Aegis 03.10.2005 11:39:33 | |
---|
Anaal Nathrakin ja Obituaryn herrat pistäisin itse aika korkealle. Grindiipuolelta löytyy kanssa todella rankkoja laulajia, siinä mielessä kannattaa tsekata ainakin Assück ja Fear of God. Harmi että näiden tuotantoa ei ole mitään kaikkein helpointa vaan saada. Impetigon Ultimo Mondo Cannibale vetää kyllä gorepuolella pohjat joka suhteessa, ihan hillitöntä se laulu. Gutin Odour of torture korisee ja rupluttaa myös hienosti. Tiukoista naislaulajista on mainittava tietenkin Gallhammerin ja Holy Moseksen vokalistit. Moseksen eka eli Finnished with the dogs sisältää todella epäinhimillistä repimistä ja Gallhammerin Gloomy Lights on aivan täyttä tuskaa. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
marke- 03.10.2005 20:02:13 | |
---|
Jacob Bannon, Converge Siinä on semmonen rääky että oksatkin tippuu. Eteenkin Jane Doe levyllä. Suosittelen ääriaggressiivisen musiikin ystäville. Jacob on kyl aivan käsittämätön ruisrääkkä.The Broken Wow ja vaikkapa Thaw on välistä todella huimaa kuultavaa. Annan ääneni tälle hepulle vaikka pari BM lutkaa pistää aika kovia kanssa, mutta usein ne on aika tekoraakkua. Scott Kellyllä on välistä myös aika älyttömän maaninen saundi.. enpä tiedä yhtään heppua joka huutais/vääntäis yhtä uskottavasti. (Paitsi tietysti kolleegansa Steve von Till) Haen bändiä. Soitan kitaraa. Voin myös huutaa. |
mikko1 03.10.2005 20:28:53 | |
---|
Kävin tota Demilichiä kuuntelemassa. Aika häiriintynyttä kurnutusta. |
Dr. Lazer 04.10.2005 03:34:25 | |
---|
Devin Townsend, Chris Barnes ja King Diamond tulee eka mieleen. "The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'"
D.Townsend |
Rabb-it 04.10.2005 09:06:40 | |
---|
King Diamond Miten tästä herrasta saat sairaan kuulloisen? |
MV 04.10.2005 09:16:30 | |
---|
Dani filth kuulostaa aika sairaalta paikoitellen... Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
Rontt 04.10.2005 11:57:10 | |
---|
Landfermann, Bethlehemin Dictuis Te Necare albumilla tulis näin äkkiä mieleen. Eikä Silencerin Nattramn:n äänikään mikään huono ole todellakaan. |
Dunga 04.10.2005 13:11:07 (muokattu 04.10.2005 13:11:58) | |
---|
Oon aina tykännyt Jeff Walkerin kärinästä ja ärjynnästä. e. niin ja Corpsegrinder Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Deino 04.10.2005 15:49:45 (muokattu 04.10.2005 15:49:54) | |
---|
Oon aina tykännyt Jeff Walkerin kärinästä ja ärjynnästä. Kyllä. Varsinkin ne sairaat äänähdykset Reek Of Putrefactionilla. Perkele! |
xrayeyes 04.10.2005 16:17:05 | |
---|
Meinasin kysyä, että eikö Björkkiä ole muka mainittu, mutta sitten huomasin millä alueella ollaan :) |
Kusse 04.10.2005 16:40:41 | |
---|
Oon aina tykännyt Jeff Walkerin kärinästä ja ärjynnästä. e. niin ja Corpsegrinder Vaikka pidänkin Walkerin ärinästä hemmetin paljon, pakko sanoa että Steerillä ja Owenilla on molemmilla vielä sairaampi ääni. IMHO. I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell. |
King Diamondin ohelle nostaisin sen ...And Oceansin heebon. Vetää ihan mystistä juttua välillä. I am the bringer of seed, I will bring eternity -
I am what this world needs, I am CHAOS BREED! |
aarghto 04.10.2005 18:59:16 | |
---|
Miten tästä herrasta saat sairaan kuulloisen? Kuuntele vaikka biisi Arrival. Kylmiä väreitä aiheuttavia kirkaisuja ja rääkäisyjä. Ja laulaa luonnottoman korkealta. Ja välillä tulee sellaista narisevaa kurnututusta. En tiedä miten saa, mutta minusta herran ääni ainakin on jo nyt sairaaan kuuloinen. prkl. |
Woc 04.10.2005 19:51:27 | |
---|
Kukaan ei ole tainnut vielä mainita Simen Hestnaesia ja miehen suoritusta Arcturuksen Chaos Pathissa. Tuo on mielipuolisin laulusuoritus, minkä itse olen kuullut. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Rabb-it 04.10.2005 20:13:57 | |
---|
Kuuntele vaikka biisi Arrival. Kylmiä väreitä aiheuttavia kirkaisuja ja rääkäisyjä. Ja laulaa luonnottoman korkealta. Ja välillä tulee sellaista narisevaa kurnututusta. En tiedä miten saa, mutta minusta herran ääni ainakin on jo nyt sairaaan kuuloinen. No ny vähän teki selvempää. Luulin että puhuttiin yleisesti ottaen herran lauluäänestä ( esim. Sleepless nightissa voisin jopa sanoa, että King laulaa KAUNIISTI ) Myönnän, että Kingin matalata kähinät on aika ahdistavaa kuunneltavaa ( esim. MF:n tuotannon Since Foreverin lopussa on kuultavissa yksi SAIRAIMMISTA äänistä ) Minusta falsetto on KAUNISTA kuultavaa, etenkin King Diamondin. |
aku.miettinen 04.10.2005 20:17:42 | |
---|
Mercyful Fate Dont Break The Oathilla King tekee aika hulluja ääniä. |
lxi 04.10.2005 21:36:04 | |
---|
Kukaan ei ole tainnut vielä mainita Simen Hestnaesia ja miehen suoritusta Arcturuksen Chaos Pathissa. Tuo on mielipuolisin laulusuoritus, minkä itse olen kuullut. Mielipuolinen ehkä, mutta ei sairas. Yksi hiuksianostattavimpia tulkintoja ikinä missään kylläkin. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
devilslaver 04.10.2005 21:46:32 | |
---|
Taidan itse sanoa acceptin laulajan... Nimeä en muista mutta kyllä on miehellä komea särö. Ei se sairain ole mutta kuitenkin |
Berserker 04.10.2005 21:46:56 | |
---|
Mielestäni Deiciden laulajalla on sen verran kunnioitettava ääni että..! toinen mieleen painuva on Chris Barnes joka ei örise perinteisellä taktiikalla eli ei "syö" mikkiä! |
Jerlys 04.10.2005 22:23:28 | |
---|
Noh, Mayhemin Funeral Fogilla on aikas kummallinen ääni. En muista laulajan nimeä. Pidän silti :P Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku` |