mikko1 01.10.2005 21:15:07 | |
---|
Onhan tämä ihan tervehenkisen kuuloista meininkiä. Eikä nuo sounditkaan mitkään aivan hirveät ole. Kyllä tätä voi vielä kuunnella. Laulun vuorottelu hyvä juttu. |
Ben_D 01.10.2005 21:16:10 | |
---|
Ny kuuntelin useamman biisin. Siis mä en todellakaan ole mikään Eric Clapton, mutta onko biisit tarkoituksella soitettu vähän miten sattuu? Kuuluuko sekin hommannimeen? |
Aegis 01.10.2005 21:22:50 (muokattu 01.10.2005 21:23:08) | |
---|
Ny kuuntelin useamman biisin. Siis mä en todellakaan ole mikään Eric Clapton, mutta onko biisit tarkoituksella soitettu vähän miten sattuu? Kuuluuko sekin hommannimeen? Monet grindikohdat on vedetty tarkoituksella aika mekkalana, mutta nuo moshkohtien epätarkkuudet on vain harmillisena lisänä. Kitaristimme Executioner oli kuitenkin ensimmäistä kertaa nauhoittamassa ja veti suurimman osan tavarasta ygösellä purkkiin, että siinä mielessä lopputulosa on ihan jees. Visva on kyllä soitettu ihan päin helvettiä, joka on sääli koska kyseessä oli oma suosikkini. Tapaukseen liittyy teknisiä ongelmia. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 01.10.2005 21:25:16 | |
---|
Monet grindikohdat on vedetty tarkoituksella aika mekkalana, mutta nuo moshkohtien epätarkkuudet on vain harmillisena lisänä. Kitaristimme Executioner oli kuitenkin ensimmäistä kertaa nauhoittamassa ja veti suurimman osan tavarasta ygösellä purkkiin, että siinä mielessä lopputulosa on ihan jees. Visva on kyllä soitettu ihan päin helvettiä, joka on sääli koska kyseessä oli oma suosikkini. Tapaukseen liittyy teknisiä ongelmia. Ok, eikä se ny tarvi mitään Dream Theater tavaraa ollakkaan. |
Executioner 01.10.2005 21:35:48 | |
---|
Kitaristimme Executioner oli kuitenkin ensimmäistä kertaa nauhoittamassa ja veti suurimman osan tavarasta ygösellä purkkiin, että siinä mielessä lopputulosa on ihan jees. Niin, tai sit mie en vaan osaa soittaa :) Sanotaanko nyt vaikka niin, jotta olisi ne voinut paremminkin soittaa, mutta kun kerran demosta on kyse, ei sen homman tarvitse olla niin viimosen päälle hiottua. Eikä tuon demon perimmäinen tarkoitus ole kalastella todellakaan mitään diilejä, kunhan vaan laitettiin hyvät biisit narulle :) |
Super-Jari 01.10.2005 22:48:12 | |
---|
Sanotaanko nyt vaikka niin, jotta olisi ne voinut paremminkin soittaa, mutta kun kerran demosta on kyse, ei sen homman tarvitse olla niin viimosen päälle hiottua. Saanko ottaa siguksi? Dont shoot, let them burn! |
Executioner 01.10.2005 23:39:37 | |
---|
Saanko ottaa siguksi? Siitä vaan. |
Super-Jari 01.10.2005 23:52:37 | |
---|
Siitä vaan. Tänks. Sanotaanko nyt vaikka niin, jotta olisi ne voinut paremminkin soittaa, mutta kun kerran demosta on kyse, ei sen homman tarvitse olla niin viimosen päälle hiottua.
- Executioner |
salmivaara 02.10.2005 09:50:16 | |
---|
Soundit on kyllä aika ponnettomat. Biiseissä itsessään ei kyllä vikaa ole. Sanat aika Valse Tristeä? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Aegis 02.10.2005 17:29:42 | |
---|
Soundit on kyllä aika ponnettomat. Biiseissä itsessään ei kyllä vikaa ole. Sanat aika Valse Tristeä? Sanat on itseasiassa kirjoitettu vissiin kaikkiin biiseihin, mutta nauhoitustilanteessa taidettiin lausua vain "epidemia" ja "tulitikun" + pari jotain muuta. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Sanat on itseasiassa kirjoitettu vissiin kaikkiin biiseihin, mutta nauhoitustilanteessa taidettiin lausua vain "epidemia" ja "tulitikun" + pari jotain muuta. En mä siis sanoista selvää saanu, mutta nimien perusteella Valse Triste -henkisiä. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Aegis 03.10.2005 11:23:14 | |
---|
En mä siis sanoista selvää saanu, mutta nimien perusteella Valse Triste -henkisiä. Valse triste on kyllä ihan outo käsite/nimike minulle. Siis onko tuo joku bändi? Aegis osoittaa taas tyhmyytensä... Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 03.10.2005 11:25:26 | |
---|
Valse triste on kyllä ihan outo käsite/nimike minulle. Siis onko tuo joku bändi? Aegis osoittaa taas tyhmyytensä... Kyllä se on vanha suomalainen bändi, joka soitti (soittaa??) hc/punk/mitälie sekoilua. |
Aegis 03.10.2005 11:32:59 | |
---|
Kaikkea sitä oppii. Pitää vissiin ottaa kuunteluun niin otan sitten kantaa tuohon sanoitushommaan. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |