Henko 02.10.2005 14:15:30 | |
---|
"Ei, en tahdo tulla kotiin, en voi vaikka tahtoisin" Täähän on pirun hyvin sanottu :) Olen true-uskottava. |
Jani The Rock 02.10.2005 14:16:24 | |
---|
"Ei, en tahdo tulla kotiin, en voi vaikka tahtoisin Oon yksin mieluummin, kuin palaan sinne helvettiin Vain ajatuksissani pääsen irroittautumaan Ilman sitä vapautta tuhoisit mut kokonaan. Kokonaan! Kuka sinä olet minulle kertomaan Mitä saisin tehdä ja mitä eeee-eeeen!!" Ruah hah haa!! Olen viikonloppuisä minä vain. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
novo 02.10.2005 15:35:52 | |
---|
Joo, tuli kuunneltua viikonloppuna hieman. Aikaisemmin en ole tykännyt yhtään, nyt Aavelaulajatar-viisu oli jopa semmonen, että sen kuunteli uudestaan, vaikkakin kuulosti kovin monta kertaa aikaisemmin tehdyltä. Muuten biisit on kyl aika helvetin tylsiä eikä meininki puhuttele. Varmasti joku tykkää enemmä ku mie. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
stagestar 02.10.2005 21:34:11 | |
---|
Niin! pakkohan sen paska on olla, kun on julkaissut pari levyä, biisit soi radiossa, keikkojan varmaan piisaa, yleisö tykkää.... yms. niin eihän se tuolla perusteella voi millään tapaa olla hyvä bändi. rok rok !!! |
SuperJeesus 02.10.2005 21:53:37 | |
---|
Niin! pakkohan sen paska on olla, kun on julkaissut pari levyä, biisit soi radiossa, keikkojan varmaan piisaa, yleisö tykkää.... yms. niin eihän se tuolla perusteella voi millään tapaa olla hyvä bändi. Näin minäkin aina valitsen levyni! Samixii! Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
Ropnoa nam! |
carnation 03.10.2005 11:03:56 | |
---|
Niin! pakkohan sen paska on olla, kun on julkaissut pari levyä, biisit soi radiossa, keikkojan varmaan piisaa, yleisö tykkää.... yms. niin eihän se tuolla perusteella voi millään tapaa olla hyvä bändi. Crazy Frog on siis oikeasti hyvä? "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
paavi 03.10.2005 11:07:43 | |
---|
Crazy Frog on siis oikeasti hyvä? Onko? ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
Informaatiokameli 03.10.2005 12:20:26 | |
---|
Crazy Frog on siis oikeasti hyvä? Kyseisen otuksen menestyksen perusteella aika monen mielestä on. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Tempura 03.10.2005 14:06:02 | |
---|
Kyseisen otuksen menestyksen perusteella aika monen mielestä on. Ihmiset eivät tiedä mitä ne tekevät. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Informaatiokameli 03.10.2005 14:12:55 | |
---|
Ihmiset eivät tiedä mitä ne tekevät. Emme niin. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Basismi 03.10.2005 14:25:29 | |
---|
Ei nyt aivan. Disco Ensemlekin riittää. Tämän 'orkesterin' jotain live'vetoa' on Ylexi ilmeisen vittuillakseen pyörittänyt. Mahtaa orkesteria hävettää, noin vituilleen ei vedetä edes idolssien ekalla kierroksella. Viistous helpottaa soittamista! |
Henko 03.10.2005 15:02:07 | |
---|
Ruah hah haa!! Olen viikonloppuisä minä vain. "Sinä lähdit pois, minä oksensin parvekkeelta"-tyyliset veisutkin on parempia. Olen true-uskottava. |
Basismi 04.10.2005 12:10:20 (muokattu 04.10.2005 12:10:36) | |
---|
"Ei, en tahdo tulla kotiin, en voi vaikka tahtoisin" Mä luulin että tämä on joku musiikkiaiheinen sivusto eikä runopoikafoorumi. Viistous helpottaa soittamista! |
Mä luulin että tämä on joku musiikkiaiheinen sivusto eikä runopoikafoorumi. Lauluissa sanat on musiikkia. mystische! |
Richey 04.10.2005 22:06:58 | |
---|
lukitkaa oikeasti tämä keskustelu, hävettää. |
Nita Nitro 04.10.2005 23:44:43 | |
---|
hävettää. No mene sitten häpeämään. mystische! |
Sleezyjim 05.10.2005 12:19:16 | |
---|
Ei kun antakaa mennä vaan, tämähän on keskustelufoorumi. Ehkäpä sitä itsekin näistä jotain oppii! Jim Bigsby |
Atommic 05.10.2005 12:52:22 | |
---|
Ei kun antakaa mennä vaan, tämähän on keskustelufoorumi. Ehkäpä sitä itsekin näistä jotain oppii! Ja mitähän tästäkin keskustelusta voi oppia? *ymmyrkäisenä ihmettelee* Ambition makes you look pretty ugly |
Kirjoitus virhe 05.10.2005 18:11:28 | |
---|
Ekan levyn kohdalla ajattelin että bändillä on vain "alkukankeutta" ja että seuraava levy on varmasti parempi. Joten jollain tapaa odotin toista julkasua.. joka osoittautui huonoksi. Sanotukset tuntuu vielä huonommilta kun ennen. Ristikaulassa helvettiin biisissä on hyvä riffi mutta se ei levyä pelasta. Pysyttelen tällä saralla edelleen QLA:ssa. HEAVYROCKPELLE. |
Max-X 06.10.2005 17:25:13 (muokattu 06.10.2005 17:25:40) | |
---|
Niin! pakkohan sen paska on olla, kun on julkaissut pari levyä, biisit soi radiossa, keikkojan varmaan piisaa, yleisö tykkää.... yms. niin eihän se tuolla perusteella voi millään tapaa olla hyvä bändi. nii justiinsa! kun mullakin on tosi hieno ja kallis leikkiauto, mutta silti häviän kaikki neppiskisat hiekkalaatikolla. niin mistä se johtuu? samanlaisia punasia maserateja on kuulemma myyty yli 3 miljoonaa kappaletta kiinaan! yli 3 miljoonaa! eix sen pitäis silloin olla neppiskisojen paras? "This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes" |