Niin, onko kukaan tutustunut tämän mainion orkesterin loistavaan uuteen levyyn? Nyt kahdesti kuunneltuani voin jo sanoa sen päihittävän kevyesti hienoiseksi pettymykseksi osoittautuneen Tähtiöitä-minialbumin! Aika näyttää nouseeko tästä samanlaista suosikkia kuin heidän Ystävät, toverit-debyytistään.. |
sientenystävä. 03.10.2005 16:18:02 | |
---|
Vielä en ole ehtinyt tutustua tähän tuotokseen, mutta mielestäni Tähtiöitä on parempi kuin yhtyeen debyytti (taidan olla ainoita tällä saralla). Siinä on semmoista tietynlaista kosmisuutta ja avaruutta mukana enemmän ja äänimaailma on muutenkin kivan utuinen ja kokeellinen. Selvä pyy, dude man! |
Marque 03.10.2005 16:38:49 | |
---|
Siinä on semmoista tietynlaista kosmisuutta ja avaruutta mukana enemmän ja äänimaailma on muutenkin kivan utuinen ja kokeellinen. sama meno jatkuu... Hieman olen jäävi sanomaan, mutta kyllä "pienoinen sci-fi eepos" on hyvin osuva kuvaus tälle albumille. Oisalon maisemat on aikamoisia. Aukeaa vähitellen. Puhu hitaasti, olen titokone. |
ydinaukio 16.10.2005 21:44:42 | |
---|
Eikö tätä loistavaa levyä tosiaan ole kukaan muu hankkinut/kuunnellut? |
Henko 17.10.2005 19:13:58 | |
---|
Hippien itkemistä. Olen true-uskottava. |
Aerodactev 17.10.2005 22:10:47 | |
---|
Hippien itkemistä. Yritätkö saada meidät oikeille poluille kuuntelemaan jotain saamarin halonhakkaus-tosiranggaa-rokkibändiä, oi suuri viitta-guru?
Long = progressive = good
|
Cathi777 18.10.2005 13:49:34 | |
---|
Eikö tätä loistavaa levyä tosiaan ole kukaan muu hankkinut/kuunnellut? On hankittu ja tykkään kovasti. En ole itse asiassa aikaisempia julkaisuja edes kuullut, mutta tämän jälkeen pitää kyllä niihinkin tutustua. Hassua tässä on se, että kun tätä kuuntelee niin ajautuu aivan kuin toiseen maailmaan. Tulee sellainen olo, että nämä kaverit elävät jossain aivan muualla kuin me. Ja jotenkin ehkä tämä levyjen tunnelma ja sanoitukset osuvat itselleni tällä hetkellä erittäin hyvin, siis omien pohdintojeni kanssa. Only pop music can break my heart... |
Henko 18.10.2005 16:36:54 | |
---|
Yritätkö saada meidät oikeille poluille kuuntelemaan jotain saamarin halonhakkaus-tosiranggaa-rokkibändiä, oi suuri viitta-guru? En, kerroin vain mielipiteeni. Olen true-uskottava. |