Jani The Rock 31.07.2005 20:51:25 | |
---|
Itse haluan kunnon mafiosohatun, en ole vain löytänyt mistään. Vinkkejä? Eli ns. borsalinon? Vastaavan tyylisiä pitäis löytyä ihan tavallisista hattukaupoista. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
J_Mikkonen 31.07.2005 21:54:21 | |
---|
Eli ns. borsalinon? Vastaavan tyylisiä pitäis löytyä ihan tavallisista hattukaupoista. Jep, borsalino. Jaa, ite en ole löytänyt perusliikkeistä muita kuin herrain hattuja ja joitakin huonon näköisiä borsalinoja jotka ovat maksaneet maltaita. Mutta pitää jatkaa etsintöjä. Käynks mä täällä usein? |
Vasenniplaaja 01.08.2005 15:17:42 (muokattu 01.08.2005 15:20:09) | |
---|
Minä olen etsinyt jo kauan Knallia. Vai miten se nyt kirjoitettiin. Haha! Mullapas on helvetin hieno vanha miesten knalli. En muista merkkiä, äiti osti joskus nuorena tyttönä Hesasta. E: Harrisonhan se oli, ostettu niinkin hienosta kaupasta kuin Wieniläisestä Pukimosta. Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
k1mm0 02.08.2005 01:02:29 (muokattu 02.08.2005 01:05:03) | |
---|
Jep, borsalino. Jaa, ite en ole löytänyt perusliikkeistä muita kuin herrain hattuja ja joitakin huonon näköisiä borsalinoja jotka ovat maksaneet maltaita. Mutta pitää jatkaa etsintöjä. http://www.hattu.fi/miehet.htm Tuolta löytyy mafiosohattuja. Itselläni on tuommoinen Bill. http://www.hattu.fi/kuvat/isobill04.jpg Onhan noillakin tietysti jonkun verran hintaa, mutta hyvää jälkeä ovat. Ostin tuolta myös loistavan pipon, mutta ei näy enää olevan myynnissä. Edit: Ja Ainamuodin osoite on siis http://www.sci.fi/~amuoti/ , ei hattu.fi kuten voisi tuosta ylemmästä linkistä olettaa. My shit stinks much better than yoursTabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
J_Mikkonen 03.08.2005 01:18:15 | |
---|
Käynks mä täällä usein? |
Qsysi 06.08.2005 17:41:07 | |
---|
Stetsoni on kyllä hankittava, ja käärmeennahkabootsit. Sitten voin kuolla melko onnellisena miehenä. Kaveri soti vähän aikaa sitten Sendran käärmeennahkabootsit ja on kovalla tohinalla nytten lähdössä tallinnaan ostamaan nahkaista stetsonia. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Villi poika 21.08.2005 13:05:47 | |
---|
Matkustamalla Lappiin löytää. Siellä kuulemma myyvät. En mä oo täydellinen, musta puuttuu viat :P |
Chaka 15.09.2005 13:24:39 | |
---|
Äitiiiii, mä haluun tsetsonin.. -HemminkiP- "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
guano 19.09.2005 01:33:19 | |
---|
Ooh! Pakko käydä ostaa Bill! |
LamaAjanElvis 19.09.2005 16:29:35 (muokattu 19.09.2005 17:02:49) | |
---|
on mulla stetsonikin. tilasin joskus Jari Mäeltä. musta, jossa hieno hopeinen nauha. harmi vaan että jäi vähän pieneksi. sais kait sitä vähän venytettyä jossain. mut sellainen gansterihattu olis ihan helvetin hieno. |
Onko mitään vinkkejä missä tuo kauppa sijaitsee, niin ei tarvitse karttojen kanssa sotkea menemään. nimim. Ostamassa Bill:n parin viikon päästä ! |
k1mm0 04.10.2005 20:02:27 | |
---|
Onko mitään vinkkejä missä tuo kauppa sijaitsee, niin ei tarvitse karttojen kanssa sotkea menemään. nimim. Ostamassa Bill:n parin viikon päästä ! Verkkokauppahan tuo on, luotettavasti tulee perille. Ei tarvitse osata kuin lähimpään postiin. Kaikki paskanpuhujat joutuvat toivottavasti joskus syömään sanansa.-Pelsi Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
guano 05.10.2005 03:41:31 | |
---|
Verkkokauppahan tuo on, luotettavasti tulee perille. Ei tarvitse osata kuin lähimpään postiin. Kyllähän tuolla näyttää olevan myymälä, Kuninkaankadulla? Ja pitäähän sitä päästä testaamaan ennen ostoa. |
k1mm0 05.10.2005 18:39:08 (muokattu 05.10.2005 18:39:45) | |
---|
Kyllähän tuolla näyttää olevan myymälä, Kuninkaankadulla? Jaa, no jos Tampesterilla asut niin kyllähän tuota sitten kannattaa käydä tietysti kokeilemassa ennen kuin ostaa. Itse arvuuttelin kokoni ja sitten tilasin. Aika naftisti menee päähän, mutta seuraava koko olisikin sitten jo liian iso. Parempi näin päin, ei lennä heti tuulessa pois ja kyllähän tuo pikkuisen venyykin. Kaikki paskanpuhujat joutuvat toivottavasti joskus syömään sanansa.-Pelsi Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
guano 06.10.2005 03:14:31 | |
---|
Jaa.. .... Mä käyn testaa, ku tuola on parikin hattua, mitkä voisin ostaa, niin parempi pitää löytää. Niin, missäs tuo Kuninkaankatu on? |
k1mm0 06.10.2005 07:38:46 | |
---|
Mä käyn testaa, ku tuola on parikin hattua, mitkä voisin ostaa, niin parempi pitää löytää. Niin, missäs tuo Kuninkaankatu on? Paikallista vaikka www.020202.fi :n karttapalvelulla. Kaikki paskanpuhujat joutuvat toivottavasti joskus syömään sanansa.-Pelsi Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
guano 06.10.2005 12:59:54 | |
---|
'ttu! Paskimmat kartat ikinä. En löytäny rautatieasemaa, kaupan kyllä löysin. Mutta sillä tiedolla ei nyt ole pahemmin väliä, kun en tiedä miten sinne pääsee. |
bluesteel 15.05.2006 09:49:11 | |
---|
En oikein ymmärrä tuota western -pukeutumista. Duunissa numeroin hiljattain tuhottoman määrän suomicountry, -rockabilly, -blues, -ym. jenkkiapinointimusiikkia. Tyypit yrittävät näyttää mahdollisimman länkkäreiltä ja laulavat texasista vaikka tuskin ovat siellä käyneetkään. Siis niiq mitä järkee!? Koska se on niin siistiä meininkiä. Ei kai siinä oo mitään pahaa? Itekin tosiaan Stetsonin tahtoisin löytää, joten jos joku tietää pk-seudulta jotain putiikkeja... |
sus 15.05.2006 23:24:10 | |
---|
Tommonen Bill ois hieno bluushattu! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
paavi 16.05.2006 10:30:15 | |
---|
...Naamameikkejä turpavärkkiinsä iskevät bläkmetalistitkaan ovat harvemmin oikeita demoneita, vaan ihan tavallisia Anteroita ja Jalmareita, jotka eivät asu helvetissä vaan jossain Kuusamossa. ...Eiks se nyt oo aika sama, asuuko helvetissä vai Kuusamossa? "The higher we go / the lower we'll find ourselves in the end / the more we think we know / the more there is to learn my friend" |