Aihe: the notwist!
1
mow skwoz
17.06.2003 14:48:53
bongasin ko. bändin levyn neon golden ja täytyy sanoa ettei ole pitkään aikaan mikään levy kolahtanut tällä lailla. aivan mahtavaa musaa! onkohan kukaan muu tutustunut?
schism
17.06.2003 23:16:32

muutaman mahtibiisin olen kuullut, ja tykännyt kovastikovasti!

tuommoinen arvio on kirjoitettu, antaa ihan hyvän kuvan:

http://www.rockmusica.net/rose/index.php?category=2&id=112
hukkam.
mow skwoz
18.06.2003 23:52:15
prkleen vaikeeta kuvailla. sanotaanko näin että pysäyttävän hienoja rockbiisejä, joiden sovituksissa on käytetty todella häröjä elementtejä. itse löysin yhdellä p2p -ohjelmalla.
parinc.
02.07.2003 14:48:59
bongasin ko. bändin levyn neon golden ja täytyy sanoa ettei ole pitkään aikaan mikään levy kolahtanut tällä lailla. aivan mahtavaa musaa! onkohan kukaan muu tutustunut?

joo, samalla lailla kolahti viime vuoden keväänä. bändi tuli ihan tyhjästä vastaan ja iski heti lujaa. upeita ja hauraita klassisia pop-biisejä kekseliäästi tarjoiltuna. tsekattu myös livenä roskildessa 2002, ei kyllä yltänyt ihan odotuksien tasolle. sen jälkeen tuli sitten pitkä paussi neon goldenin diggailussa, mutta nyt se on taas löytynyt. onneksi.
Karlsson
02.07.2003 15:51:33
Mulla on MD:llä joku niitten vanhempi levy. Aika kivaa. Kaippa se on niinku kitarapoppia ilman kitaraa (vaik on kai sitäkin siellä seassa)?
I can´t believe it´s not music!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)