Super-Jari 04.10.2005 18:20:50 | |
---|
Myönnettäköön, etten ole kovin syvällisesti satanismiin perehtynyt, mutta käsittääkseni LaVey on kirjoittanut jotain rituaaliopuksia, jotka ovat osa satanismia. En sitten tiedä, kuinka monta satanistia noita LaVeyn juttuja tukee. Vähän tuntuu, että jokainen satanisti muokkaa satanismista itselleen sopivan, kuten New Age -uskonnoissa on tapana tehdä. Mutta en TIETENKÄÄN nyt vihjaa, että pitäisin satanismia vain yhtenä New Age -uskona muiden joukossa. ;) - Edit: Männöö jo vähän sivuraiteille. Jeps. Juna on sama mutta väärällä raiteella. Minusta on ihan jees että välillä näistä asioista puhuu ruuhkatukat keskenään sen sijaan että aikuiset ois aina puuttumassa meidän leikkeihin. Mutta niin. Nyyeisteistä en tiedä mitään, mutta hyvältä kuulostaa. Miksi mielipidettään ei saisi muuttaa? Siis viitaten tuohon muokkaamiseen. Parasta kai se on kun voi edellisen päivän mielipiteeseen sanoa "jaa, olin vissiin väärässä, sou fak". |
Super-Jari 04.10.2005 18:21:25 | |
---|
Niin mutta siis pointtini oli se, että papit ja saarnaajat eivät nyt aiheuttaisi turhaa yleistä hälyä. Ja tekisi kamalaa hulabaloota koko hommasta. Tästä tulee kuitenkin vain mielipiteiden jakauksia ja lehdistö raikaa... Siinähän aiheuttavat. Minun musiikkimakuun se ei tule vaikuttamaan. |
Pelsi 04.10.2005 18:37:20 | |
---|
Niin mutta siis pointtini oli se, että papit ja saarnaajat eivät nyt aiheuttaisi turhaa yleistä hälyä. Ja tekisi kamalaa hulabaloota koko hommasta. Tästä tulee kuitenkin vain mielipiteiden jakauksia ja lehdistö raikaa... Lööppejä siis: "Arkkipiispa Jukka Paarman raju tunnustus: Hyväksymme heavy-musiikin!" "4 miljoonan suomalaisen kohupaljastus: Aha" "Alexi Laihon raju tilutus: Syön Jukka Paarmalta pään jau" "Matti Nykänen: Metalli on laiffia, kristityt on up yours" "200 m.nettiläistä: EI OO VARMAAN JUKKA PARMA KUULLU BLACK MEDALIA!" THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
Super-Jari 04.10.2005 18:40:04 | |
---|
Lööppejä siis: "Arkkipiispa Jukka Paarman raju tunnustus: Hyväksymme heavy-musiikin!" "4 miljoonan suomalaisen kohupaljastus: Aha" "Alexi Laihon raju tilutus: Syön Jukka Paarmalta pään jau" "Matti Nykänen: Metalli on laiffia, kristityt on up yours" "200 m.nettiläistä: EI OO VARMAAN JUKKA PARMA KUULLU BLACK MEDALIA!" "Barathrumin kohuvokalistin raju paljastus: Olen Mervi Tapola" |
No johan on taas. Hevi on kuitenkin vain musiikkia joten annetaan kirkon päättää mitä se päättää, sillä se on loppujen lopuksi aivan sama hevin kannalta. Aivan |
Nuages 04.10.2005 18:43:28 | |
---|
"Barathrumin kohuvokalistin raju paljastus: Olen Mervi Tapola" M.A. Numminen Goes Heavy "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Rumpali Rölli 04.10.2005 18:44:40 | |
---|
No johan on taas. Hevi on kuitenkin vain musiikkia joten annetaan kirkon päättää mitä se päättää, sillä se on loppujen lopuksi aivan sama hevin kannalta. Noniin on. Samapa tuo mulle on, suhtautuisivat ainakin ihmiset pitkäletteihin ja metalli miehiin ja naisiin vähän eriasenteella kuitenkin. Siis jos kirkko nyt päättää että on ok rellestää lavalla ja tiluttaa. Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi. |
Nuages 04.10.2005 18:47:32 | |
---|
Noniin on. Samapa tuo mulle on, suhtautuisivat ainakin ihmiset pitkäletteihin ja metalli miehiin ja naisiin vähän eriasenteella kuitenkin. Siis jos kirkko nyt päättää että on ok rellestää lavalla ja tiluttaa. Tuskinpa vaikuttaa ihmisten asenteisiin vaikka kirkko sanoisi mitä. On sen verran kutistunut tuon laitoksen arvovalta. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
miccomalliton 04.10.2005 19:12:32 | |
---|
Melko huvittavaa on se, että samat tyypit marmattavat kirkon ja kristittyjen vanhoillisesta asenteesta ja toisaalta siitä, että kirkko/kristityt pyrkivät ulos kuorestaan.... Niin tai näin.... "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2
Kirka on mies. |
Synnyttäjä 04.10.2005 19:21:34 | |
---|
No niin, nyt kaikki tr00-kvlt-grim -MeteliMiehet kautta Suomen itkee, kun kirkko yrittää asiallisesti pohtia kantaansa metallimusiikkiin ja mahdollisesti tarkistaa kantaansa kyseiseen asiaan. "Wittu, mun kapinamusaa on loukattu, nyyh!" "Ei ne voi ikinä ymmärtää tätä MUN juttua!". Parempi olisi, että jatkaisivat kiihkomielistä raamattujen heittelyä ja koko musiikkityylin tuomitsemista, niin voitaisiin kaikki vaan jatkaa kapinointia ja olla niin vitun kuuleja, ja haistattaa kirkolle paskat. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Nita Nitro 04.10.2005 19:25:15 | |
---|
Eihän tuo nyt mitään, mutta olisi mukava tietää mikä on kirkon kanta japanilaiseen noiseen tai sonic youthin kokeellisiin EP-levyihin. mystische! |
Moratoria 04.10.2005 19:57:09 (muokattu 04.10.2005 19:57:19) | |
---|
Niin tai näin.... Minä olen aina ollut sitä mieltä että älkööt työntäkö lusikkaansa hevisoppaan. |
Schnowotski 04.10.2005 22:20:19 | |
---|
Lisää asennetta! En mä ainakaan jaksa kuunnella metallia, jonka perusidea on kirkollinen sanoma tai jokin muunlainen saarna. Olen ollut joskus nuorempana isoskoulutuksessa vähän aikaa, koska siellä oli muijia. Siellä jouduin joka aamu kuuleen jotain vitun kristillistä gospel paskaa ja minua suoranaisesti rupesi vituttamaan ankarasti aina kyseistä musiikkia kuullessani. En halua, että rakastamani metallimusiikki yritetään raiskata samalla tavalla. Kapinameininki kuuluu olennaisena osana METALLImusiikkiin. Kapina ja haistakaa vittu-asenne on metallimusiikin sielu! Miten kirkko voi tuoda kapinahenkeä musiikkiin? Kenelle kirkko haistattaa vitut? Viiinalle, huumeille ja seksille? Ei kiitos, siitä on kapina kaukana. Mitä kapinallista on tehdä heviä niistä samoista aiheista, joista sitä on aina tehty? Mitä kapinallista tai asenteellista siinä on tehdä kuten aina on tehty ja kuten kaikki muutkin tekevät? Tosi kapinallista kun 16-vuotiaat teinit ostelevat levyjä kaupasta... Ei metallimusiikki ole koskaan ollut oikeasti kapinallista. Ja juuri tämä "vitun timorautiaissaarna" tuntuu olevan sitä kapinaa - ainakin näistä kommenteista päätellen. Hevimiehet, siis ne pahat kapinalliset, pala kurkussa tilittävät musiikin raiskauksesta - siinä on jo jotain. |
Albiinokaamio 04.10.2005 22:43:08 | |
---|
Katotaan kuinka kiihkottomasti ne suhtautuu siihen että mä meen soittamaan Enochian Crescentin Väkisinkastettua johonki messuun täysillä. Odin owns ye all! |
Super-Jari 04.10.2005 22:44:24 | |
---|
