Aihe: Kielletyt biisit?
1 2 3 4 57 8 9 10 1113 14 15 16 17
Metallic Angel
30.09.2005 17:53:30
Eli biisejä joita ei kannate mennä soittamaan musiikkiliikkeisiin. Itelle tulee ekana mieleen Smoke On The Water ja Paranoid :D

Miks et? Samahan se on mitä soittaa... Oishan se vaan ehkä hiukan konua jos ei sais soittaa mitä haluu... Vapaa maa? Eiks?
He nauroivat, kun kerroin ryhtyväni koomikoksi - Eivät naura enää.
Metallic Angel
30.09.2005 17:58:56
Ihan huumorimielessä väsäsin puhelimeeni soittoääneksi Paranoidin. Eilen musaliikkeessä rupesi sitten puhelin soimaan ja porukka (myyjät+pari asiakasta) repesi totaalisesti

Siis mitäh??? Mäki oon väsänny kännykkää Paranoidin... Se o hyvä biisi se...
He nauroivat, kun kerroin ryhtyväni koomikoksi - Eivät naura enää.
ekikoo
30.09.2005 18:10:39 (muokattu 30.09.2005 18:12:08)
Vapaa maa? Eiks?

aiheesta poikkeavaa:
Tähän sopisi Snatchista peräisin oleva loistava pikku dialogi:

-"It's a free country isn't it?"
-"Well, it ain't a free shop, is it? So fuck off!"
Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu
Metallic Angel
01.10.2005 11:35:24
aiheesta poikkeavaa:
Tähän sopisi Snatchista peräisin oleva loistava pikku dialogi:

-"It's a free country isn't it?"
-"Well, it ain't a free shop, is it? So fuck off!"

Jaahash... =D Selvä tämä x)
Koko maailma on noin kolme paukkua jäljessä... Pitäisikö asialle tehdä jotain?
Wiltsuh
01.10.2005 21:45:45
No vittu jos joku tulee mulle valittaa siitä mitä kappaletta soitan niin tungen sen vitun kitaran sen perseeseen ja poltan koko vitun liikkeen!! Siinä teille Master (of puppets) ja Trooper samaanaikaan! HA!
Aivan
Twist
01.10.2005 21:48:24
No vittu jos joku tulee mulle valittaa siitä mitä kappaletta soitan niin tungen sen vitun kitaran sen perseeseen ja poltan koko vitun liikkeen!! Siinä teille Master (of puppets) ja Trooper samaanaikaan! HA!

Komppaan!
Säkkipilli
enema
02.10.2005 00:30:37

HEAWY MEDAL ARE FOREVER jeah! Kaliaa ja teräviä niittejä -->
Eskimo ninja deathmetal
oiva tumpeloinen
02.10.2005 00:39:33

Tottahan liikkeessä saa soittaa mitä haluaa. Eikä siinä vielä kaikki......

Siellä saa myös sanoa ihan mitä haluaa. Alennusten kanssa voi sitten olla niin ja näin.

Mutta tosissaan. Kyllä se myyjä on ainakin tunnistavinaan potentiaalisen ostajan, ainakin sen pitäisi. Kyllähän siellä silloin voi soittaa mitä vain.
Rinneto
02.10.2005 09:32:22
Tosiaan fasussa näkee turhan usein näit COB teinejä esittämässä taitojaan naillä 2000 euron H&K:n putkinupeilla....
Kerran kun olin siellä, niin myyjä teki yhelle semmoselle aika ovelan tempun. Se jätkä tilutteli siinä jotain paskaa ja sit se myyjä otti silt piuhan ja sano:" Mä tarviin tän piuhan vähän aikaa, ellet sä oo oikeesti ostamassa jotain."
enema
02.10.2005 10:50:23 (muokattu 02.10.2005 10:54:15)
Mä tarviin tän piuhan vähän aikaa, ellet sä oo oikeesti ostamassa jotain."

Ihan fiksusti teki.
Eskimo ninja deathmetal
Jormaz
02.10.2005 11:08:21
Mä näppäilin siellä kerran jotain ritsaa niin myyjä tuli sanoo että kyllä sitä saa vahvarinkin kanssa testaa :)
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Metallic Angel
02.10.2005 11:34:59
Mä näppäilin siellä kerran jotain ritsaa niin myyjä tuli sanoo että kyllä sitä saa vahvarinkin kanssa testaa :)

Sellassii niitten myyjien pitää ollakki!
Koko maailma on noin kolme paukkua jäljessä... Pitäisikö asialle tehdä jotain?
Jormaz
02.10.2005 13:02:48
Sellassii niitten myyjien pitää ollakki!

Mutta mä olenkin äveriään näköinen.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
reali
02.10.2005 13:45:55
No otat sieltä hyllyltä 2 kaupan kalleinta kitaraa, pyydät niihin hihnat, kitarat kaupan kalleimpiin vahvareihin kiinni, volyymi kovalle ja näppäilet oikealla ja vasemmalla kädellä otelaudoista tilua niin paljon kuin sielu sietää, ilmeet mukaan (vielä jonkin tunnetun bändin soolo vaikkapa). Ja sen jälkeen käyt selittämässä myyjälle vahvarin hitaudesta...
Kiehtovaa.
Sooloilija
21.10.2005 16:09:28
F-musiikis ainakin saa soittaa mitä haluaa. Ei oo ainakaan kukaan tullu viel valittaa. Ite vedän siel aina jotain trooppereita ja paranoideja yms.
Seppo Taalasmaa on tilutusmestari!
jauheliha
22.10.2005 01:00:17
Tätä palstaa kun lukiin, niin tuntu tuolla perinteisellä "tsekataan-mitä-musiikkiliikkeistä-löytyy" -reissulla, että eihän siellä liikkeessä uskalla enää mitään soittaa. :P
Uskaltauduin kuitenkin testaamaan jotain random bassoa ja pistin sen vahvarin niin pienelle, että justiinsa ite kuulin. Vähän aikaan kun siinä jamittelin nii tullee myyjä ja tokasee että "Saa sitä vahvaria laittaa isommalleki." samalla vääntäen nuppeja enemmän kohti kaakkoa, ja jatkaen teknisten tietojen kertomista kyseisestä bassosta. :D
"Vejetään vaan tatsilla."
Defactor
22.10.2005 10:48:00

...Ja sen jälkeen käyt selittämässä myyjälle vahvarin hitaudesta...

Born To Shred?
vmak
22.10.2005 11:47:09
Joo, kyllähän se niin on että ite ainakin jotain riffejä ja inspattuja soolon pätkiä tulee kitaraa testatessa soiteltua
ööh.. ..joo
Wahi
22.10.2005 12:54:25
Joo, kyllähän se niin on että ite ainakin jotain riffejä ja inspattuja soolon pätkiä tulee kitaraa testatessa soiteltua

Eikös tämä ole ihan normaalia?
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)