Aihe: Synthogy Ivory
1
tommi1
04.10.2005 02:00:27
Itsekin olen hieman harkinnut kyseisen softan ostoa. Olisi todellakin mielenkiintoista kuulla käyttäjien mielipiteitä siitä!
lion
04.10.2005 08:24:21
Epäilen vahvasti, että se on uudelleenasennuksen paikka? Yleensä noissa ohjelma kysyy minne ne soundipankit talletetaan siinä asennusvaiheessa, joten jos menet siirtelemään niitä muualle niin täytyy asentaa uudelleen.

- Li'oN
Bohemian nectar of satan
M.i.k.key
04.10.2005 11:55:04
Epäilen vahvasti, että se on uudelleenasennuksen paikka? Yleensä noissa ohjelma kysyy minne ne soundipankit talletetaan siinä asennusvaiheessa, joten jos menet siirtelemään niitä muualle niin täytyy asentaa uudelleen.

-

Tuolta kolmas kirjoitus:
http://www.synthogy.com/pages/support/faq.html
Tuon mukaan saan toimimaan joko Mac HD:lla olevat, tai LaCiella olevat. Täytyy tänään yrittää vielä säätää josko noita aliaksia pystyisi luomaan uudestaan, tai sit pitää asentaa se Bösendorfer-osa uudestaan...
Mä lopetan nää hommat!
BotneLapio
04.10.2005 12:01:36
*kuolaa* Tahtoo tuon! PC-versiota odotellessa...
-=Botnee!!=-
Jale
04.10.2005 14:45:33
Tee pikakuvake siitä sun Bösensköppödöö saundi kansiosta. Vie pikakuvake C aseman Synthology Ivory kansioon, missä sijatsevat muutkin soundikansiot. Poista sana "pikakuvake" tai "shortcut to" siirretyn pikakuvakekansion nimestä. Ja se on siinä! Toivottavasti toimii näin=)!
"Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!"
Petronome
04.10.2005 22:30:01
Mä en ymmärrä mikä siinä PC-käännöksessä kestää... Varmasti menis kuin kuumille kiville jos vain julkaisisivat sen.
En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa!
musamies
04.10.2005 23:11:19
Kaipaisin jotain sen suuntaista kommenttia, jossa saundia verrattaisiin vaikkapa digipianoihin ja oikeaan pianoon?

Olen sellaisessa kuvitelmassa, että tuo ohjelma voisi vastata tarpeitani kunhan siitä tulee PC-versio.
Janus
05.10.2005 08:51:18
Tee pikakuvake siitä sun Bösensköppödöö saundi kansiosta. Vie pikakuvake C aseman Synthology Ivory kansioon, missä sijatsevat muutkin soundikansiot. Poista sana "pikakuvake" tai "shortcut to" siirretyn pikakuvakekansion nimestä. Ja se on siinä! Toivottavasti toimii näin=)!

Muuten hyvä, mutta ei ole PC-ympäristöä nähnytkään toi softa. Mac OS X kun ei toimi noin.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
Petronome
05.10.2005 11:42:53
Siis eikö Ivoryssa itsessään ole mitään valikkoa, mihin samplejen sijainti määritetään? Näin on monessa softasynassa.
En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa!
M.i.k.key
18.11.2005 02:46:03
Noni, otetaas tämä ylös. Samplet on kaikki nyt ulkoisella koviksella ja toimii hyvin.

Soundaa ihan mahtavalta, editointimahdollisuuksia on todella paljon ja softasta saa todella erilaisia soundeja. Viime viikolla haettiin todella hifi-pianoa, joten laitettiin vähän mattoa päälle, leveä stereokuva ja hyvä tila. Viimeksi vanhan liiton rokkipianoa joten todella kapea, jopa "monomainen" stereo wideness, pikkuchorus ja asianmukaiset EQ-säädöt.

Ei voi muuta kuin lämpimästi suositella!
Mä lopetan nää hommat!
musamies
18.11.2005 17:25:00
Voisitko äänittää meille pienen saundinäytteen ja laittaa nettiin mahdollisimman maltillisella pakkauksella, niin olisi kiva analysoida ääntä omin korvin?
M.i.k.key
19.11.2005 02:58:07 (muokattu 19.11.2005 02:58:38)
Voisitko äänittää meille pienen saundinäytteen ja laittaa nettiin mahdollisimman maltillisella pakkauksella, niin olisi kiva analysoida ääntä omin korvin?

Yritetään ensi viikolla... :)
Mä lopetan nää hommat!
M.i.k.key
12.01.2006 20:01:14 (muokattu 12.01.2006 20:01:48)
Eipä sitten tullut laitettua noita musiikkinäytteitä ikinä mutta nostetaan tämä ylös kun Botnelapio on tuonne kiipparipuolelle tehnyt tästä uuden threadin ääninäytteineen.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=113926
Mä lopetan nää hommat!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)