Katotaan kuinka kiihkottomasti ne suhtautuu siihen että mä meen soittamaan Enochian Crescentin Väkisinkastettua johonki messuun täysillä. Nii +++ |
Jormaz 04.10.2005 22:45:54 | |
---|
Täällä haisee teiniheviangsti! Popparit mikroon ja lisää tätä! Alan kohta jakelee plussia! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
luopio 04.10.2005 22:48:17 | |
---|
Katotaan kuinka kiihkottomasti ne suhtautuu siihen että mä meen soittamaan Enochian Crescentin Väkisinkastettua johonki messuun täysillä. Nii just vidhu!!!111 Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Naama-amis 04.10.2005 22:56:29 | |
---|
Vähän hassua tämmöinen "Älkää tykätkö MEIDÄN musiikista! Hus!"-asenne. On. Tulee mieleen muutamat tapaamani lapselliset autoharrastajat, joille se oma malli/merkki on maailman tärkein juttu, ja huonot tyypit eivät saisi tähän autoilun graalin maljaan sekaantua pitkällä tikullakaan. Sitten kun naapurin Lasse hankkiikin ilokseen samanlaisen kinnerin, alkaa kuulua tämäntyyppistä rutinaa: "toi jätkä osti ton auton vaan siks ku sil on rahaa! vaikkei se vittu tunne merkin historiaa eikä vittu tajuu tekniikasta mitää eikä ees huolla autoonsa ite! Joo ja velaks osti saleen tai isiliisingh!! tollasten ymmärtämättömien lusmujen takii hianon mallin maine menee pilalle!" Ymmärrän kyllä toki, että joissain asioissa osa koko homman viehätystä on tosiaan se, että juttua harrastetaan vain harvojen ja valittujen piirissä. Joku tolkku on kuitenkin ihan jees olla, ja jos ei sitä ole, niin useimmiten tahtoo iän mukana kuitenkin väkisinkin tulla... Varsinkin tässä kohtaa tämmöttinen ajattelutapa on mulle melkosen vieras, itselle kun musiikki (tässä kohtaa tarkoitan nimenomaan muiden kuin itseni esittämän musiikin kuuntelua) on puhtaasti henkilökohtainen nautinto, ei muihin vaikuttamisen väline. |
luopio 04.10.2005 23:07:57 | |
---|
On. Tulee mieleen muutamat tapaamani lapselliset autoharrastajat, joille se oma malli/merkki on maailman tärkein juttu, ja huonot tyypit eivät saisi tähän autoilun graalin maljaan sekaantua pitkällä tikullakaan. Sitten kun naapurin Lasse hankkiikin ilokseen samanlaisen kinnerin, alkaa kuulua tämäntyyppistä rutinaa: "toi jätkä osti ton auton vaan siks ku sil on rahaa! vaikkei se vittu tunne merkin historiaa eikä vittu tajuu tekniikasta mitää eikä ees huolla autoonsa ite! Joo ja velaks osti saleen tai isiliisingh!! tollasten ymmärtämättömien lusmujen takii hianon mallin maine menee pilalle!" Ymmärrän kyllä toki, että joissain asioissa osa koko homman viehätystä on tosiaan se, että juttua harrastetaan vain harvojen ja valittujen piirissä. Joku tolkku on kuitenkin ihan jees olla, ja jos ei sitä ole, niin useimmiten tahtoo iän mukana kuitenkin väkisinkin tulla... Varsinkin tässä kohtaa tämmöttinen ajattelutapa on mulle melkosen vieras, itselle kun musiikki (tässä kohtaa tarkoitan nimenomaan muiden kuin itseni esittämän musiikin kuuntelua) on puhtaasti henkilökohtainen nautinto, ei muihin vaikuttamisen väline. Aika hyvin pohdittu kyllä+ Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Pelsi 04.10.2005 23:10:13 | |
---|
Täällä haisee teiniheviangsti! Popparit mikroon ja lisää tätä! Alan kohta jakelee plussia! Smells Like Teen Spirit! Naama-ukolle plussa. THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |