hemmo 27.05.2003 08:54:12 | |
---|
Onko kukaan testannut Rocktronin Rampage Distortion tai Metal Planet -pedaaleita? Rocktron ainakin valmistaa muuten laatukamaa. " This ear-shattering pedal is not for weak". Joo, mulla on toi hevihirmu. Käyttöohjeen mukaan laite pystyy boostaamaan jopa 75 dB ja se on kyllä helvetisti. Volumea kun raottaa ihan vähän, niin jo on perkeleellinen möykkä. Hyvät bassot. Toi mid-scoop keskikuoppasaundi ei ole niin minun makuuni. Lisää säröä, pyydän! |
Insane Kane 27.05.2003 09:01:09 | |
---|
Nuo voi olla pedaaleina ihan jees, mutta en etsi enään semmosta sirkkeliä.. Niitä saa rautakaupasta. MXR:kin meni nokan alta=) Taidan ostaa tuon Boss SD-1 Super overdriven, ja sillä puustataan VHT:n omaa säröä. Jokin ihme kolautti päätänä ja sanoi "Äijä, sulla on yli 10000FIM maksava putkivehe, mitä ***tua sinä noilla matolootasirkkeleillä teet??" Uskoin hevienkeliä.... "Musta kuolo päähän koppaa" |
Billsner 27.05.2003 12:15:17 | |
---|
" This ear-shattering pedal is not for weak". Joo, mulla on toi hevihirmu. Käyttöohjeen mukaan laite pystyy boostaamaan jopa 75 dB ja se on kyllä helvetisti. Volumea kun raottaa ihan vähän, niin jo on perkeleellinen möykkä. Hyvät bassot. Toi mid-scoop keskikuoppasaundi ei ole niin minun makuuni. Ööh... Kummasta puhuit Metal Planetista vai Rampage Distortionista? Heräsi mielenkiinto.
|
hemmo 27.05.2003 12:40:13 | |
---|
Ööh... Kummasta puhuit Metal Planetista vai Rampage Distortionista? Heräsi mielenkiinto. Juu, Rocktron Rampake se oli.
Lisää säröä, pyydän! |
MrGuitarist 27.05.2003 13:45:01 (muokattu 27.05.2003 13:49:38) | |
---|
Hei mr. guitarist, osaatko sanoa mitä eroa tuolla OD-3:lla ja OD-1:llä on. Tiedän kyllä että ykkösessä on vain kaksi potikkaa, mut noita saundieroja? Mulla oli joskus myös tuo OD-3 ja ihan vierekkäinkin noita testailin. OD-3:ssa on enemmän alapäätä, tuo OD-1 taas pikemminkin syö sitä, aika paljonkin jopa. Perussoundi noissa on hyvin samankaltainen, kuitenkin OD-1:n eduksi sen verran, että se jäi lautaan kiinni. Vaikka se syökin sitä alapäätä, niin varsinkin bändisoitossa se tuntuu paremmalta mielestäni. Tuo OD-1:n alapää tuntuu hyvinkin erilaiselta eri vahvistimiin ajettuina. Laneyn pikkukomboon soitettaessa sitä toivoisi ehkä hieman enemmän, mutta esim. Fenderin Bassmanin 4x10"-mööbeliin (Edit: tai muuhun paljon alapäätä toistavaan vahvistimeen) ajettuna ei ole mitään ongelmaa. |
booster 27.05.2003 14:04:16 | |
---|
Kiitos. |
PoLFus 18.06.2003 10:05:50 | |
---|
Elikkäs ei näitä surina lootia... Tarkotus todellakin olisi hyödyntää vahvistimen särö... Joku hyvä Dist siihen eteen ja "Run to the hills"
run to the dillsiä soittelen MXR dist + |
Tarvitaan 2-3 vahvistinta, toisesta haluamasi särö vaikka pedaalin kanssa ja toisesta clean/semi-clean soundi..
Selkeä munasoundi, niinkuin Bonamassa tai mä.. |
MrGuitarist 18.06.2003 10:56:57 | |
---|
EDIT: Sori että käytän tätä threadia hyväkseni, mutta Mr. Guitaristilla on yksi laite joka arveluttaa. Miten toi wilkinson vs100 toimii lujaa kammetessa? Onnistuuko kovakin rääkkäys? Mulla on molemmissa kitaroissa ankkuroitu ne kanteen kiinni, mutta olen kyllä kokeillut noita ihan kelluvanakin. Vire pysyy oikein hyvin, varsinkin kun on lukkovirittimet. Eihän tuo vs100 kuitenkaan mikään floyd-rose ole, mutta kestää yllättävän rankkaakin kampeamista. |
Antti1 18.06.2003 11:40:27 | |
---|
Mulla on molemmissa kitaroissa ankkuroitu ne kanteen kiinni, mutta olen kyllä kokeillut noita ihan kelluvanakin. Vire pysyy oikein hyvin, varsinkin kun on lukkovirittimet. Eihän tuo vs100 kuitenkaan mikään floyd-rose ole, mutta kestää yllättävän rankkaakin kampeamista. Kiitos tästä. Tuon jo tiesinkin, kun ehtisin ite päästä testaamaan, mutta kiva kun vahvistit mun käsitykseni. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |