HeavyMan 17.06.2003 16:24:33 | |
---|
Sainpa tossa rippirahoiksi kasaan n.700 euroa ja tarkotus olis ostaa uusi kitara.Kävin kattelemassa noita thomannin sivuja ja tämmönen osu silmään http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154871.html mitä mieltä kannattaako ostaa? ja toinen olis toi ESP KH-202 .molemmat ois sopivia mun hintaluokkaan.Pistäkää ehotuksia muistakin kitaroista.Niin ja kannattaako tilata kitara postitse? I'm The Man Who Walk's Alone! |
PoLFus 17.06.2003 16:27:11 | |
---|
Sainpa tossa rippirahoiksi kasaan n.700 euroa ja tarkotus olis ostaa uusi kitara.Kävin kattelemassa noita thomannin sivuja ja tämmönen osu silmään http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154871.html mitä mieltä kannattaako ostaa? ja toinen olis toi ESP KH-202 .molemmat ois sopivia mun hintaluokkaan.Pistäkää ehotuksia muistakin kitaroista.Niin ja kannattaako tilata kitara postitse? kerää vielä toiset 700 ja saat vielä laadukkaamaan skeban |
Miikathebest 17.06.2003 16:43:04 | |
---|
...Niin ja kannattaako tilata kitara postitse? No kokeile jossain kaupassa, ja sitten kun tilaat niin voithan aina lähettää takaisin, jos ei vastaa odotuksia. |
c_barnes 17.06.2003 17:15:47 | |
---|
Musamaailmassa (Kamppi) on lähes kaikenlaisia LTD skeboja. Tuotakin on bändikaveri siellä aikoinaan koittanut... http://amoral.cjb.net - http://www.chopoff.tk |
Thas 17.06.2003 18:02:55 | |
---|
On tuossa linkin skebassa ainakin sopiva eurohinta ;) |
booster 17.06.2003 18:17:04 | |
---|
Suosittelen, että luet vanhoja juttuja tältä ja Aloittelijat -palstalta, joissa puhutaan kitaran ostamisesta. Sen jälkeen kannattaa marssia Ihka Oikeaan Musiikkiliikkeeseen ja testata niitä kitaroita itse. Tai seurata Toria. Käytetty kitara on siitä hyvä, että se on 1) halvempi 2) sen jälleenmyyntiarvo säilyy, eli esim. jos ostat 700 eurolla uuden kitaran ja myyt sen kuukauden päästä, saat siitä ehkä 400 euroa, kun taas jos ostat käytetyn 700 euron kepin ja myyt sen, todennäköisesti saat siitä suunnilleen saman verran. Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä.. |
Mulla on itellä samanlainen keppi ja tuntumaltaan ei paljoa parempaa omaan käteen löydy. Hinta/laatu-suhde hyvä ja mikit ihan hyvät. Ainoa reunamerkintä on että sen body on niin kevyt, että painaa keppiä vaakatasoon, mutta se korjaantuu osittain nahkahihnalla. Muuten, toi on halvempi suomesta ostettuna jo listahinnaltaan ja lähikaupan hinnoista saa vielä tingittyä. Haluan joululahjaksi kynän ja paperia, jotta voin kirjoittaa, että olipas taas paska joulu. |
HeavyMan 17.06.2003 22:31:17 | |
---|
Mulla on itellä samanlainen keppi ja tuntumaltaan ei paljoa parempaa omaan käteen löydy. Hinta/laatu-suhde hyvä ja mikit ihan hyvät. Ainoa reunamerkintä on että sen body on niin kevyt, että painaa keppiä vaakatasoon, mutta se korjaantuu osittain nahkahihnalla. Muuten, toi on halvempi suomesta ostettuna jo listahinnaltaan ja lähikaupan hinnoista saa vielä tingittyä. Niin mikä keppi sulla on?Ja mistä ostit? I'm The Man Who Walk's Alone! |
HeavyMan 18.06.2003 17:28:06 | |
---|
Mitä Kokemuksia teillä on musamaailmalta tilaamisesta?Sieltä kun katoin niin toi kh-202 oli parikymppiä halvempi.Ja jos tilaa kitaran postitse lähettääkö ne sen kovassa laukussa?Eikös kitara kärsi postissa jos sillä ei ole mitään laukkua? I'm The Man Who Walk's Alone! |
LaXu 18.06.2003 17:30:45 | |
---|
Mitä Kokemuksia teillä on musamaailmalta tilaamisesta?Sieltä kun katoin niin toi kh-202 oli parikymppiä halvempi.Ja jos tilaa kitaran postitse lähettääkö ne sen kovassa laukussa?Eikös kitara kärsi postissa jos sillä ei ole mitään laukkua? Ei välttämättä, jos se on hyvin pakattu. Meikäläiselle tuli postissa Saksasta kitara ilman laukkua, pakattuna tuollaiseen pahvikoteloon ja sisällä reilusti pakkausmateriaalia. Tuli moitteettomassa kunnossa perille. Kitara oli niin hyvin pakattu, että meni joku 10 minuuttia saada se pois kääreistä. :D |
Olli S. 18.06.2003 17:40:06 | |
---|
Niin mikä keppi sulla on?Ja mistä ostit? Mulla on toi EX-351 mustana. Tilasin Musamaailmasta ja ostin samalla siihen sopivan Warwickin laukun, nahkahihnan ja kitaraständin. Hintaa olis tullut 780€ mutta möivät 730€ plus postikulut. Kitara saapui matkahuollossa ja toimituskuluja tuli muistaakseni 21€. Keppi oli pakattu isoon pahvilaatikkoon ja kova laukku tietenkin suojasi vahingoilta. Haluan joululahjaksi kynän ja paperia, jotta voin kirjoittaa, että olipas taas paska joulu. |
Absoluto 18.06.2003 17:52:33 | |
---|
Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
Vilhelmus 18.06.2003 18:45:49 | |
---|
.Niin ja kannattaako tilata kitara postitse? Ei. Kannattaa ostaa liikkeestä, jossa pääsee vierailemaan ja testailemaan. Ja niissä saa tingata. Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan. |
HeavyMan 19.06.2003 16:10:49 | |
---|
Mulla on toi EX-351 mustana. Tilasin Musamaailmasta ja ostin samalla siihen sopivan Warwickin laukun, nahkahihnan ja kitaraständin. Hintaa olis tullut 780€ mutta möivät 730€ plus postikulut. Kitara saapui matkahuollossa ja toimituskuluja tuli muistaakseni 21€. Keppi oli pakattu isoon pahvilaatikkoon ja kova laukku tietenkin suojasi vahingoilta. Kuinka nopeasti se sun kitaras tuli? Ja sitten toinen kysymys:Kuin paksut kielet noissa kitaroissa yleensä on jos ostaa uutena?Ja mitä pitäs tehä jos vaihtas tohon uuteen kitaraan 0.11 setin.Esim.Pitäskö tallaa säätää? I'm The Man Who Walk's Alone! |
Jormaz 19.06.2003 16:28:46 (muokattu 19.06.2003 16:30:01) | |
---|
Riippuu vähän missä vireessä pidät kitaraa. Jos on 10-kielet ja E-vire, niin mielestäni on jännityksen puolesta aika lähellä 11-kieliä Eb-vireen kanssa. LISÄYS: Niin siis kielten paksuutta vaihtaessa voi joutua säätämään kaularautaa. Back to the 80's |
Fadead 19.06.2003 17:01:33 | |
---|
Sainpa tossa rippirahoiksi kasaan n.700 euroa ja tarkotus olis ostaa uusi kitara.Kävin kattelemassa noita thomannin sivuja ja tämmönen osu silmään http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154871.html mitä mieltä kannattaako ostaa? ja toinen olis toi ESP KH-202 .molemmat ois sopivia mun hintaluokkaan.Pistäkää ehotuksia muistakin kitaroista.Niin ja kannattaako tilata kitara postitse? Hintaa ei ainakaan hevimmäksi saa. : ) 666 A Tout Le Monde |
vjvesa 19.06.2003 17:10:11 | |
---|
Osta tokai les paul. Laita vaikka Emg:n aktiivisetti, niin lähtee hevit. Kamalista profiilista |
mathias 19.06.2003 18:13:21 | |
---|
Osta tokai les paul. Laita vaikka Emg:n aktiivisetti, niin lähtee hevit. Tai sitten Epin Explorer EMG:n aktiiveilla... Moneskohan kerta tämäkin on kun hehkutan Exploreria... Tyylikkäämmän näköinen muuten tuo perinteinen explorer kuin tuo ESP:n EX. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Olli S. 19.06.2003 19:46:14 | |
---|
Kuinka nopeasti se sun kitaras tuli?
Tilauksesta meni viikko, mutta se johtui siitä, että kaveri joka sen minulle myi oli lähtenyt lomalle ja unohtanut lähettää sen. Kun se oli viety lähetettäväks, niin leimojen perusteella se oli matkalla kaksi päivää. Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa. |
Metallica mies 23.06.2003 13:10:22 | |
---|
|