rheinone 28.09.2005 22:54:30 | |
---|
Richie Blackmore's Rainbow Just nyt soi kuulokkeissa Man On The Silver Mountain. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Tympee Huttunen 29.09.2005 08:56:17 | |
---|
Heaven and the Hell on varmaan kuuluisin, josta sitten suosioon heti Neon Knights, Children of the sea, Lady evil, Heaven and the hell ja Die young. Seuraavaksi ilmestyi Mob Rules, joka hipoi taas täydellisyyttä. Comeback-levynä taas toimi (taas mainostamani) Dehumanizer, joka on myös tajuttoman kova kiekko. Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
meanbone 29.09.2005 17:51:11 | |
---|
Comeback-levynä taas toimi (taas mainostamani) Dehumanizer, joka on myös tajuttoman kova kiekko. Kyllä. Iommilta irtoaa tajuton läjä mainioita riffejä, ja Dio on elämänsä kunnossa. Saundimaailma on myös mukavan synkkä. I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill |
rheinone 29.09.2005 22:19:23 | |
---|
Comeback-levynä taas toimi (taas mainostamani) Dehumanizer, joka on myös tajuttoman kova kiekko. Hitto, pitää vissiin kuunnella toi albumi joskus uudestaan ja tarkistaa mielipidettä. Olen pitänyt Dehumanizeria Sabbathin heikoimpana levynä, jopa paskempana kuin Never Say Die ja Technical Ecstasy. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Tympee Huttunen 29.09.2005 22:20:38 | |
---|
Hitto, pitää vissiin kuunnella toi albumi joskus uudestaan ja tarkistaa mielipidettä. Olen pitänyt Dehumanizeria Sabbathin heikoimpana levynä, jopa paskempana kuin Never Say Die ja Technical Ecstasy. Olit vaan täysin väärässä! :) Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
rheinone 29.09.2005 23:36:30 | |
---|
Olit vaan täysin väärässä! :) Se että olen täysin väärässä, on täysin mahdollista eikä edes yhtään poikkeuksellista ;+) All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Black Star 03.10.2005 19:56:33 | |
---|
"Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
Pelsi 03.10.2005 23:28:34 | |
---|
THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
Black Star 04.10.2005 16:05:41 | |
---|
Pikaisia paranemisia: A representative at DIO's management company, Niji Management, Inc., has sent the following statement to BLABBERMOUTH.NET regarding reports that Doug Aldrich (WHITESNAKE) will be taking over the guitarist duties for DIO beginning with the October 6 show in Eindhoven, Holland: "The Niji Management camp reports that Craig Goldy hurt his arm while touring Russia and has been trying to continue to play the shows on painkillers, but it has now become impossible for him to continue. Therefore, Doug Aldrich will be stepping in for him from Eindhoven and will play the rest of the tour, including the U.K. Wendy Dio states emphatically that, 'Craig has NOT been drinking, and has been a real trooper, trying to perform in pain with his arm. We are very pleased that Doug is able to perform with DIO and that we do not have to cancel any shows.'" "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
Black Star 04.10.2005 17:34:40 | |
---|
Saakelin saakeli. Viikko aikaa repiä jostain viiskymppiä. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
Mr. Wolf 04.10.2005 18:43:43 | |
---|
Minkälainen paikka tuo "Paviljonki Areena, Jyväskylä" on? |
Pelsi 04.10.2005 18:44:45 | |
---|
THV-klubi #3
>-)))> #3
Mr. Wolf 04.10.2005 18:47:58 (muokattu 04.10.2005 18:48:27) | |
---|
http://www.jklpaviljonki.fi/ Kävin kyllä jo katsomassa nuo sivut, ja olen muistaakseni käynyt tuolla joillakin messuilla, mutta kaipailen tässä oma kohtaisia kokemuksia paviljongista (rock)keikkapaikkana. Akustiikka? edit: En osaa kirjoittaa tänään.. |
jamez_wannabe 04.10.2005 22:25:33 | |
---|
Holy Diver on soinut päässä varmaan vuoden. eh...mä tappaisin itseni parissa päivässä;) "more deers" |
Basistin aivot 04.10.2005 22:28:33 | |
---|
Dream Evil ja The Last In Line on ainakin hyviä vanhemmista levyistä. tähän yhdyn täysin. dream eviliä tulee melken joka päivä kuunneltua läpi vieläkin. hemmetin hieno platta. Some day, i'll be dead and there won't be any tears in your eyes. Because I am an idiot and everybody knows that. |
kiss 05.10.2005 09:48:28 | |
---|
Holy Diver on soinut päässä varmaan vuoden
Ei hemmetti....niin vähän aikaan...mul se on soinnut jo 26,ja puol vuotta päässä...heh... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Sir Henri 05.10.2005 10:13:56 | |
---|
Tietääkä joku kuinka paljon ihmisiä tuonne Paviljonkiin mahtuu? Mahtaako mennä täyteen, että pitäisikö ostaa liput heti? Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän. |
aikavaikea 05.10.2005 10:14:45 (muokattu 05.10.2005 10:15:30) | |
---|
DIOn liput myyntiin 10.10 klo 9.00. Missä Oulu??? E: Juu, tiedän missä se on, mutta miksi en löydä sitä Oulun keikkaa Lippupalvelun sivuilta? On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
ekikoo 05.10.2005 17:26:27 | |
---|
JO 10.10.... maksaakohan Teatrialle jotain 30-35€ niinkuin melkein kaikki muutkin tähän asti Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu |