Aihe: Kangaspäällysteinen mikkijohto
1
disere_santtu
03.10.2005 14:06:34
Vinkkiä mistä löytyisi vintagehenkistä kangaspäällysteistä johtoa tele ja stratoprojektiin?
McNulty
03.10.2005 14:29:10
Vinkkiä mistä löytyisi vintagehenkistä kangaspäällysteistä johtoa tele ja stratoprojektiin?

uraltone.com

Minä etsiskelen mistä sais instrumenttikaapelia kangaspäällysteisenä. Ei varmaan mistään.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
SaBer
03.10.2005 14:33:04

uraltone.com

Minä etsiskelen mistä sais instrumenttikaapelia kangaspäällysteisenä. Ei varmaan mistään.

DiMarziolta saa valmiina johtoina, mutta ne maksaa aina paljon...
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other
McNulty
03.10.2005 15:57:03
DiMarziolta saa valmiina johtoina, mutta ne maksaa aina paljon...

niin on niin... miulla on 2 marzion letkua ja 2 spectraflexin lakua... mutta haluaisin tehdä itse lisää noita jumper/patch-kaapeleita efektien väliin kun lauta on kasvanut sen verran. Nuo DiMarzion jumperit (kangaspäällysteisiä nekin) maksavat kuitenkin sen 10-15e/kpl... tyyristä hommaa mutta hyvin on nuo 5 kestänyt mitkä aikoinaan ostin. Saundi säilyy myös hyvänä eikä sellaiseen TBP-keskusteluun ole tarvinut ottaa osaa vaikka kaikissa efekteissä ei sitä olekaan. Hyvä piuha is the KEY! :)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
E.Q
04.10.2005 10:26:06
Täytyykin sanoa Mummolle että kutoo mulle jouluksi "johdonpäällysteen" ;?)
K100#10
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)