyllä, isi" "selvän teki, koulukotiin" Korvan taakse. No väärinhän se meni. |
konehes 04.10.2005 20:40:31 | |
---|
Soita Sigur Rosia. Kuin kohtuun palaisi. |
JCM 04.10.2005 20:57:51 | |
---|
Soita Sigur Rosia. Kuin kohtuun palaisi. Tuosta tuli mieleeni, eiks Rakel Liekki joskus polttanu häpykarvojaan TV:ssä.. Sori off-topic, mut mä en alottanu. |
Kaake 04.10.2005 22:25:25 | |
---|
Tuosta tuli mieleeni, eiks Rakel Liekki joskus polttanu häpykarvojaan TV:ssä.. Sori off-topic, mut mä en alottanu. Noh, kunnon puujalka toimii aina. Ja onhan tässä näitä ehdotuksia jo tullut. Nyt kuulostaa taustalla taas siltä että olis tuutulaululle tarvetta... :) No väärinhän se meni. |
jaa lisää vai.. ok: Schumannin -Scenes from Childhood.. Romantikkoitkijät#23
"Now excuse me, i have a funeral afterparty to attend to.." |
-septimisti- 05.10.2005 01:57:54 (muokattu 05.10.2005 02:02:33) | |
---|
Näh. Mozartia ja muuta klassista ehdottomasti. Silleen niistä kasvaa suuremmalla todennäköisyydellä neropatteja. Tai ainakin jotkut tutkimukset ovat tätä mieltä. Tässä ihan mielenkiintoinen linkki jonka takaa löytyy bbc:n radio-ohjelma aiheesta. http://www.bbc.co.uk/radio4/science/mozarteffect.shtml |
Jormaz 05.10.2005 02:34:18 | |
---|
Jotain älykköpaskaa, esim. Zen Cafea. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
lxi 05.10.2005 02:47:51 | |
---|
Jotain älykköpaskaa, esim. Zen Cafea. Tulee muuten niin kyyninen, vittuileva ja arkimasentunut skidi ettei mitään rajaa! The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Bilharzia 05.10.2005 02:58:37 | |
---|
Soita sille Beatlesia. Siinä vasta vauvan musiikkia. Mitä enemmän poppia survoo varhaisella iällä pikkusten kalloon niin sitä varmemmin niistä kasvaa isona TOSI RASKAITA KALJA HEAWY MEDAL miehiä. |