Kuinkas monella teillä on rytminhakkajana rumpukone kun soitatte? Onko moinen mukavempaa, kuin metronomin kanssa lurittelu vai ei mitään eroa? |
Hannu H. 17.06.2003 18:53:05 (muokattu 17.06.2003 18:53:50) | |
---|
No onhan siinä ny marginaalinen ero että onko tasainen tak tak tak tak vai tum tsi tum tsi :-) EDIT: mutta jos ei rumpukonetta ole niin ei sitä kitaraharjoittelun takia kannata hommata... |
Prowleri 18.06.2003 04:15:10 | |
---|
Omistan Korg Pandoran joka on reenailuvehkeeksi tarkoitettu, löytyy kuulokevahvistinta ja efektejä ja rytmiraitoja ja viritintä jne, onhan tuo ihan miellyttävä vehje. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää.
-Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
efunkelist 18.06.2003 05:27:36 | |
---|
En o ikänä metronomin kanssa tykänny harjoitella (lue: ei osaa soittaa metronomin kanssa, olen lame) mutta yleensä laitan tietokoneelle jonku rumpu+basso-taustan johon on kiva luritella päälle. Mielestäni on heti enemmän fiilistä kun on vaikka edes peruskomppi taustalla kuin että klik klak ja jälleen todistetaan että olen fiilismuusikko enkä sellainen taidolla soittava :/ mutta hauskaa on :) |
pwallin 20.06.2003 23:07:49 | |
---|
On se kehittävää siksi että pystyy soittamaan monipuolisten rytmien mukana, mutta tarkkojen tekniikkaharjoitusten suhteen suosin metronomia tai laitan rumpukoneen/midimodulin soittamaan jotain kirkassoundista ääntä jotta iskut kuuluisivat mahdollisimman tarkasti kitaran näppäilyn ohessa. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |